11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Una agència de viatges de Gandia deixa sense vacacions als seus clients i desapareix de les xarxes socials

Roomsday

Portal actiu de l’agència ‘Roomsday’ | ValènciaDiari

 

La Generalitat Valenciana, a través de la Secretaria Autonòmica de Turisme, està atenent les telefonades i queixes que està rebent per part d’usuaris de l’agència online valenciana ‘Roomsday’ després de què esta haja cancel·lat les reserves turístiques que s’havien realitzat a través d’ella.

 

Fonts d’este departament van indicar que es té constància de les citades cancel·lacions pels usuaris que s’han posat en contacte i a través de les informacions sobre este tema. Igualment, van explicar que Turisme ha intentat contactar amb la citada agència online, però que no ha sigut possible fer-ho.

 

La secretaria autonòmica ha assegurat que esta empresa, amb seu en Gandia, en la comarca de la Safor de València, es troba autoritzada i inscrita en els registres autonòmics corresponents i que treballa com a operadora de turisme oficial.

 

L’entitat es una agència de viatges online que va ser fundada en 2013 i que està especialitzada en reserves d’hotels per a vacacions, escapades, viatges en família o de negocis. De moment, els inspectors territorials de Turisme estan atenent les consultes i queixes dels afectats per la cancel·lació de les reserves i informant-los de com poden tramitar les seues reclamacions i fer-les formals. Fins a última hora del matí d’ahir només s’havia presentat una reclamació formal per estos fets.

  

 

La pàgina web de ‘Roomsday.com’ es trobava anit oberta i activa, sense cap referència a la cancel·lació de les reserves o a algun problema relacionat amb esta decisió. Però, els comptes que esta agència tenia en les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram no es trobaven ja disponibles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.