Una agència de viatges de Gandia deixa sense vacacions als seus clients i desapareix de les xarxes socials

Roomsday

Portal actiu de l’agència ‘Roomsday’ | ValènciaDiari

 

La Generalitat Valenciana, a través de la Secretaria Autonòmica de Turisme, està atenent les telefonades i queixes que està rebent per part d’usuaris de l’agència online valenciana ‘Roomsday’ després de què esta haja cancel·lat les reserves turístiques que s’havien realitzat a través d’ella.

 

Fonts d’este departament van indicar que es té constància de les citades cancel·lacions pels usuaris que s’han posat en contacte i a través de les informacions sobre este tema. Igualment, van explicar que Turisme ha intentat contactar amb la citada agència online, però que no ha sigut possible fer-ho.

 

La secretaria autonòmica ha assegurat que esta empresa, amb seu en Gandia, en la comarca de la Safor de València, es troba autoritzada i inscrita en els registres autonòmics corresponents i que treballa com a operadora de turisme oficial.

 

L’entitat es una agència de viatges online que va ser fundada en 2013 i que està especialitzada en reserves d’hotels per a vacacions, escapades, viatges en família o de negocis. De moment, els inspectors territorials de Turisme estan atenent les consultes i queixes dels afectats per la cancel·lació de les reserves i informant-los de com poden tramitar les seues reclamacions i fer-les formals. Fins a última hora del matí d’ahir només s’havia presentat una reclamació formal per estos fets.

  

 

La pàgina web de ‘Roomsday.com’ es trobava anit oberta i activa, sense cap referència a la cancel·lació de les reserves o a algun problema relacionat amb esta decisió. Però, els comptes que esta agència tenia en les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram no es trobaven ja disponibles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU