Una baralla entre dos amics per un pot de cervesa acaba a ganivetades en Torrent

Imatge d’arxiu d’un agressor amb un ganivet | Arxiu

 

Este divendres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una baralla entre dos xics en Torrent, en la comarca de l’Horta, que ha acabat a ganivetades i, un dels dos implicats, ple de sang. Segons pareix, el motiu de la discussió ha sigut el pagament d’un pot de cervesa que estaven compartint en el carrer de la Guàrdia Civil de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante’, els dos xics van començar a discutir pel carrer per la cervesa, i quan arribaren a un taller mecànic que està en eixe carrer un dels jóvens va entrar i va agarrar un descaragolador gran i va intentar ferir a l’altre xic. Immediatament, l’amo del taller li va pegar una palmada a l’agressor i la ferramenta li va caure en terra.

 

Amb tot, l’altre xic va traure un punyal gran i, mentres l’agressor inicial li pegava punyades i colps de peu, el segon va començar a pegar-li ganivetades. L’amo del taller va separar una altra volta als jóvens, però pareix ser que en eixe moment ja estava tot prou ple de sang.

 

Una volta separats de la rinya, el ferit va anar camí de l’ambulatori mentres que qui l’havia apunyalat va intentar amagar-se dins d’un bar mentres arribava la policia. Quan van arribar els agents, van detindre al suposat agressor. Quant al jove ensangonat, va ser traslladat des de l’ambulatori a l’Hospital General de València d’urgències. Ara per ara, la Policia Judicial de Torrent està fent-se càrrec de la investigació del cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.