Xic de 24 anys apunyala a un amic en el cap i el pit per a que li donara diners en Gandia

Va eixir de la cuina amb un ganivet de grans dimensions i va començar a apunyalar-lo | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València) a un xic de 24 anys que va apunyalar a un amic, furtar-li diners de la targeta i fugir en el cotxe de la víctima per a, poc després, entregar-se a les autoritats. Segons pareix, tota la discussió va començar per un tema econòmic.

 

Tal com ha informat la Policia en un comunicat, va ser el mateix arrestat el qui havia dut a la víctima a l’hospital després d’apunyalar-lo en el cap, l’esquena i en el pit. Després d’això, va pegar a fugir. Les investigacions van començar quan un hospital de la zona va avisar a la Sala 091 que acabava d’ingressar en el centre un home amb «ferides d’arma blanca».

 

Quan els agents es van presentar en la casa, van trobar la suposada arma i moltes restes de sang. Segons pareix, el ferit estava en ca un amic i es van posar a discutir per diners. En això, l’amic va anar cap a la cuina, va agarrar un ganivet de grans dimensions i va començar a clavar-li-lo en el cap, l’esquena i el pit mentres l’amenaçava per a que li donara diners.

 

Després d’unes hores, el presumpte agressor va acostar a la víctima a l’hospital en el cotxe de la mateixa víctima i, tot seguit, va fugir del lloc amb el turisme del seu amic, al qui li havia furtat 600 euros del compte amb una targeta que li havia llevat.

 

Poc després, el sospitós va acudir ell mateix a dependències policials i es va entregar i retornar els diners furtats. El detingut, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, està acusat dels delictes de temptativa d’homicidi, estafa i furt. Després de passar a disposició judicial, el jutge ha decretat el seu ingrés a la presó. Respecte de la víctima, ha passat dos dies hospitalitzada per la gravetat de les ferides.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante fitxa el central algerià Aïssa Mandi per a dos temporades

El Levante ha incorporat el central internacional algerià Aïssa Mandi per a dos temporades, pendent només de la revisió mèdica.

El Levante incorpora el central Aïssa Mandi per a dos temporades

El Levante ha tancat el fitxatge del defensa internacional algerià Aïssa Mandi per a les pròximes dos temporades, pendent de la revisió mèdica.

Carmencita dispara el benefici un 55 % en 2025 fins als 6,5 milions

Carmencita ha tancat 2025 amb un benefici net de 6,5 milions d’euros, un 55 % més que en 2024, i unes vendes de 119 milions gràcies a la reinversió i l’expansió internacional.

Dos joves detinguts per estafar 1.500 euros fent reserves d’hotel amb una targeta aliena

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 25 anys i una dona de 20 per utilitzar suposadament les dades d’una targeta bancària aliena per reservar diversos hotels de Peníscola per un import total d’uns 1.500 euros.

Detingut per un robatori amb violència en un comerç de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana un home de 42 anys acusat d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment comercial, gràcies als efectes personals que va deixar en el local.

Multen 22 establiments per vendre vapejadors a menors en diversos municipis d’Alacant

La Guàrdia Civil ha detectat 22 infraccions per venda de vapejadors a menors en comerços i màquines expenedores de diversos municipis de la província d’Alacant, arran d’una investigació iniciada en abril de 2025.

Nova samarreta grisa del Villarreal per a rememorar les nits europees de fa vint anys

El Villarreal ha presentat una segona equipació grisa per a la temporada 2026-27, inspirada en les samarretes de les campanyes 2003-04 i 2004-05, quan el club va viure les seues primeres grans fites europees.

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.