Un pacient s’atrinxera en una consulta mèdica i s’autolesiona en Torrent

Centre d'Especialitats de Torrent

El Centre d’Especialitats de Torrent és a on el pacient s’ha atrinxerat | Jose Miquel Ojeda

 

Este dijous, a les 14.00 hores del migdia, un home es va tancar en la consulta del Centre d’Especialitats de Torrent (en la comarca de l’Horta, València) amb unes tisores i va amenaçar al metge. El centre es va alarmar prou tot i que, a l’hora que va passar, no hi havia tants pacients ja i la cosa estava més tranquil·la.

 

Segons pareix, l’home, un pacient de 40 anys que estava en baixa mèdica, va entrar a la consulta i, de repent, van començar a sentir-se crits. Quan va entrar un treballador a vore què passava, es van trobar que el pacient estava cridant-li al doctor i amenaçant-lo amb unes tisores perquè volia allargar la baixa mèdica.

 

El metge es va escapar de la consulta, tal com avança ‘las Provincias’, i el malalt es va atrinxerar dins de la sala mentres va acudir la Policia Nacional. Una volta amb la policia allí, el pacient va amenaçar en autolesionar-se si entraven, cosa que va acabar fent: es va clavar les tisores en l’abdomen i en el cap repetidament per a ferir-se.

 

Una hora després de l’inici dels fets, cap a les 15.00, un treballador del centre va conseguir que el malalt deixara estar la conducta violenta per a poder curar-lo, ja que estava tot ple de sang i no se sabia com de severes podien ser les ferides. Un equip del SAMU el va traslladar, una volta curat, a l’Hospital General de València acompanyats d’agents de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.