Una agència de viatges de Gandia deixa sense vacacions als seus clients i desapareix de les xarxes socials

Roomsday

Portal actiu de l’agència ‘Roomsday’ | ValènciaDiari

 

La Generalitat Valenciana, a través de la Secretaria Autonòmica de Turisme, està atenent les telefonades i queixes que està rebent per part d’usuaris de l’agència online valenciana ‘Roomsday’ després de què esta haja cancel·lat les reserves turístiques que s’havien realitzat a través d’ella.

 

Fonts d’este departament van indicar que es té constància de les citades cancel·lacions pels usuaris que s’han posat en contacte i a través de les informacions sobre este tema. Igualment, van explicar que Turisme ha intentat contactar amb la citada agència online, però que no ha sigut possible fer-ho.

 

La secretaria autonòmica ha assegurat que esta empresa, amb seu en Gandia, en la comarca de la Safor de València, es troba autoritzada i inscrita en els registres autonòmics corresponents i que treballa com a operadora de turisme oficial.

 

L’entitat es una agència de viatges online que va ser fundada en 2013 i que està especialitzada en reserves d’hotels per a vacacions, escapades, viatges en família o de negocis. De moment, els inspectors territorials de Turisme estan atenent les consultes i queixes dels afectats per la cancel·lació de les reserves i informant-los de com poden tramitar les seues reclamacions i fer-les formals. Fins a última hora del matí d’ahir només s’havia presentat una reclamació formal per estos fets.

  

 

La pàgina web de ‘Roomsday.com’ es trobava anit oberta i activa, sense cap referència a la cancel·lació de les reserves o a algun problema relacionat amb esta decisió. Però, els comptes que esta agència tenia en les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram no es trobaven ja disponibles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.