Un jove de 22 anys furta i apunyala en una casa de Castelló de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut a un xic de 22 anys d’edat pels presumptes delictes de lesions greus i robatori amb violència i intimidació després de robar en un domicili del carrer Francesc Vidal Barranquer i ferir –presumptament amb una arma blanca– a un dels ocupants de la casa. Els fets es van produir en la matinada del dilluns, sobre les quatre i mitja.

 

Eixa nit, el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre la telefonada d’un home molt nerviós que informava als agents de la Policia Local que un home havia entrat en una vivenda i, després de furtar, havia apunyalat a un home que se l’havia trobat en casa.

 

  

Agents de la Policia Local i Nacional es van dirigir al lloc dels fets i, en arribar, van trobar un gran bassal de sang en una de les habitacions. En preguntar per la persona ferida, qui va donar l’avís va explicar que un altre inquilí l’havia portat a l’Hospital General. Tot seguit, va donar als agents una descripció física de l’agressor que havia apunyalat al seu company de pis i se n’havia anat amb una motxilla amb objectes personals del testimoni.

 

 

  

La Policia Nacional van acordonar l’escenari dels fets i la Policia Local va desplegar un dispositiu per a trobar algú que coincidira amb la descripció de l’agressor. Cap a les cinc de la matinada van localitzar en l’avinguda dels Caputxins, que va intentar fugir saltant la tàpia d’un convent abandonat situat al costat del carrer Juan de la Cierva. Un agent del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP) el va seguir al convent i va entrar per un pas estret que entrava en un pati del carrer de l’Alcalde Tàrrega.

 

 

Amb gran risc per a la seua integritat, va saltar al pati i va vore al presumpte autor darrere d’uns plàstics, en un racó del desllunat. L’agent va conseguir reduir l’agressor, F.J.G.G., de 22 anys d’edat, i amb ajuda d’altres dos agents, va procedir a la detenció per delicte de robatori amb violència i intimidació i lesions greus.

 

Paral·lelament, una altra patrulla de la Policia Local de la Unitat d’Atestats va localitzar en els voltants de l’avinguda de la Mare de Déu del Lledó la motxilla –presumptament robada– en la casa i que, segons testimonis, havia sigut tirada pel xic quan es va vore perseguit pels agents.

Últimes notícies

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.