Una baralla entre dos amics per un pot de cervesa acaba a ganivetades en Torrent

Imatge d’arxiu d’un agressor amb un ganivet | Arxiu

 

Este divendres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una baralla entre dos xics en Torrent, en la comarca de l’Horta, que ha acabat a ganivetades i, un dels dos implicats, ple de sang. Segons pareix, el motiu de la discussió ha sigut el pagament d’un pot de cervesa que estaven compartint en el carrer de la Guàrdia Civil de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante’, els dos xics van començar a discutir pel carrer per la cervesa, i quan arribaren a un taller mecànic que està en eixe carrer un dels jóvens va entrar i va agarrar un descaragolador gran i va intentar ferir a l’altre xic. Immediatament, l’amo del taller li va pegar una palmada a l’agressor i la ferramenta li va caure en terra.

 

Amb tot, l’altre xic va traure un punyal gran i, mentres l’agressor inicial li pegava punyades i colps de peu, el segon va començar a pegar-li ganivetades. L’amo del taller va separar una altra volta als jóvens, però pareix ser que en eixe moment ja estava tot prou ple de sang.

 

Una volta separats de la rinya, el ferit va anar camí de l’ambulatori mentres que qui l’havia apunyalat va intentar amagar-se dins d’un bar mentres arribava la policia. Quan van arribar els agents, van detindre al suposat agressor. Quant al jove ensangonat, va ser traslladat des de l’ambulatori a l’Hospital General de València d’urgències. Ara per ara, la Policia Judicial de Torrent està fent-se càrrec de la investigació del cas.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.