Mor un motorista en un accident a Silla

Esta vesprada s'ha mort un motorista en un accident que s'ha produït en el conegut com a Corredor d'Alcàsser, a la comarca de l'Horta Sud, exactament en el terme municipal de la localitat de Silla. Tot apunt a que la moto ha col·lisionat en els elements de la via, segons informa del fet Levante-EMV.

 

L'accident s'ha produït en el desviament de la V-31, entre Alcàsser i Picassent, a les 15:30 hores de hui, en sentit Alacant. Fins al llocs s'han mobilitzat serveis mèdics, però no han pogut fer res amb el motorista, només certificar la defunció del conductor, segons el mateix diari abans esmentat.

 

Mor un home al col·lisionar contra un camió en la CV-15

 

Un home ha mort aquest dijous en un accident de trànsit en el qual han col·lisionat un turisme i un camió en la CV-15, a l'altura del terme municipal de la Vall d'Alba, a la comarca de la Plana Alta, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit.

  

L'accident s'ha registrat a les 9:35 hores en el quilòmetre 6 d'aquesta carretera, després de col·lisionar frontalment tots dos vehicles. Com a conseqüència del sinistre, l'ocupant del turisme, de 46 anys, ha mort.

 

El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d'atenció primària i un helicòpter medicalitzat, encara que aquest últim ha sigut desmobilitzat després de confirmar el facultatiu la defunció del conductor del turisme.

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.