Mor l’actor i presentador Fernando del Solar als 49 anys

El programa mexicà ‘Venga la alegría’ ha donat una trista notícia que no esperarien donar mai, perquè el matinal de TV Azteca ha informat de la defunció del qual va ser un dels seus presentadors fins a 2012: Fernando del Solar.

Fernando Martín Cacciamani Servidio, com es deia en realitat, ha mort als 49 anys i, encara que va nàixer a Buenos Aires, va créixer amb la seua família a Mèxic, país on va desenvolupar la seua carrera artística en programes de televisió i telenovel·les.

No ha transcendit la causa de la mort de l’actor Fernando del Solar, però en 2012 va ser diagnosticat d’un limfoma d’Hodgkin, un tipus de càncer.

En el seu compte oficial d’Instagram els seus familiars han agraït les mostres de suport rebudes i avisen que serà acomiadat en la intimitat. “Fer sempre amb el seu somriure ple de llum, la millor actitud i l’amor brollant per cada cèl·lula. Lluitador incansable dels seus somnis i ideals. Hui es va anar a volar més alt encara… i aqueixa notícia arriba als cors de tots els qui ho vam conéixer. Com a família, ens reconforta saber que tots entendran amorosament aquest moment de comiat íntim i agraïm infinitament totes les mostres d’afecte, suport, solidaritat i respecte”.

Sí, tinc por”, va admetre l’actor i conductor quan va revelar el juliol de 2012 que tenia un tumor en el pulmó dret i havia sigut diagnosticat amb el limfoma d’Hodgkin.

En el seu últim vídeo en xarxes socials fa uns dies, Fernando del Solar promocionava la seua conferència ‘La Felicidad Eres Tú’, que tindria lloc a la ciutat de Mèrida aquest dijous 30 de juny. I fa a penes fa dos setmanes havia compartit la seua tristesa per la defunció del seu pare.

Biografia del presentador

Fernando del Solar va nàixer a Buenos Aires (l’Argentina) en 1973, però molt jove va emigrar amb la seua família a Mèxic, on va obtindre la nacionalitat. Va començar la seua carrera en les passarel·les i a la fi dels noranta va començar actuant en telenovel·les com ‘Pela’, ‘Un nuevo amor’ i ‘Háblame de amor’.

També va conduir programes de televisió com a ‘Sexos en Guerra’, ‘Insomnia’, ‘Venga la Alegría’ i ‘Hoy de Televisa’. Al cinema va participar en pel·lícules ‘Don de Dios’ i ‘La familia de mi ex’.

Es desconeix quin és el motiu de la seua defunció, però en els últims anys ha tingut diversos problemes de salut: en 2012 li van diagnosticar Limfoma d’Hodkin, un tipus de càncer en els glòbuls blancs que li va fer apartar-se temporalment de la televisió; i en 2019 va estar diverses vegades, ingressat a l’hospital pel fetge i els pulmons.

El presentador argentí va iniciar una relació en 2008 amb la presentadora Ingrid Coronado, amb qui es va casar en 2012 i va tindre dos fills: Luciano i Paolo. No obstant això, en 2015 es van separar. Però recentment, el març de 2022, es va tornar a casar per segona vegada amb Anna Ferro.

Les mostres d’afecte en xarxes socials no s’han fet esperar

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.