Un pacient s’atrinxera en una consulta mèdica i s’autolesiona en Torrent

Centre d'Especialitats de Torrent

El Centre d’Especialitats de Torrent és a on el pacient s’ha atrinxerat | Jose Miquel Ojeda

 

Este dijous, a les 14.00 hores del migdia, un home es va tancar en la consulta del Centre d’Especialitats de Torrent (en la comarca de l’Horta, València) amb unes tisores i va amenaçar al metge. El centre es va alarmar prou tot i que, a l’hora que va passar, no hi havia tants pacients ja i la cosa estava més tranquil·la.

 

Segons pareix, l’home, un pacient de 40 anys que estava en baixa mèdica, va entrar a la consulta i, de repent, van començar a sentir-se crits. Quan va entrar un treballador a vore què passava, es van trobar que el pacient estava cridant-li al doctor i amenaçant-lo amb unes tisores perquè volia allargar la baixa mèdica.

 

El metge es va escapar de la consulta, tal com avança ‘las Provincias’, i el malalt es va atrinxerar dins de la sala mentres va acudir la Policia Nacional. Una volta amb la policia allí, el pacient va amenaçar en autolesionar-se si entraven, cosa que va acabar fent: es va clavar les tisores en l’abdomen i en el cap repetidament per a ferir-se.

 

Una hora després de l’inici dels fets, cap a les 15.00, un treballador del centre va conseguir que el malalt deixara estar la conducta violenta per a poder curar-lo, ja que estava tot ple de sang i no se sabia com de severes podien ser les ferides. Un equip del SAMU el va traslladar, una volta curat, a l’Hospital General de València acompanyats d’agents de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.