Mor un home en ser disparat per la policia de Llíria amb una pistola elèctrica

Un policia amb una pistola Taser. | Europa Press

 

Este diumenge, un home de 41 anys ha mort després d’estar ingressat en l’UCI des del dimarts passat i de ser disparat amb una pistola elèctrica durant una actuació de la Policia de Llíria. 

 

Segons ha informat ‘Las Províncias’, durant eixe dia, el cos municipal va rebre diferents telefonades per queixes veïnals vinculades a l’ara ja mort. Finalment, quatre agents de la Policia Local i dos de la Guàrdia Civil es van vore obligats a desplaçar-se fins a una casa, localitzada a la urbanització ‘El Regalón’, en rebre una telefonada que alertava de l’agressió d’este home a una parella en la seua vivenda, després d’haver intentat entrar a robar amb altres dos persones.

 

El veí, al qual se li ha diagnosticat mort cerebral, era molt conegut en la localitat pels seus antecedents i havia sigut detingut en més de 30 ocasions en el passat. Esta volta, va haver de ser reduït per fins a 6 agents i, finalment, per a conseguir immobilitzar-lo, els policies utilitzaren una pistola elèctrica contra ell. 

 

L’ús d’este aparell, que pot tindre un voltatge de fins a 1.200 volts en entrar en contacte amb el cos humà, va deixar sense respiració a l’home, motiu pel que membres dels cossos de seguretat van haver de practicar-li maniobres de reanimació cardiopulmonar fins que va arribar l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Encara que els sanitaris van conseguir recuperar les seues constants vitals, l’home va morir. 

 

A més d’ell, tres agents i el matrimoni van haver de ser atesos per ferides lleus. El cas a passat a disposició judicial i està sent investigat per la Guàrdia Civil, encara que des de la Policia Local i fonts municipals s’ha assegurat que l’actuació va ser la correcta i que l’estat de gravetat que li va causar la mort no té relació ni amb la descàrrega ni amb el colp que va rebre durant la reducció. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.