Mor l’actor i presentador Fernando del Solar als 49 anys

El programa mexicà ‘Venga la alegría’ ha donat una trista notícia que no esperarien donar mai, perquè el matinal de TV Azteca ha informat de la defunció del qual va ser un dels seus presentadors fins a 2012: Fernando del Solar.

Fernando Martín Cacciamani Servidio, com es deia en realitat, ha mort als 49 anys i, encara que va nàixer a Buenos Aires, va créixer amb la seua família a Mèxic, país on va desenvolupar la seua carrera artística en programes de televisió i telenovel·les.

No ha transcendit la causa de la mort de l’actor Fernando del Solar, però en 2012 va ser diagnosticat d’un limfoma d’Hodgkin, un tipus de càncer.

En el seu compte oficial d’Instagram els seus familiars han agraït les mostres de suport rebudes i avisen que serà acomiadat en la intimitat. “Fer sempre amb el seu somriure ple de llum, la millor actitud i l’amor brollant per cada cèl·lula. Lluitador incansable dels seus somnis i ideals. Hui es va anar a volar més alt encara… i aqueixa notícia arriba als cors de tots els qui ho vam conéixer. Com a família, ens reconforta saber que tots entendran amorosament aquest moment de comiat íntim i agraïm infinitament totes les mostres d’afecte, suport, solidaritat i respecte”.

Sí, tinc por”, va admetre l’actor i conductor quan va revelar el juliol de 2012 que tenia un tumor en el pulmó dret i havia sigut diagnosticat amb el limfoma d’Hodgkin.

En el seu últim vídeo en xarxes socials fa uns dies, Fernando del Solar promocionava la seua conferència ‘La Felicidad Eres Tú’, que tindria lloc a la ciutat de Mèrida aquest dijous 30 de juny. I fa a penes fa dos setmanes havia compartit la seua tristesa per la defunció del seu pare.

Biografia del presentador

Fernando del Solar va nàixer a Buenos Aires (l’Argentina) en 1973, però molt jove va emigrar amb la seua família a Mèxic, on va obtindre la nacionalitat. Va començar la seua carrera en les passarel·les i a la fi dels noranta va començar actuant en telenovel·les com ‘Pela’, ‘Un nuevo amor’ i ‘Háblame de amor’.

També va conduir programes de televisió com a ‘Sexos en Guerra’, ‘Insomnia’, ‘Venga la Alegría’ i ‘Hoy de Televisa’. Al cinema va participar en pel·lícules ‘Don de Dios’ i ‘La familia de mi ex’.

Es desconeix quin és el motiu de la seua defunció, però en els últims anys ha tingut diversos problemes de salut: en 2012 li van diagnosticar Limfoma d’Hodkin, un tipus de càncer en els glòbuls blancs que li va fer apartar-se temporalment de la televisió; i en 2019 va estar diverses vegades, ingressat a l’hospital pel fetge i els pulmons.

El presentador argentí va iniciar una relació en 2008 amb la presentadora Ingrid Coronado, amb qui es va casar en 2012 i va tindre dos fills: Luciano i Paolo. No obstant això, en 2015 es van separar. Però recentment, el març de 2022, es va tornar a casar per segona vegada amb Anna Ferro.

Les mostres d’afecte en xarxes socials no s’han fet esperar

Últimes notícies

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.