17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Mor Pepe Peñataro, empresari del calcer i exdirigent del PP d’Elda, atropellat pel seu cotxe

 

El conegut empresari valencià del calcer i exdirigent del PP d’Elda, Pepe Peñataro, de 84 anys, ha mort este dimecres en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant) després de quedar atrapat per una roda del seu mateix cotxe, segons han informat fonts de la Policia Municipal de la localitat.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valencia (CICU) ha rebut cap a les 12.30 hores un avís en el què s’alertava de què un home havia sigut atropellat pel seu vehicle en el carrer Capellà Navarrés d’Elda i estava atrapat per una roda.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha fet, entre altres maniobres, la reanimació cardiopulmonar avançada per a recuperar les seues constants vitals, sense que haja sigut possible salvar-li la vida. La Unitat d’Atestats de la Policia Municipal d’Elda ha obert una investigació per a conéixer els fets.

 

També pots llegir…

 

 

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.