Un mort, dos ferits i un accident de trànsit en un matí negre en la Safor

Incendi cuina Oliva

Els bombers treballant en l’extinció de l’incendi d’esta matinada en Oliva | Bombers de València

 

Estes últimes 12 hores han sigut negres en la comarca de la Safor. Cap a la mitjanit entre el dimarts i el dimecres s’ha produït un incendi en la cuina d’una vivenda del carrer de Gauguin d’Oliva. En l’incident s’han mobilitzat tres dotacions de bombers dels parcs d’Oliva i Gandia que han pogut extingir el foc. En el moment de l’incendi es trobaven en l’interior de la casa una dona i el seu fill.

 

Quan els bombers han rescatat als afectats, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés a la dona, una anciana de 77 d’anys i al seu fill, de 43. Els dos han necessitat ser traslladats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per inhalació de fum.

 

 

Accident de trànsit a les 08.00 del matí

Per altra part, hui hores després de l’incendi d’Oliva, en el nord de la comarca s’ha alertat d’un accident de trànsit. Un cotxe ha bolcat, i una persona ha quedat atrapada dins, en el municipi de Xeraco, en el camí de les Marjals, a l’altura del polideportiu. En esta ocasió, s’han mobilitzat dotacions Parcs de bombers Gandia i Cullera.

 

 

La dona ha quedat tancada dins del cotxe i ha necessitat ser alliberada pels bombers de l’atrapament mecànic lateral. Se l’ha rescatada i se l’ha atesa per servicis sanitaris. Cap a les 8.34 hores, servici ha sigut finalitzat, però l’estat de la víctima no ha transcendit.

 

Un mort a les 09.15 en Oliva

Finalment, cap a les nou del matí, s’ha produït un accident, una altra volta en Oliva, però amb un desenllaç fatal. Cap a les 09.15 el Servici d’Emergències (CICU) ha sigut avisat de què havien tret a un home de l’aigua en la platja d’Aigua Morta d’Oliva. La víctima estava inconscient i ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els efectius sanitaris li han practicat maniobres de reanimació cardiorespiratòria avançada a la víctima, un home de 71 anys, però el cos no ha presentat cap resposta. Finalment, s’ha certificat la seua mort. No ha transcendit l’origen de l’home ni les causes de la mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.