Dos ferits en un accident de trànsit en Gandia

Cotxe accidentat Grau de Gandia

Estat com ha quedat el cotxe, el fanal i el mur de la finca del carrer de la Rioja | Policia Local de Gandia

 

Este divendres de matí s’ha produït un aparatós accident en el carrer de la Rioja de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Un cotxe ha xocat contra el mur d’un edifici i ha provocat numerosos desperfectes en el mobiliari, tal com es veu en les fotografies. Tal com ha informat la Policia Local de Gandia, l’accident ha causat dos ferits lleus.

 

Pareix ser que la causa de l’accident ha sigut l’excés de velocitat que ha provocat que el conductor xocara contra un cotxe que estava aparcat. Arran d’este primer xoc, el vehicle ha perdut el control i, després de xocar contra un fanal, ha quedat bolcat enmig de la via, tal com avança ‘Onda Naranja Cope’. A més, i tal com es pot vore en les fotos, l’impacte ha produït desperfectes en la porta i un mur d’un edifici del carrer.

 

L’impacte ha sigut molt escandalós, ja que els desperfectes han sigut grans i, a més a més, ha calgut tallar el carrer –una de les vies que travessa el Grau de Gandia de cap a cap– i desviar els viatgers dels autobusos ‘la Marina’. Ara per ara, la Policia Nacional i Local i l’Equip d’Atestats continuen arreplegant informació sobre l’incident. Amb tot, tal com es desprén de la publicació que han fet en Twitter, pareix ser que el conductor superava de bon tros la taxa d’alcoholèmia permesa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.