Dos ferits en un accident de trànsit en Gandia

Cotxe accidentat Grau de Gandia

Estat com ha quedat el cotxe, el fanal i el mur de la finca del carrer de la Rioja | Policia Local de Gandia

 

Este divendres de matí s’ha produït un aparatós accident en el carrer de la Rioja de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Un cotxe ha xocat contra el mur d’un edifici i ha provocat numerosos desperfectes en el mobiliari, tal com es veu en les fotografies. Tal com ha informat la Policia Local de Gandia, l’accident ha causat dos ferits lleus.

 

Pareix ser que la causa de l’accident ha sigut l’excés de velocitat que ha provocat que el conductor xocara contra un cotxe que estava aparcat. Arran d’este primer xoc, el vehicle ha perdut el control i, després de xocar contra un fanal, ha quedat bolcat enmig de la via, tal com avança ‘Onda Naranja Cope’. A més, i tal com es pot vore en les fotos, l’impacte ha produït desperfectes en la porta i un mur d’un edifici del carrer.

 

L’impacte ha sigut molt escandalós, ja que els desperfectes han sigut grans i, a més a més, ha calgut tallar el carrer –una de les vies que travessa el Grau de Gandia de cap a cap– i desviar els viatgers dels autobusos ‘la Marina’. Ara per ara, la Policia Nacional i Local i l’Equip d’Atestats continuen arreplegant informació sobre l’incident. Amb tot, tal com es desprén de la publicació que han fet en Twitter, pareix ser que el conductor superava de bon tros la taxa d’alcoholèmia permesa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU