Mor Pepe Peñataro, empresari del calcer i exdirigent del PP d’Elda, atropellat pel seu cotxe

 

El conegut empresari valencià del calcer i exdirigent del PP d’Elda, Pepe Peñataro, de 84 anys, ha mort este dimecres en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant) després de quedar atrapat per una roda del seu mateix cotxe, segons han informat fonts de la Policia Municipal de la localitat.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valencia (CICU) ha rebut cap a les 12.30 hores un avís en el què s’alertava de què un home havia sigut atropellat pel seu vehicle en el carrer Capellà Navarrés d’Elda i estava atrapat per una roda.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha fet, entre altres maniobres, la reanimació cardiopulmonar avançada per a recuperar les seues constants vitals, sense que haja sigut possible salvar-li la vida. La Unitat d’Atestats de la Policia Municipal d’Elda ha obert una investigació per a conéixer els fets.

 

També pots llegir…

 

 

  

 

 

Últimes notícies

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.