A presó un home per intentar matar al seu fill a punyalades en Torrevieja

El pare va cosir a ganivetades al fill per a intentar matar-lo | Nuevo Diario

 

Este dimecres passat, agents de la Guàrdia Civil han detingut en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 69 anys per intentar matar al seu mateix fill, de 35 anys, per «velles disputes familiars». Se l’acusa d’homicidi en grau de temptativa.

 

El dimecres 12 de juny, segons fonts policials, els agents de la Guàrdia Civil, de la Policia Local i de servicis mèdics van rebre un avís per a anar a un aparthotel de Torrevieja, en ser informats d’una agressió entre dos hòmens. Una volta allí, trobaren un adult de 35 anys ple de sang en un costat i amb les mans ferides.

 

La víctima va explicar que «com va poder» es va defendre de son pare que, després d’una forta discussió per «velles disputes familiars» va començar a pegar-li ganivetades pel cos. El jove va intentar parar les punyalades amb les mans per a que no li tocaren cap òrgan vital, però no va poder evitar la del costat, que era la que estava provocant-li una pèrdua de sang molt gran. Els sanitaris que l’atenien el van advertir que la seua vida corria perill si continuava sagnant d’eixa manera.

 

Acte seguir, van detindre al pare de la víctima, a l’eixida de la finca, quan intentava fugir. En eixe moment, no trobaren el ganivet de l’agressió i els agents van suposar que l’havia amagat. Per això, la Guàrdia Civil va desplegar un dispositiu de busca per a trobar, en un traster del soterrani, l’arma.

 

El divendres passat el detingut va entrar en la presó, segons disposició judicial. La investigació continua en marxa per part de l’Equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.