17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Un pacient s’atrinxera en una consulta mèdica i s’autolesiona en Torrent

Centre d'Especialitats de Torrent

El Centre d’Especialitats de Torrent és a on el pacient s’ha atrinxerat | Jose Miquel Ojeda

 

Este dijous, a les 14.00 hores del migdia, un home es va tancar en la consulta del Centre d’Especialitats de Torrent (en la comarca de l’Horta, València) amb unes tisores i va amenaçar al metge. El centre es va alarmar prou tot i que, a l’hora que va passar, no hi havia tants pacients ja i la cosa estava més tranquil·la.

 

Segons pareix, l’home, un pacient de 40 anys que estava en baixa mèdica, va entrar a la consulta i, de repent, van començar a sentir-se crits. Quan va entrar un treballador a vore què passava, es van trobar que el pacient estava cridant-li al doctor i amenaçant-lo amb unes tisores perquè volia allargar la baixa mèdica.

 

El metge es va escapar de la consulta, tal com avança ‘las Provincias’, i el malalt es va atrinxerar dins de la sala mentres va acudir la Policia Nacional. Una volta amb la policia allí, el pacient va amenaçar en autolesionar-se si entraven, cosa que va acabar fent: es va clavar les tisores en l’abdomen i en el cap repetidament per a ferir-se.

 

Una hora després de l’inici dels fets, cap a les 15.00, un treballador del centre va conseguir que el malalt deixara estar la conducta violenta per a poder curar-lo, ja que estava tot ple de sang i no se sabia com de severes podien ser les ferides. Un equip del SAMU el va traslladar, una volta curat, a l’Hospital General de València acompanyats d’agents de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.