Mor Pepe Peñataro, empresari del calcer i exdirigent del PP d’Elda, atropellat pel seu cotxe

 

El conegut empresari valencià del calcer i exdirigent del PP d’Elda, Pepe Peñataro, de 84 anys, ha mort este dimecres en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant) després de quedar atrapat per una roda del seu mateix cotxe, segons han informat fonts de la Policia Municipal de la localitat.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valencia (CICU) ha rebut cap a les 12.30 hores un avís en el què s’alertava de què un home havia sigut atropellat pel seu vehicle en el carrer Capellà Navarrés d’Elda i estava atrapat per una roda.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha fet, entre altres maniobres, la reanimació cardiopulmonar avançada per a recuperar les seues constants vitals, sense que haja sigut possible salvar-li la vida. La Unitat d’Atestats de la Policia Municipal d’Elda ha obert una investigació per a conéixer els fets.

 

També pots llegir…

 

 

  

 

 

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.