7.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un jove de 22 anys furta i apunyala en una casa de Castelló de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un xic de 22 anys d’edat pels presumptes delictes de lesions greus i robatori amb violència i intimidació després de robar en un domicili del carrer Francesc Vidal Barranquer i ferir –presumptament amb una arma blanca– a un dels ocupants de la casa. Els fets es van produir en la matinada del dilluns, sobre les quatre i mitja.

 

Eixa nit, el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’un home molt nerviós que informava als agents de la Policia Local que un home havia entrat en una vivenda i, després de furtar, havia apunyalat a un home que se l’havia trobat en casa.

 

  

Agents de la Policia Local i Nacional es van dirigir al lloc dels fets i, en arribar, van trobar un gran bassal de sang en una de les habitacions. En preguntar per la persona ferida, qui va donar l’avís va explicar que un altre inquilí l’havia portat a l’Hospital General. Tot seguit, va donar als agents una descripció física de l’agressor que havia apunyalat al seu company de pis i se n’havia anat amb una motxilla amb objectes personals del testimoni.

 

 

  

La Policia Nacional van acordonar l’escenari dels fets i la Policia Local va desplegar un dispositiu per a trobar algú que coincidira amb la descripció de l’agressor. Cap a les cinc de la matinada van localitzar en l’avinguda dels Caputxins, que va intentar fugir saltant la tàpia d’un convent abandonat situat al costat del carrer Juan de la Cierva. Un agent del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP) el va seguir al convent i va entrar per un pas estret que entrava en un pati del carrer de l’Alcalde Tàrrega.

 

 

Amb gran risc per a la seua integritat, va saltar al pati i va vore al presumpte autor darrere d’uns plàstics, en un racó del desllunat. L’agent va conseguir reduir l’agressor, F.J.G.G., de 22 anys d’edat, i amb ajuda d’altres dos agents, va procedir a la detenció per delicte de robatori amb violència i intimidació i lesions greus.

 

Paral·lelament, una altra patrulla de la Policia Local de la Unitat d’Atestats va localitzar en els voltants de l’avinguda de la Mare de Déu del Lledó la motxilla –presumptament robada– en la casa i que, segons testimonis, havia sigut tirada pel xic quan es va vore perseguit pels agents.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.