Xic de 24 anys apunyala a un amic en el cap i el pit per a que li donara diners en Gandia

Va eixir de la cuina amb un ganivet de grans dimensions i va començar a apunyalar-lo | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València) a un xic de 24 anys que va apunyalar a un amic, furtar-li diners de la targeta i fugir en el cotxe de la víctima per a, poc després, entregar-se a les autoritats. Segons pareix, tota la discussió va començar per un tema econòmic.

 

Tal com ha informat la Policia en un comunicat, va ser el mateix arrestat el qui havia dut a la víctima a l’hospital després d’apunyalar-lo en el cap, l’esquena i en el pit. Després d’això, va pegar a fugir. Les investigacions van començar quan un hospital de la zona va avisar a la Sala 091 que acabava d’ingressar en el centre un home amb «ferides d’arma blanca».

 

Quan els agents es van presentar en la casa, van trobar la suposada arma i moltes restes de sang. Segons pareix, el ferit estava en ca un amic i es van posar a discutir per diners. En això, l’amic va anar cap a la cuina, va agarrar un ganivet de grans dimensions i va començar a clavar-li-lo en el cap, l’esquena i el pit mentres l’amenaçava per a que li donara diners.

 

Després d’unes hores, el presumpte agressor va acostar a la víctima a l’hospital en el cotxe de la mateixa víctima i, tot seguit, va fugir del lloc amb el turisme del seu amic, al qui li havia furtat 600 euros del compte amb una targeta que li havia llevat.

 

Poc després, el sospitós va acudir ell mateix a dependències policials i es va entregar i retornar els diners furtats. El detingut, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, està acusat dels delictes de temptativa d’homicidi, estafa i furt. Després de passar a disposició judicial, el jutge ha decretat el seu ingrés a la presó. Respecte de la víctima, ha passat dos dies hospitalitzada per la gravetat de les ferides.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.