Un mort, dos ferits i un accident de trànsit en un matí negre en la Safor

Incendi cuina Oliva

Els bombers treballant en l’extinció de l’incendi d’esta matinada en Oliva | Bombers de València

 

Estes últimes 12 hores han sigut negres en la comarca de la Safor. Cap a la mitjanit entre el dimarts i el dimecres s’ha produït un incendi en la cuina d’una vivenda del carrer de Gauguin d’Oliva. En l’incident s’han mobilitzat tres dotacions de bombers dels parcs d’Oliva i Gandia que han pogut extingir el foc. En el moment de l’incendi es trobaven en l’interior de la casa una dona i el seu fill.

 

Quan els bombers han rescatat als afectats, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés a la dona, una anciana de 77 d’anys i al seu fill, de 43. Els dos han necessitat ser traslladats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per inhalació de fum.

 

 

Accident de trànsit a les 08.00 del matí

Per altra part, hui hores després de l’incendi d’Oliva, en el nord de la comarca s’ha alertat d’un accident de trànsit. Un cotxe ha bolcat, i una persona ha quedat atrapada dins, en el municipi de Xeraco, en el camí de les Marjals, a l’altura del polideportiu. En esta ocasió, s’han mobilitzat dotacions Parcs de bombers Gandia i Cullera.

 

 

La dona ha quedat tancada dins del cotxe i ha necessitat ser alliberada pels bombers de l’atrapament mecànic lateral. Se l’ha rescatada i se l’ha atesa per servicis sanitaris. Cap a les 8.34 hores, servici ha sigut finalitzat, però l’estat de la víctima no ha transcendit.

 

Un mort a les 09.15 en Oliva

Finalment, cap a les nou del matí, s’ha produït un accident, una altra volta en Oliva, però amb un desenllaç fatal. Cap a les 09.15 el Servici d’Emergències (CICU) ha sigut avisat de què havien tret a un home de l’aigua en la platja d’Aigua Morta d’Oliva. La víctima estava inconscient i ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els efectius sanitaris li han practicat maniobres de reanimació cardiorespiratòria avançada a la víctima, un home de 71 anys, però el cos no ha presentat cap resposta. Finalment, s’ha certificat la seua mort. No ha transcendit l’origen de l’home ni les causes de la mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.