Un pacient s’atrinxera en una consulta mèdica i s’autolesiona en Torrent

Centre d'Especialitats de Torrent

El Centre d’Especialitats de Torrent és a on el pacient s’ha atrinxerat | Jose Miquel Ojeda

 

Este dijous, a les 14.00 hores del migdia, un home es va tancar en la consulta del Centre d’Especialitats de Torrent (en la comarca de l’Horta, València) amb unes tisores i va amenaçar al metge. El centre es va alarmar prou tot i que, a l’hora que va passar, no hi havia tants pacients ja i la cosa estava més tranquil·la.

 

Segons pareix, l’home, un pacient de 40 anys que estava en baixa mèdica, va entrar a la consulta i, de repent, van començar a sentir-se crits. Quan va entrar un treballador a vore què passava, es van trobar que el pacient estava cridant-li al doctor i amenaçant-lo amb unes tisores perquè volia allargar la baixa mèdica.

 

El metge es va escapar de la consulta, tal com avança ‘las Provincias’, i el malalt es va atrinxerar dins de la sala mentres va acudir la Policia Nacional. Una volta amb la policia allí, el pacient va amenaçar en autolesionar-se si entraven, cosa que va acabar fent: es va clavar les tisores en l’abdomen i en el cap repetidament per a ferir-se.

 

Una hora després de l’inici dels fets, cap a les 15.00, un treballador del centre va conseguir que el malalt deixara estar la conducta violenta per a poder curar-lo, ja que estava tot ple de sang i no se sabia com de severes podien ser les ferides. Un equip del SAMU el va traslladar, una volta curat, a l’Hospital General de València acompanyats d’agents de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.