Un jove de 22 anys furta i apunyala en una casa de Castelló de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un xic de 22 anys d’edat pels presumptes delictes de lesions greus i robatori amb violència i intimidació després de robar en un domicili del carrer Francesc Vidal Barranquer i ferir –presumptament amb una arma blanca– a un dels ocupants de la casa. Els fets es van produir en la matinada del dilluns, sobre les quatre i mitja.

 

Eixa nit, el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’un home molt nerviós que informava als agents de la Policia Local que un home havia entrat en una vivenda i, després de furtar, havia apunyalat a un home que se l’havia trobat en casa.

 

  

Agents de la Policia Local i Nacional es van dirigir al lloc dels fets i, en arribar, van trobar un gran bassal de sang en una de les habitacions. En preguntar per la persona ferida, qui va donar l’avís va explicar que un altre inquilí l’havia portat a l’Hospital General. Tot seguit, va donar als agents una descripció física de l’agressor que havia apunyalat al seu company de pis i se n’havia anat amb una motxilla amb objectes personals del testimoni.

 

 

  

La Policia Nacional van acordonar l’escenari dels fets i la Policia Local va desplegar un dispositiu per a trobar algú que coincidira amb la descripció de l’agressor. Cap a les cinc de la matinada van localitzar en l’avinguda dels Caputxins, que va intentar fugir saltant la tàpia d’un convent abandonat situat al costat del carrer Juan de la Cierva. Un agent del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP) el va seguir al convent i va entrar per un pas estret que entrava en un pati del carrer de l’Alcalde Tàrrega.

 

 

Amb gran risc per a la seua integritat, va saltar al pati i va vore al presumpte autor darrere d’uns plàstics, en un racó del desllunat. L’agent va conseguir reduir l’agressor, F.J.G.G., de 22 anys d’edat, i amb ajuda d’altres dos agents, va procedir a la detenció per delicte de robatori amb violència i intimidació i lesions greus.

 

Paral·lelament, una altra patrulla de la Policia Local de la Unitat d’Atestats va localitzar en els voltants de l’avinguda de la Mare de Déu del Lledó la motxilla –presumptament robada– en la casa i que, segons testimonis, havia sigut tirada pel xic quan es va vore perseguit pels agents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.

Nova protesta exigix presó per a Mazón la setmana en què la jutgessa demana imputar-li

València ha viscut una altra marxa que reclama presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana, coincidint amb la petició de la jutgessa d'imputar-li. Les víctimes han redoblat la pressió amb un manifest davant el TSJCV.

Ramazani decidix al València amb un penal repetit davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani a la segona va donar al València un 1-0 davant Osasuna a Mestalla. El triomf va ampliar a cinc punts la distància amb el descens i va tallar la ratxa navarresa.

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.