10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un jove de 22 anys furta i apunyala en una casa de Castelló de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un xic de 22 anys d’edat pels presumptes delictes de lesions greus i robatori amb violència i intimidació després de robar en un domicili del carrer Francesc Vidal Barranquer i ferir –presumptament amb una arma blanca– a un dels ocupants de la casa. Els fets es van produir en la matinada del dilluns, sobre les quatre i mitja.

 

Eixa nit, el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’un home molt nerviós que informava als agents de la Policia Local que un home havia entrat en una vivenda i, després de furtar, havia apunyalat a un home que se l’havia trobat en casa.

 

  

Agents de la Policia Local i Nacional es van dirigir al lloc dels fets i, en arribar, van trobar un gran bassal de sang en una de les habitacions. En preguntar per la persona ferida, qui va donar l’avís va explicar que un altre inquilí l’havia portat a l’Hospital General. Tot seguit, va donar als agents una descripció física de l’agressor que havia apunyalat al seu company de pis i se n’havia anat amb una motxilla amb objectes personals del testimoni.

 

 

  

La Policia Nacional van acordonar l’escenari dels fets i la Policia Local va desplegar un dispositiu per a trobar algú que coincidira amb la descripció de l’agressor. Cap a les cinc de la matinada van localitzar en l’avinguda dels Caputxins, que va intentar fugir saltant la tàpia d’un convent abandonat situat al costat del carrer Juan de la Cierva. Un agent del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP) el va seguir al convent i va entrar per un pas estret que entrava en un pati del carrer de l’Alcalde Tàrrega.

 

 

Amb gran risc per a la seua integritat, va saltar al pati i va vore al presumpte autor darrere d’uns plàstics, en un racó del desllunat. L’agent va conseguir reduir l’agressor, F.J.G.G., de 22 anys d’edat, i amb ajuda d’altres dos agents, va procedir a la detenció per delicte de robatori amb violència i intimidació i lesions greus.

 

Paral·lelament, una altra patrulla de la Policia Local de la Unitat d’Atestats va localitzar en els voltants de l’avinguda de la Mare de Déu del Lledó la motxilla –presumptament robada– en la casa i que, segons testimonis, havia sigut tirada pel xic quan es va vore perseguit pels agents.

Últimes notícies

Detingut el responsable d’un bar per instal·lar cambres ocultes en els lavabos del local

La Guàrdia Civil ha detingut al responsable d'un bar a L'Alqueria de la Comtessa per instal·lar cambres ocultes en els lavabos. S'han intervingut dos cambres i cinc discos amb més de 5 TB i la investigació continua oberta.

Avís taronja per ratxes de 90 km/h a Alacant i per fenòmens costaners este dimecres

Aemet ha establit per a este dimecres l'avís taronja per vent a Alacant i per fenòmens costaners en els litorals de València i Alacant. També activa avisos grocs per vent a Castelló i zones de València i per mala mar en el sud d'Alacant i a Castelló en diferents trams horaris.

Pluges al migdia, baixada de temperatures i ratxes molt fortes este dimecres en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres intervals nuvolosos amb pluges en les hores centrals, descens tèrmic i vent de l'oest amb ratxes que podrien superar 90 km/h. El dijous augmentarà la nuvolositat al matí i les màximes repuntaran a la vesprada, amb ratxes molt fortes a l'interior.

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.