12.2 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Un mort, dos ferits i un accident de trànsit en un matí negre en la Safor

Incendi cuina Oliva

Els bombers treballant en l’extinció de l’incendi d’esta matinada en Oliva | Bombers de València

 

Estes últimes 12 hores han sigut negres en la comarca de la Safor. Cap a la mitjanit entre el dimarts i el dimecres s’ha produït un incendi en la cuina d’una vivenda del carrer de Gauguin d’Oliva. En l’incident s’han mobilitzat tres dotacions de bombers dels parcs d’Oliva i Gandia que han pogut extingir el foc. En el moment de l’incendi es trobaven en l’interior de la casa una dona i el seu fill.

 

Quan els bombers han rescatat als afectats, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés a la dona, una anciana de 77 d’anys i al seu fill, de 43. Els dos han necessitat ser traslladats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per inhalació de fum.

 

 

Accident de trànsit a les 08.00 del matí

Per altra part, hui hores després de l’incendi d’Oliva, en el nord de la comarca s’ha alertat d’un accident de trànsit. Un cotxe ha bolcat, i una persona ha quedat atrapada dins, en el municipi de Xeraco, en el camí de les Marjals, a l’altura del polideportiu. En esta ocasió, s’han mobilitzat dotacions Parcs de bombers Gandia i Cullera.

 

 

La dona ha quedat tancada dins del cotxe i ha necessitat ser alliberada pels bombers de l’atrapament mecànic lateral. Se l’ha rescatada i se l’ha atesa per servicis sanitaris. Cap a les 8.34 hores, servici ha sigut finalitzat, però l’estat de la víctima no ha transcendit.

 

Un mort a les 09.15 en Oliva

Finalment, cap a les nou del matí, s’ha produït un accident, una altra volta en Oliva, però amb un desenllaç fatal. Cap a les 09.15 el Servici d’Emergències (CICU) ha sigut avisat de què havien tret a un home de l’aigua en la platja d’Aigua Morta d’Oliva. La víctima estava inconscient i ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els efectius sanitaris li han practicat maniobres de reanimació cardiorespiratòria avançada a la víctima, un home de 71 anys, però el cos no ha presentat cap resposta. Finalment, s’ha certificat la seua mort. No ha transcendit l’origen de l’home ni les causes de la mort.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.