17.5 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Detenen a un home per apunyalar-ne a un altre en Castelló

Li va pegar diferents ganivetades en la cara i les mans | Youtube

 

Este dissabte de matinada, agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un home de 45 anys per, presumptament, agredir a un altre home amb un ganivet. Els agents van acudir arran dels avisos de diferents veïns de la zona que van alertar d’una baralla que estava produint-se en el centre de Castelló.

 

Els fets van passar en el carrer de Campoamor de la capital de la Plana, quan dos hòmens havien iniciat una baralla en la que un d’ells havia tret un ganivet de grans dimensions amb el que, segons pareix, va agredir a la víctima. Els agents del Grup d’Atenció de Proximitat (GIP) van arribar i van parlar amb diferents testimonis. Un dels testimonis va explicar que havia intermediat en la baralla per a parar-la i que, després d’això, havia vist a la víctima refugiar-se en un local comarcial del carrer.

 

La Policia Local entrà en l’establiment i va trobar a la víctima netejant-se la sang en el bany. Tenia una ferida en la cara i una alta en la mà. En vista de la situació, van avisar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències per a que enviara una ambulància. Els servicis mèdics van atendre a la víctima i la van traslladar a l’Hospital General Universitat de Castelló, a on li van posar punts en la cella i li van curar els dos talls profunds de la mà.

 

Mentrestant, els agents van localitzar l’agressor en un altre local del carrer i el van detindre immediatament. L’home, que respon a les inicials J.A.G.Z i té 45 anys, ha sigut detingut per un delicte de lesions. L’arma blanca de l’atac també ha sigut localitzada, un ganivet de cuina de 15 centímetres de longitud i amb un mànec de color blanc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Urtasun urgix a Pérez Llorca a aclarir el seu pacte amb Vox sobre el valencià

Urtasun ha demanat a Pérez Llorca que publique el pacte amb Vox per a buidar dubtes sobre la política lingüística. També ha detallat el pas pendent per a reformar la biblioteca Azorín a Alacant.

Pradas nega que el debat sobre el confinament o les correccions retardaren l’És-Alert

La exconsellera Salomé Pradas sosté que ni el debat sobre el confinament ni les correccions del text van retardar l'És-Alert del 29 d'octubre. El seu defensa afirma que les dos qüestions es van abordar en paral·lel a l'enviament i a la redacció de l'avís.

Mompó rebutja demanar perdó i defén que el 29-O va estar on tocava

El president de la Diputació de València ha assegurat que no demanarà perdó per la seua actuació durant la DANA i que va estar en el Cecopi ajudant. Les seues paraules responen al focus en el retard del Es-Alert després de la declaració de Jorge Suárez davant el jutjat de Catarroja.

La UV i el Carles III impulsen una enquesta per a mesurar l’impacte de la DANA en la salut

La Universitat de València i l'Institut de Salut Carles III han llançat una enquesta anònima per a avaluar els efectes de la DANA de 2024 en la salut. Busquen evidències per a millorar la preparació davant futures inundacions.

Hereu ha destacat el paper clau del màrqueting responsable en l’èxit turístic d’Espanya

En el 40 aniversari de Turespaña, Hereu ha defés que un màrqueting i una promoció responsables són decisius per a un model turístic sostenible. L'acte ha avançat les línies del Pla Marco 2026–2028, alineat amb l'Estratègia Espanya Turisme 2030.

Ábalos nega risc de fugida i recorre la presó: va acudir a la vistilla ‘com un corder a l’escorxador’

Ábalos ha recorregut el seu ingrés a la presó provisional pel cas Koldo. El seu defensa sosté que no existix risc de fugida, que va complir les cautelars i que la presó busca forçar una col·laboració.

Barcala assumix el càrrec de portaveu d’Assumptes Globals del CMRE per a donar veu als municipis

Luis Barcala ha assumit el càrrec de portaveu d'Assumptes Globals del CMRE amb la missió de reforçar la representació municipal en fòrums europeus i internacionals. El nomenament es va produir en el cim de líders celebrada a Malta.

El PSOE assumix l’error de gestió en el cas Salazar mentres creix la pressió interna

El PSOE ha assumit errors en la gestió del cas Salazar i afronta pressió interna per a elevar l'expedient a la Fiscalia. Fonts del partit han reconegut retards i Bernabé ha demanat perdó.