Mor Pepe Peñataro, empresari del calcer i exdirigent del PP d’Elda, atropellat pel seu cotxe

 

El conegut empresari valencià del calcer i exdirigent del PP d’Elda, Pepe Peñataro, de 84 anys, ha mort este dimecres en Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant) després de quedar atrapat per una roda del seu mateix cotxe, segons han informat fonts de la Policia Municipal de la localitat.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valencia (CICU) ha rebut cap a les 12.30 hores un avís en el què s’alertava de què un home havia sigut atropellat pel seu vehicle en el carrer Capellà Navarrés d’Elda i estava atrapat per una roda.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha fet, entre altres maniobres, la reanimació cardiopulmonar avançada per a recuperar les seues constants vitals, sense que haja sigut possible salvar-li la vida. La Unitat d’Atestats de la Policia Municipal d’Elda ha obert una investigació per a conéixer els fets.

 

També pots llegir…

 

 

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.