Detenen a un home per apunyalar-ne a un altre en Castelló

Li va pegar diferents ganivetades en la cara i les mans | Youtube

 

Este dissabte de matinada, agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un home de 45 anys per, presumptament, agredir a un altre home amb un ganivet. Els agents van acudir arran dels avisos de diferents veïns de la zona que van alertar d’una baralla que estava produint-se en el centre de Castelló.

 

Els fets van passar en el carrer de Campoamor de la capital de la Plana, quan dos hòmens havien iniciat una baralla en la que un d’ells havia tret un ganivet de grans dimensions amb el que, segons pareix, va agredir a la víctima. Els agents del Grup d’Atenció de Proximitat (GIP) van arribar i van parlar amb diferents testimonis. Un dels testimonis va explicar que havia intermediat en la baralla per a parar-la i que, després d’això, havia vist a la víctima refugiar-se en un local comarcial del carrer.

 

La Policia Local entrà en l’establiment i va trobar a la víctima netejant-se la sang en el bany. Tenia una ferida en la cara i una alta en la mà. En vista de la situació, van avisar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències per a que enviara una ambulància. Els servicis mèdics van atendre a la víctima i la van traslladar a l’Hospital General Universitat de Castelló, a on li van posar punts en la cella i li van curar els dos talls profunds de la mà.

 

Mentrestant, els agents van localitzar l’agressor en un altre local del carrer i el van detindre immediatament. L’home, que respon a les inicials J.A.G.Z i té 45 anys, ha sigut detingut per un delicte de lesions. L’arma blanca de l’atac també ha sigut localitzada, un ganivet de cuina de 15 centímetres de longitud i amb un mànec de color blanc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.