Una agència de viatges de Gandia deixa sense vacacions als seus clients i desapareix de les xarxes socials

Roomsday

Portal actiu de l’agència ‘Roomsday’ | ValènciaDiari

 

La Generalitat Valenciana, a través de la Secretaria Autonòmica de Turisme, està atenent les telefonades i queixes que està rebent per part d’usuaris de l’agència online valenciana ‘Roomsday’ després de què esta haja cancel·lat les reserves turístiques que s’havien realitzat a través d’ella.

 

Fonts d’este departament van indicar que es té constància de les citades cancel·lacions pels usuaris que s’han posat en contacte i a través de les informacions sobre este tema. Igualment, van explicar que Turisme ha intentat contactar amb la citada agència online, però que no ha sigut possible fer-ho.

 

La secretaria autonòmica ha assegurat que esta empresa, amb seu en Gandia, en la comarca de la Safor de València, es troba autoritzada i inscrita en els registres autonòmics corresponents i que treballa com a operadora de turisme oficial.

 

L’entitat es una agència de viatges online que va ser fundada en 2013 i que està especialitzada en reserves d’hotels per a vacacions, escapades, viatges en família o de negocis. De moment, els inspectors territorials de Turisme estan atenent les consultes i queixes dels afectats per la cancel·lació de les reserves i informant-los de com poden tramitar les seues reclamacions i fer-les formals. Fins a última hora del matí d’ahir només s’havia presentat una reclamació formal per estos fets.

  

 

La pàgina web de ‘Roomsday.com’ es trobava anit oberta i activa, sense cap referència a la cancel·lació de les reserves o a algun problema relacionat amb esta decisió. Però, els comptes que esta agència tenia en les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram no es trobaven ja disponibles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.