Detenen a un home per apunyalar-ne a un altre en Castelló

Li va pegar diferents ganivetades en la cara i les mans | Youtube

 

Este dissabte de matinada, agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un home de 45 anys per, presumptament, agredir a un altre home amb un ganivet. Els agents van acudir arran dels avisos de diferents veïns de la zona que van alertar d’una baralla que estava produint-se en el centre de Castelló.

 

Els fets van passar en el carrer de Campoamor de la capital de la Plana, quan dos hòmens havien iniciat una baralla en la que un d’ells havia tret un ganivet de grans dimensions amb el que, segons pareix, va agredir a la víctima. Els agents del Grup d’Atenció de Proximitat (GIP) van arribar i van parlar amb diferents testimonis. Un dels testimonis va explicar que havia intermediat en la baralla per a parar-la i que, després d’això, havia vist a la víctima refugiar-se en un local comarcial del carrer.

 

La Policia Local entrà en l’establiment i va trobar a la víctima netejant-se la sang en el bany. Tenia una ferida en la cara i una alta en la mà. En vista de la situació, van avisar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències per a que enviara una ambulància. Els servicis mèdics van atendre a la víctima i la van traslladar a l’Hospital General Universitat de Castelló, a on li van posar punts en la cella i li van curar els dos talls profunds de la mà.

 

Mentrestant, els agents van localitzar l’agressor en un altre local del carrer i el van detindre immediatament. L’home, que respon a les inicials J.A.G.Z i té 45 anys, ha sigut detingut per un delicte de lesions. L’arma blanca de l’atac també ha sigut localitzada, un ganivet de cuina de 15 centímetres de longitud i amb un mànec de color blanc.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.