Un mort, dos ferits i un accident de trànsit en un matí negre en la Safor

Incendi cuina Oliva

Els bombers treballant en l’extinció de l’incendi d’esta matinada en Oliva | Bombers de València

 

Estes últimes 12 hores han sigut negres en la comarca de la Safor. Cap a la mitjanit entre el dimarts i el dimecres s’ha produït un incendi en la cuina d’una vivenda del carrer de Gauguin d’Oliva. En l’incident s’han mobilitzat tres dotacions de bombers dels parcs d’Oliva i Gandia que han pogut extingir el foc. En el moment de l’incendi es trobaven en l’interior de la casa una dona i el seu fill.

 

Quan els bombers han rescatat als afectats, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés a la dona, una anciana de 77 d’anys i al seu fill, de 43. Els dos han necessitat ser traslladats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per inhalació de fum.

 

 

Accident de trànsit a les 08.00 del matí

Per altra part, hui hores després de l’incendi d’Oliva, en el nord de la comarca s’ha alertat d’un accident de trànsit. Un cotxe ha bolcat, i una persona ha quedat atrapada dins, en el municipi de Xeraco, en el camí de les Marjals, a l’altura del polideportiu. En esta ocasió, s’han mobilitzat dotacions Parcs de bombers Gandia i Cullera.

 

 

La dona ha quedat tancada dins del cotxe i ha necessitat ser alliberada pels bombers de l’atrapament mecànic lateral. Se l’ha rescatada i se l’ha atesa per servicis sanitaris. Cap a les 8.34 hores, servici ha sigut finalitzat, però l’estat de la víctima no ha transcendit.

 

Un mort a les 09.15 en Oliva

Finalment, cap a les nou del matí, s’ha produït un accident, una altra volta en Oliva, però amb un desenllaç fatal. Cap a les 09.15 el Servici d’Emergències (CICU) ha sigut avisat de què havien tret a un home de l’aigua en la platja d’Aigua Morta d’Oliva. La víctima estava inconscient i ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els efectius sanitaris li han practicat maniobres de reanimació cardiorespiratòria avançada a la víctima, un home de 71 anys, però el cos no ha presentat cap resposta. Finalment, s’ha certificat la seua mort. No ha transcendit l’origen de l’home ni les causes de la mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.