Detenen a un home per apunyalar-ne a un altre en Castelló

Li va pegar diferents ganivetades en la cara i les mans | Youtube

 

Este dissabte de matinada, agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un home de 45 anys per, presumptament, agredir a un altre home amb un ganivet. Els agents van acudir arran dels avisos de diferents veïns de la zona que van alertar d’una baralla que estava produint-se en el centre de Castelló.

 

Els fets van passar en el carrer de Campoamor de la capital de la Plana, quan dos hòmens havien iniciat una baralla en la que un d’ells havia tret un ganivet de grans dimensions amb el que, segons pareix, va agredir a la víctima. Els agents del Grup d’Atenció de Proximitat (GIP) van arribar i van parlar amb diferents testimonis. Un dels testimonis va explicar que havia intermediat en la baralla per a parar-la i que, després d’això, havia vist a la víctima refugiar-se en un local comarcial del carrer.

 

La Policia Local entrà en l’establiment i va trobar a la víctima netejant-se la sang en el bany. Tenia una ferida en la cara i una alta en la mà. En vista de la situació, van avisar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències per a que enviara una ambulància. Els servicis mèdics van atendre a la víctima i la van traslladar a l’Hospital General Universitat de Castelló, a on li van posar punts en la cella i li van curar els dos talls profunds de la mà.

 

Mentrestant, els agents van localitzar l’agressor en un altre local del carrer i el van detindre immediatament. L’home, que respon a les inicials J.A.G.Z i té 45 anys, ha sigut detingut per un delicte de lesions. L’arma blanca de l’atac també ha sigut localitzada, un ganivet de cuina de 15 centímetres de longitud i amb un mànec de color blanc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.