Xic de 24 anys apunyala a un amic en el cap i el pit per a que li donara diners en Gandia

Va eixir de la cuina amb un ganivet de grans dimensions i va començar a apunyalar-lo | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València) a un xic de 24 anys que va apunyalar a un amic, furtar-li diners de la targeta i fugir en el cotxe de la víctima per a, poc després, entregar-se a les autoritats. Segons pareix, tota la discussió va començar per un tema econòmic.

 

Tal com ha informat la Policia en un comunicat, va ser el mateix arrestat el qui havia dut a la víctima a l’hospital després d’apunyalar-lo en el cap, l’esquena i en el pit. Després d’això, va pegar a fugir. Les investigacions van començar quan un hospital de la zona va avisar a la Sala 091 que acabava d’ingressar en el centre un home amb «ferides d’arma blanca».

 

Quan els agents es van presentar en la casa, van trobar la suposada arma i moltes restes de sang. Segons pareix, el ferit estava en ca un amic i es van posar a discutir per diners. En això, l’amic va anar cap a la cuina, va agarrar un ganivet de grans dimensions i va començar a clavar-li-lo en el cap, l’esquena i el pit mentres l’amenaçava per a que li donara diners.

 

Després d’unes hores, el presumpte agressor va acostar a la víctima a l’hospital en el cotxe de la mateixa víctima i, tot seguit, va fugir del lloc amb el turisme del seu amic, al qui li havia furtat 600 euros del compte amb una targeta que li havia llevat.

 

Poc després, el sospitós va acudir ell mateix a dependències policials i es va entregar i retornar els diners furtats. El detingut, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, està acusat dels delictes de temptativa d’homicidi, estafa i furt. Després de passar a disposició judicial, el jutge ha decretat el seu ingrés a la presó. Respecte de la víctima, ha passat dos dies hospitalitzada per la gravetat de les ferides.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.