Mor l’actor i presentador Fernando del Solar als 49 anys

El programa mexicà ‘Venga la alegría’ ha donat una trista notícia que no esperarien donar mai, perquè el matinal de TV Azteca ha informat de la defunció del qual va ser un dels seus presentadors fins a 2012: Fernando del Solar.

Fernando Martín Cacciamani Servidio, com es deia en realitat, ha mort als 49 anys i, encara que va nàixer a Buenos Aires, va créixer amb la seua família a Mèxic, país on va desenvolupar la seua carrera artística en programes de televisió i telenovel·les.

No ha transcendit la causa de la mort de l’actor Fernando del Solar, però en 2012 va ser diagnosticat d’un limfoma d’Hodgkin, un tipus de càncer.

En el seu compte oficial d’Instagram els seus familiars han agraït les mostres de suport rebudes i avisen que serà acomiadat en la intimitat. “Fer sempre amb el seu somriure ple de llum, la millor actitud i l’amor brollant per cada cèl·lula. Lluitador incansable dels seus somnis i ideals. Hui es va anar a volar més alt encara… i aqueixa notícia arriba als cors de tots els qui ho vam conéixer. Com a família, ens reconforta saber que tots entendran amorosament aquest moment de comiat íntim i agraïm infinitament totes les mostres d’afecte, suport, solidaritat i respecte”.

Sí, tinc por”, va admetre l’actor i conductor quan va revelar el juliol de 2012 que tenia un tumor en el pulmó dret i havia sigut diagnosticat amb el limfoma d’Hodgkin.

En el seu últim vídeo en xarxes socials fa uns dies, Fernando del Solar promocionava la seua conferència ‘La Felicidad Eres Tú’, que tindria lloc a la ciutat de Mèrida aquest dijous 30 de juny. I fa a penes fa dos setmanes havia compartit la seua tristesa per la defunció del seu pare.

Biografia del presentador

Fernando del Solar va nàixer a Buenos Aires (l’Argentina) en 1973, però molt jove va emigrar amb la seua família a Mèxic, on va obtindre la nacionalitat. Va començar la seua carrera en les passarel·les i a la fi dels noranta va començar actuant en telenovel·les com ‘Pela’, ‘Un nuevo amor’ i ‘Háblame de amor’.

També va conduir programes de televisió com a ‘Sexos en Guerra’, ‘Insomnia’, ‘Venga la Alegría’ i ‘Hoy de Televisa’. Al cinema va participar en pel·lícules ‘Don de Dios’ i ‘La familia de mi ex’.

Es desconeix quin és el motiu de la seua defunció, però en els últims anys ha tingut diversos problemes de salut: en 2012 li van diagnosticar Limfoma d’Hodkin, un tipus de càncer en els glòbuls blancs que li va fer apartar-se temporalment de la televisió; i en 2019 va estar diverses vegades, ingressat a l’hospital pel fetge i els pulmons.

El presentador argentí va iniciar una relació en 2008 amb la presentadora Ingrid Coronado, amb qui es va casar en 2012 i va tindre dos fills: Luciano i Paolo. No obstant això, en 2015 es van separar. Però recentment, el març de 2022, es va tornar a casar per segona vegada amb Anna Ferro.

Les mostres d’afecte en xarxes socials no s’han fet esperar

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.