10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detenen a un home per apunyalar-ne a un altre en Castelló

Li va pegar diferents ganivetades en la cara i les mans | Youtube

 

Este dissabte de matinada, agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un home de 45 anys per, presumptament, agredir a un altre home amb un ganivet. Els agents van acudir arran dels avisos de diferents veïns de la zona que van alertar d’una baralla que estava produint-se en el centre de Castelló.

 

Els fets van passar en el carrer de Campoamor de la capital de la Plana, quan dos hòmens havien iniciat una baralla en la que un d’ells havia tret un ganivet de grans dimensions amb el que, segons pareix, va agredir a la víctima. Els agents del Grup d’Atenció de Proximitat (GIP) van arribar i van parlar amb diferents testimonis. Un dels testimonis va explicar que havia intermediat en la baralla per a parar-la i que, després d’això, havia vist a la víctima refugiar-se en un local comarcial del carrer.

 

La Policia Local entrà en l’establiment i va trobar a la víctima netejant-se la sang en el bany. Tenia una ferida en la cara i una alta en la mà. En vista de la situació, van avisar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències per a que enviara una ambulància. Els servicis mèdics van atendre a la víctima i la van traslladar a l’Hospital General Universitat de Castelló, a on li van posar punts en la cella i li van curar els dos talls profunds de la mà.

 

Mentrestant, els agents van localitzar l’agressor en un altre local del carrer i el van detindre immediatament. L’home, que respon a les inicials J.A.G.Z i té 45 anys, ha sigut detingut per un delicte de lesions. L’arma blanca de l’atac també ha sigut localitzada, un ganivet de cuina de 15 centímetres de longitud i amb un mànec de color blanc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.