Una baralla entre dos amics per un pot de cervesa acaba a ganivetades en Torrent

Imatge d’arxiu d’un agressor amb un ganivet | Arxiu

 

Este divendres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una baralla entre dos xics en Torrent, en la comarca de l’Horta, que ha acabat a ganivetades i, un dels dos implicats, ple de sang. Segons pareix, el motiu de la discussió ha sigut el pagament d’un pot de cervesa que estaven compartint en el carrer de la Guàrdia Civil de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante’, els dos xics van començar a discutir pel carrer per la cervesa, i quan arribaren a un taller mecànic que està en eixe carrer un dels jóvens va entrar i va agarrar un descaragolador gran i va intentar ferir a l’altre xic. Immediatament, l’amo del taller li va pegar una palmada a l’agressor i la ferramenta li va caure en terra.

 

Amb tot, l’altre xic va traure un punyal gran i, mentres l’agressor inicial li pegava punyades i colps de peu, el segon va començar a pegar-li ganivetades. L’amo del taller va separar una altra volta als jóvens, però pareix ser que en eixe moment ja estava tot prou ple de sang.

 

Una volta separats de la rinya, el ferit va anar camí de l’ambulatori mentres que qui l’havia apunyalat va intentar amagar-se dins d’un bar mentres arribava la policia. Quan van arribar els agents, van detindre al suposat agressor. Quant al jove ensangonat, va ser traslladat des de l’ambulatori a l’Hospital General de València d’urgències. Ara per ara, la Policia Judicial de Torrent està fent-se càrrec de la investigació del cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.