Un jove de 19 anys apunyala son germà de 20 davant la família i fuig durant dos mesos

 

Este dilluns, la Policia Nacional ha detingut en València a un jove de 19 anys, després de confessar l’apunyalament de son germà de 20, el passat 13 de maig. 

 

El xic, que havia fugit del domicili i ha estat desaparegut durant els dos últims mesos, fins a la seua entrega esta setmana, era buscat per la policia com el presumpte autor d’un delicte per temptativa d’homicidi. 

 

Segons ha informat el periòdic ‘Levante’, les causes de l’apunyalament es remunten a una enorme baralla que els jóvens van tindre en presència d’altres parents en la casa familiar, que està situada en l’avinguda de la Constitució, entre els barris de Torrefiel i Orriols. La discussió va pujar de nivell i va acabar amb l’ara detingut  apunyalant amb un ganivet a son germà. 

 

El ferit va haver de ser ingressat en l’Hospital per la gravetat de les seues ferides, mentres que l’altre continua arrestat a l’espera de què s’inicie el procés judicial. De moment, la Policia desconeix quines van ser les causes d’esta terrible baralla. 

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.