Xic de 24 anys apunyala a un amic en el cap i el pit per a que li donara diners en Gandia

Va eixir de la cuina amb un ganivet de grans dimensions i va començar a apunyalar-lo | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València) a un xic de 24 anys que va apunyalar a un amic, furtar-li diners de la targeta i fugir en el cotxe de la víctima per a, poc després, entregar-se a les autoritats. Segons pareix, tota la discussió va començar per un tema econòmic.

 

Tal com ha informat la Policia en un comunicat, va ser el mateix arrestat el qui havia dut a la víctima a l’hospital després d’apunyalar-lo en el cap, l’esquena i en el pit. Després d’això, va pegar a fugir. Les investigacions van començar quan un hospital de la zona va avisar a la Sala 091 que acabava d’ingressar en el centre un home amb «ferides d’arma blanca».

 

Quan els agents es van presentar en la casa, van trobar la suposada arma i moltes restes de sang. Segons pareix, el ferit estava en ca un amic i es van posar a discutir per diners. En això, l’amic va anar cap a la cuina, va agarrar un ganivet de grans dimensions i va començar a clavar-li-lo en el cap, l’esquena i el pit mentres l’amenaçava per a que li donara diners.

 

Després d’unes hores, el presumpte agressor va acostar a la víctima a l’hospital en el cotxe de la mateixa víctima i, tot seguit, va fugir del lloc amb el turisme del seu amic, al qui li havia furtat 600 euros del compte amb una targeta que li havia llevat.

 

Poc després, el sospitós va acudir ell mateix a dependències policials i es va entregar i retornar els diners furtats. El detingut, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, està acusat dels delictes de temptativa d’homicidi, estafa i furt. Després de passar a disposició judicial, el jutge ha decretat el seu ingrés a la presó. Respecte de la víctima, ha passat dos dies hospitalitzada per la gravetat de les ferides.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.