A presó un home per intentar matar al seu fill a punyalades en Torrevieja

El pare va cosir a ganivetades al fill per a intentar matar-lo | Nuevo Diario

 

Este dimecres passat, agents de la Guàrdia Civil han detingut en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 69 anys per intentar matar al seu mateix fill, de 35 anys, per «velles disputes familiars». Se l’acusa d’homicidi en grau de temptativa.

 

El dimecres 12 de juny, segons fonts policials, els agents de la Guàrdia Civil, de la Policia Local i de servicis mèdics van rebre un avís per a anar a un aparthotel de Torrevieja, en ser informats d’una agressió entre dos hòmens. Una volta allí, trobaren un adult de 35 anys ple de sang en un costat i amb les mans ferides.

 

La víctima va explicar que «com va poder» es va defendre de son pare que, després d’una forta discussió per «velles disputes familiars» va començar a pegar-li ganivetades pel cos. El jove va intentar parar les punyalades amb les mans per a que no li tocaren cap òrgan vital, però no va poder evitar la del costat, que era la que estava provocant-li una pèrdua de sang molt gran. Els sanitaris que l’atenien el van advertir que la seua vida corria perill si continuava sagnant d’eixa manera.

 

Acte seguir, van detindre al pare de la víctima, a l’eixida de la finca, quan intentava fugir. En eixe moment, no trobaren el ganivet de l’agressió i els agents van suposar que l’havia amagat. Per això, la Guàrdia Civil va desplegar un dispositiu de busca per a trobar, en un traster del soterrani, l’arma.

 

El divendres passat el detingut va entrar en la presó, segons disposició judicial. La investigació continua en marxa per part de l’Equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.