Dos ferits en un accident de trànsit en Gandia

Cotxe accidentat Grau de Gandia

Estat com ha quedat el cotxe, el fanal i el mur de la finca del carrer de la Rioja | Policia Local de Gandia

 

Este divendres de matí s’ha produït un aparatós accident en el carrer de la Rioja de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Un cotxe ha xocat contra el mur d’un edifici i ha provocat numerosos desperfectes en el mobiliari, tal com es veu en les fotografies. Tal com ha informat la Policia Local de Gandia, l’accident ha causat dos ferits lleus.

 

Pareix ser que la causa de l’accident ha sigut l’excés de velocitat que ha provocat que el conductor xocara contra un cotxe que estava aparcat. Arran d’este primer xoc, el vehicle ha perdut el control i, després de xocar contra un fanal, ha quedat bolcat enmig de la via, tal com avança ‘Onda Naranja Cope’. A més, i tal com es pot vore en les fotos, l’impacte ha produït desperfectes en la porta i un mur d’un edifici del carrer.

 

L’impacte ha sigut molt escandalós, ja que els desperfectes han sigut grans i, a més a més, ha calgut tallar el carrer –una de les vies que travessa el Grau de Gandia de cap a cap– i desviar els viatgers dels autobusos ‘la Marina’. Ara per ara, la Policia Nacional i Local i l’Equip d’Atestats continuen arreplegant informació sobre l’incident. Amb tot, tal com es desprén de la publicació que han fet en Twitter, pareix ser que el conductor superava de bon tros la taxa d’alcoholèmia permesa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.

El jutjat de la dana crida a declarar el cap de la Policia de Turís i incorpora proves de Carlet

La Secció Civil i d'Instrucció de Catarroja ha citat com a testimoni el cap de la Policia Local de Turís i ha incorporat a la causa documentació aportada per l'alcaldessa de Carlet. La jutgessa també ha ordenat informes per danys morals vinculats a una víctima mortal i ha demanat més proves documentals.

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.
FILMOTECA D'ESTIU