Mor un motorista en un accident a Silla

Esta vesprada s'ha mort un motorista en un accident que s'ha produït en el conegut com a Corredor d'Alcàsser, a la comarca de l'Horta Sud, exactament en el terme municipal de la localitat de Silla. Tot apunt a que la moto ha col·lisionat en els elements de la via, segons informa del fet Levante-EMV.

 

L'accident s'ha produït en el desviament de la V-31, entre Alcàsser i Picassent, a les 15:30 hores de hui, en sentit Alacant. Fins al llocs s'han mobilitzat serveis mèdics, però no han pogut fer res amb el motorista, només certificar la defunció del conductor, segons el mateix diari abans esmentat.

 

Mor un home al col·lisionar contra un camió en la CV-15

 

Un home ha mort aquest dijous en un accident de trànsit en el qual han col·lisionat un turisme i un camió en la CV-15, a l'altura del terme municipal de la Vall d'Alba, a la comarca de la Plana Alta, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit.

  

L'accident s'ha registrat a les 9:35 hores en el quilòmetre 6 d'aquesta carretera, després de col·lisionar frontalment tots dos vehicles. Com a conseqüència del sinistre, l'ocupant del turisme, de 46 anys, ha mort.

 

El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i un helicòpter medicalitzat, encara que aquest últim ha sigut desmobilitzat després de confirmar el facultatiu la defunció del conductor del turisme.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.