Xic de 24 anys apunyala a un amic en el cap i el pit per a que li donara diners en Gandia

Va eixir de la cuina amb un ganivet de grans dimensions i va començar a apunyalar-lo | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València) a un xic de 24 anys que va apunyalar a un amic, furtar-li diners de la targeta i fugir en el cotxe de la víctima per a, poc després, entregar-se a les autoritats. Segons pareix, tota la discussió va començar per un tema econòmic.

 

Tal com ha informat la Policia en un comunicat, va ser el mateix arrestat el qui havia dut a la víctima a l’hospital després d’apunyalar-lo en el cap, l’esquena i en el pit. Després d’això, va pegar a fugir. Les investigacions van començar quan un hospital de la zona va avisar a la Sala 091 que acabava d’ingressar en el centre un home amb «ferides d’arma blanca».

 

Quan els agents es van presentar en la casa, van trobar la suposada arma i moltes restes de sang. Segons pareix, el ferit estava en ca un amic i es van posar a discutir per diners. En això, l’amic va anar cap a la cuina, va agarrar un ganivet de grans dimensions i va començar a clavar-li-lo en el cap, l’esquena i el pit mentres l’amenaçava per a que li donara diners.

 

Després d’unes hores, el presumpte agressor va acostar a la víctima a l’hospital en el cotxe de la mateixa víctima i, tot seguit, va fugir del lloc amb el turisme del seu amic, al qui li havia furtat 600 euros del compte amb una targeta que li havia llevat.

 

Poc després, el sospitós va acudir ell mateix a dependències policials i es va entregar i retornar els diners furtats. El detingut, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, està acusat dels delictes de temptativa d’homicidi, estafa i furt. Després de passar a disposició judicial, el jutge ha decretat el seu ingrés a la presó. Respecte de la víctima, ha passat dos dies hospitalitzada per la gravetat de les ferides.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.