13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Mor l’actor i presentador Fernando del Solar als 49 anys

El programa mexicà ‘Venga la alegría’ ha donat una trista notícia que no esperarien donar mai, perquè el matinal de TV Azteca ha informat de la defunció del qual va ser un dels seus presentadors fins a 2012: Fernando del Solar.

Fernando Martín Cacciamani Servidio, com es deia en realitat, ha mort als 49 anys i, encara que va nàixer a Buenos Aires, va créixer amb la seua família a Mèxic, país on va desenvolupar la seua carrera artística en programes de televisió i telenovel·les.

No ha transcendit la causa de la mort de l’actor Fernando del Solar, però en 2012 va ser diagnosticat d’un limfoma d’Hodgkin, un tipus de càncer.

En el seu compte oficial d’Instagram els seus familiars han agraït les mostres de suport rebudes i avisen que serà acomiadat en la intimitat. “Fer sempre amb el seu somriure ple de llum, la millor actitud i l’amor brollant per cada cèl·lula. Lluitador incansable dels seus somnis i ideals. Hui es va anar a volar més alt encara… i aqueixa notícia arriba als cors de tots els qui ho vam conéixer. Com a família, ens reconforta saber que tots entendran amorosament aquest moment de comiat íntim i agraïm infinitament totes les mostres d’afecte, suport, solidaritat i respecte”.

Sí, tinc por”, va admetre l’actor i conductor quan va revelar el juliol de 2012 que tenia un tumor en el pulmó dret i havia sigut diagnosticat amb el limfoma d’Hodgkin.

En el seu últim vídeo en xarxes socials fa uns dies, Fernando del Solar promocionava la seua conferència ‘La Felicidad Eres Tú’, que tindria lloc a la ciutat de Mèrida aquest dijous 30 de juny. I fa a penes fa dos setmanes havia compartit la seua tristesa per la defunció del seu pare.

Biografia del presentador

Fernando del Solar va nàixer a Buenos Aires (l’Argentina) en 1973, però molt jove va emigrar amb la seua família a Mèxic, on va obtindre la nacionalitat. Va començar la seua carrera en les passarel·les i a la fi dels noranta va començar actuant en telenovel·les com ‘Pela’, ‘Un nuevo amor’ i ‘Háblame de amor’.

També va conduir programes de televisió com a ‘Sexos en Guerra’, ‘Insomnia’, ‘Venga la Alegría’ i ‘Hoy de Televisa’. Al cinema va participar en pel·lícules ‘Don de Dios’ i ‘La familia de mi ex’.

Es desconeix quin és el motiu de la seua defunció, però en els últims anys ha tingut diversos problemes de salut: en 2012 li van diagnosticar Limfoma d’Hodkin, un tipus de càncer en els glòbuls blancs que li va fer apartar-se temporalment de la televisió; i en 2019 va estar diverses vegades, ingressat a l’hospital pel fetge i els pulmons.

El presentador argentí va iniciar una relació en 2008 amb la presentadora Ingrid Coronado, amb qui es va casar en 2012 i va tindre dos fills: Luciano i Paolo. No obstant això, en 2015 es van separar. Però recentment, el març de 2022, es va tornar a casar per segona vegada amb Anna Ferro.

Les mostres d’afecte en xarxes socials no s’han fet esperar

Últimes notícies

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.