Un jove de 22 anys furta i apunyala en una casa de Castelló de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un xic de 22 anys d’edat pels presumptes delictes de lesions greus i robatori amb violència i intimidació després de robar en un domicili del carrer Francesc Vidal Barranquer i ferir –presumptament amb una arma blanca– a un dels ocupants de la casa. Els fets es van produir en la matinada del dilluns, sobre les quatre i mitja.

 

Eixa nit, el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’un home molt nerviós que informava als agents de la Policia Local que un home havia entrat en una vivenda i, després de furtar, havia apunyalat a un home que se l’havia trobat en casa.

 

  

Agents de la Policia Local i Nacional es van dirigir al lloc dels fets i, en arribar, van trobar un gran bassal de sang en una de les habitacions. En preguntar per la persona ferida, qui va donar l’avís va explicar que un altre inquilí l’havia portat a l’Hospital General. Tot seguit, va donar als agents una descripció física de l’agressor que havia apunyalat al seu company de pis i se n’havia anat amb una motxilla amb objectes personals del testimoni.

 

 

  

La Policia Nacional van acordonar l’escenari dels fets i la Policia Local va desplegar un dispositiu per a trobar algú que coincidira amb la descripció de l’agressor. Cap a les cinc de la matinada van localitzar en l’avinguda dels Caputxins, que va intentar fugir saltant la tàpia d’un convent abandonat situat al costat del carrer Juan de la Cierva. Un agent del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP) el va seguir al convent i va entrar per un pas estret que entrava en un pati del carrer de l’Alcalde Tàrrega.

 

 

Amb gran risc per a la seua integritat, va saltar al pati i va vore al presumpte autor darrere d’uns plàstics, en un racó del desllunat. L’agent va conseguir reduir l’agressor, F.J.G.G., de 22 anys d’edat, i amb ajuda d’altres dos agents, va procedir a la detenció per delicte de robatori amb violència i intimidació i lesions greus.

 

Paral·lelament, una altra patrulla de la Policia Local de la Unitat d’Atestats va localitzar en els voltants de l’avinguda de la Mare de Déu del Lledó la motxilla –presumptament robada– en la casa i que, segons testimonis, havia sigut tirada pel xic quan es va vore perseguit pels agents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.