Detenen a un home per apunyalar-ne a un altre en Castelló

Li va pegar diferents ganivetades en la cara i les mans | Youtube

 

Este dissabte de matinada, agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un home de 45 anys per, presumptament, agredir a un altre home amb un ganivet. Els agents van acudir arran dels avisos de diferents veïns de la zona que van alertar d’una baralla que estava produint-se en el centre de Castelló.

 

Els fets van passar en el carrer de Campoamor de la capital de la Plana, quan dos hòmens havien iniciat una baralla en la que un d’ells havia tret un ganivet de grans dimensions amb el que, segons pareix, va agredir a la víctima. Els agents del Grup d’Atenció de Proximitat (GIP) van arribar i van parlar amb diferents testimonis. Un dels testimonis va explicar que havia intermediat en la baralla per a parar-la i que, després d’això, havia vist a la víctima refugiar-se en un local comarcial del carrer.

 

La Policia Local entrà en l’establiment i va trobar a la víctima netejant-se la sang en el bany. Tenia una ferida en la cara i una alta en la mà. En vista de la situació, van avisar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències per a que enviara una ambulància. Els servicis mèdics van atendre a la víctima i la van traslladar a l’Hospital General Universitat de Castelló, a on li van posar punts en la cella i li van curar els dos talls profunds de la mà.

 

Mentrestant, els agents van localitzar l’agressor en un altre local del carrer i el van detindre immediatament. L’home, que respon a les inicials J.A.G.Z i té 45 anys, ha sigut detingut per un delicte de lesions. L’arma blanca de l’atac també ha sigut localitzada, un ganivet de cuina de 15 centímetres de longitud i amb un mànec de color blanc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.