A presó un home per intentar matar al seu fill a punyalades en Torrevieja

El pare va cosir a ganivetades al fill per a intentar matar-lo | Nuevo Diario

 

Este dimecres passat, agents de la Guàrdia Civil han detingut en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 69 anys per intentar matar al seu mateix fill, de 35 anys, per «velles disputes familiars». Se l’acusa d’homicidi en grau de temptativa.

 

El dimecres 12 de juny, segons fonts policials, els agents de la Guàrdia Civil, de la Policia Local i de servicis mèdics van rebre un avís per a anar a un aparthotel de Torrevieja, en ser informats d’una agressió entre dos hòmens. Una volta allí, trobaren un adult de 35 anys ple de sang en un costat i amb les mans ferides.

 

La víctima va explicar que «com va poder» es va defendre de son pare que, després d’una forta discussió per «velles disputes familiars» va començar a pegar-li ganivetades pel cos. El jove va intentar parar les punyalades amb les mans per a que no li tocaren cap òrgan vital, però no va poder evitar la del costat, que era la que estava provocant-li una pèrdua de sang molt gran. Els sanitaris que l’atenien el van advertir que la seua vida corria perill si continuava sagnant d’eixa manera.

 

Acte seguir, van detindre al pare de la víctima, a l’eixida de la finca, quan intentava fugir. En eixe moment, no trobaren el ganivet de l’agressió i els agents van suposar que l’havia amagat. Per això, la Guàrdia Civil va desplegar un dispositiu de busca per a trobar, en un traster del soterrani, l’arma.

 

El divendres passat el detingut va entrar en la presó, segons disposició judicial. La investigació continua en marxa per part de l’Equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.