Dos ferits en un accident de trànsit en Gandia

Cotxe accidentat Grau de Gandia

Estat com ha quedat el cotxe, el fanal i el mur de la finca del carrer de la Rioja | Policia Local de Gandia

 

Este divendres de matí s’ha produït un aparatós accident en el carrer de la Rioja de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Un cotxe ha xocat contra el mur d’un edifici i ha provocat numerosos desperfectes en el mobiliari, tal com es veu en les fotografies. Tal com ha informat la Policia Local de Gandia, l’accident ha causat dos ferits lleus.

 

Pareix ser que la causa de l’accident ha sigut l’excés de velocitat que ha provocat que el conductor xocara contra un cotxe que estava aparcat. Arran d’este primer xoc, el vehicle ha perdut el control i, després de xocar contra un fanal, ha quedat bolcat enmig de la via, tal com avança ‘Onda Naranja Cope’. A més, i tal com es pot vore en les fotos, l’impacte ha produït desperfectes en la porta i un mur d’un edifici del carrer.

 

L’impacte ha sigut molt escandalós, ja que els desperfectes han sigut grans i, a més a més, ha calgut tallar el carrer –una de les vies que travessa el Grau de Gandia de cap a cap– i desviar els viatgers dels autobusos ‘la Marina’. Ara per ara, la Policia Nacional i Local i l’Equip d’Atestats continuen arreplegant informació sobre l’incident. Amb tot, tal com es desprén de la publicació que han fet en Twitter, pareix ser que el conductor superava de bon tros la taxa d’alcoholèmia permesa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.