14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Una agència de viatges de Gandia deixa sense vacacions als seus clients i desapareix de les xarxes socials

Roomsday

Portal actiu de l’agència ‘Roomsday’ | ValènciaDiari

 

La Generalitat Valenciana, a través de la Secretaria Autonòmica de Turisme, està atenent les telefonades i queixes que està rebent per part d’usuaris de l’agència online valenciana ‘Roomsday’ després de què esta haja cancel·lat les reserves turístiques que s’havien realitzat a través d’ella.

 

Fonts d’este departament van indicar que es té constància de les citades cancel·lacions pels usuaris que s’han posat en contacte i a través de les informacions sobre este tema. Igualment, van explicar que Turisme ha intentat contactar amb la citada agència online, però que no ha sigut possible fer-ho.

 

La secretaria autonòmica ha assegurat que esta empresa, amb seu en Gandia, en la comarca de la Safor de València, es troba autoritzada i inscrita en els registres autonòmics corresponents i que treballa com a operadora de turisme oficial.

 

L’entitat es una agència de viatges online que va ser fundada en 2013 i que està especialitzada en reserves d’hotels per a vacacions, escapades, viatges en família o de negocis. De moment, els inspectors territorials de Turisme estan atenent les consultes i queixes dels afectats per la cancel·lació de les reserves i informant-los de com poden tramitar les seues reclamacions i fer-les formals. Fins a última hora del matí d’ahir només s’havia presentat una reclamació formal per estos fets.

  

 

La pàgina web de ‘Roomsday.com’ es trobava anit oberta i activa, sense cap referència a la cancel·lació de les reserves o a algun problema relacionat amb esta decisió. Però, els comptes que esta agència tenia en les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram no es trobaven ja disponibles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.