A presó un home per intentar matar al seu fill a punyalades en Torrevieja

El pare va cosir a ganivetades al fill per a intentar matar-lo | Nuevo Diario

 

Este dimecres passat, agents de la Guàrdia Civil han detingut en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 69 anys per intentar matar al seu mateix fill, de 35 anys, per «velles disputes familiars». Se l’acusa d’homicidi en grau de temptativa.

 

El dimecres 12 de juny, segons fonts policials, els agents de la Guàrdia Civil, de la Policia Local i de servicis mèdics van rebre un avís per a anar a un aparthotel de Torrevieja, en ser informats d’una agressió entre dos hòmens. Una volta allí, trobaren un adult de 35 anys ple de sang en un costat i amb les mans ferides.

 

La víctima va explicar que «com va poder» es va defendre de son pare que, després d’una forta discussió per «velles disputes familiars» va començar a pegar-li ganivetades pel cos. El jove va intentar parar les punyalades amb les mans per a que no li tocaren cap òrgan vital, però no va poder evitar la del costat, que era la que estava provocant-li una pèrdua de sang molt gran. Els sanitaris que l’atenien el van advertir que la seua vida corria perill si continuava sagnant d’eixa manera.

 

Acte seguir, van detindre al pare de la víctima, a l’eixida de la finca, quan intentava fugir. En eixe moment, no trobaren el ganivet de l’agressió i els agents van suposar que l’havia amagat. Per això, la Guàrdia Civil va desplegar un dispositiu de busca per a trobar, en un traster del soterrani, l’arma.

 

El divendres passat el detingut va entrar en la presó, segons disposició judicial. La investigació continua en marxa per part de l’Equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla