Mor un motorista en un accident a Silla

Esta vesprada s'ha mort un motorista en un accident que s'ha produït en el conegut com a Corredor d'Alcàsser, a la comarca de l'Horta Sud, exactament en el terme municipal de la localitat de Silla. Tot apunt a que la moto ha col·lisionat en els elements de la via, segons informa del fet Levante-EMV.

 

L'accident s'ha produït en el desviament de la V-31, entre Alcàsser i Picassent, a les 15:30 hores de hui, en sentit Alacant. Fins al llocs s'han mobilitzat serveis mèdics, però no han pogut fer res amb el motorista, només certificar la defunció del conductor, segons el mateix diari abans esmentat.

 

Mor un home al col·lisionar contra un camió en la CV-15

 

Un home ha mort aquest dijous en un accident de trànsit en el qual han col·lisionat un turisme i un camió en la CV-15, a l'altura del terme municipal de la Vall d'Alba, a la comarca de la Plana Alta, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit.

  

L'accident s'ha registrat a les 9:35 hores en el quilòmetre 6 d'aquesta carretera, després de col·lisionar frontalment tots dos vehicles. Com a conseqüència del sinistre, l'ocupant del turisme, de 46 anys, ha mort.

 

El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i un helicòpter medicalitzat, encara que aquest últim ha sigut desmobilitzat després de confirmar el facultatiu la defunció del conductor del turisme.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.