20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Una baralla entre dos amics per un pot de cervesa acaba a ganivetades en Torrent

Imatge d’arxiu d’un agressor amb un ganivet | Arxiu

 

Este divendres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una baralla entre dos xics en Torrent, en la comarca de l’Horta, que ha acabat a ganivetades i, un dels dos implicats, ple de sang. Segons pareix, el motiu de la discussió ha sigut el pagament d’un pot de cervesa que estaven compartint en el carrer de la Guàrdia Civil de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante’, els dos xics van començar a discutir pel carrer per la cervesa, i quan arribaren a un taller mecànic que està en eixe carrer un dels jóvens va entrar i va agarrar un descaragolador gran i va intentar ferir a l’altre xic. Immediatament, l’amo del taller li va pegar una palmada a l’agressor i la ferramenta li va caure en terra.

 

Amb tot, l’altre xic va traure un punyal gran i, mentres l’agressor inicial li pegava punyades i colps de peu, el segon va començar a pegar-li ganivetades. L’amo del taller va separar una altra volta als jóvens, però pareix ser que en eixe moment ja estava tot prou ple de sang.

 

Una volta separats de la rinya, el ferit va anar camí de l’ambulatori mentres que qui l’havia apunyalat va intentar amagar-se dins d’un bar mentres arribava la policia. Quan van arribar els agents, van detindre al suposat agressor. Quant al jove ensangonat, va ser traslladat des de l’ambulatori a l’Hospital General de València d’urgències. Ara per ara, la Policia Judicial de Torrent està fent-se càrrec de la investigació del cas.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.

Renzo Saravia es presenta al València i apunta a guanyar-se la continuïtat

El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.