Dos ferits en un accident de trànsit en Gandia

Cotxe accidentat Grau de Gandia

Estat com ha quedat el cotxe, el fanal i el mur de la finca del carrer de la Rioja | Policia Local de Gandia

 

Este divendres de matí s’ha produït un aparatós accident en el carrer de la Rioja de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Un cotxe ha xocat contra el mur d’un edifici i ha provocat numerosos desperfectes en el mobiliari, tal com es veu en les fotografies. Tal com ha informat la Policia Local de Gandia, l’accident ha causat dos ferits lleus.

 

Pareix ser que la causa de l’accident ha sigut l’excés de velocitat que ha provocat que el conductor xocara contra un cotxe que estava aparcat. Arran d’este primer xoc, el vehicle ha perdut el control i, després de xocar contra un fanal, ha quedat bolcat enmig de la via, tal com avança ‘Onda Naranja Cope’. A més, i tal com es pot vore en les fotos, l’impacte ha produït desperfectes en la porta i un mur d’un edifici del carrer.

 

L’impacte ha sigut molt escandalós, ja que els desperfectes han sigut grans i, a més a més, ha calgut tallar el carrer –una de les vies que travessa el Grau de Gandia de cap a cap– i desviar els viatgers dels autobusos ‘la Marina’. Ara per ara, la Policia Nacional i Local i l’Equip d’Atestats continuen arreplegant informació sobre l’incident. Amb tot, tal com es desprén de la publicació que han fet en Twitter, pareix ser que el conductor superava de bon tros la taxa d’alcoholèmia permesa.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.