Mor l’actor i presentador Fernando del Solar als 49 anys

Ejemplo de shortcode con estilo
El presentador ha mort per motius que es desconeixen, dos setmanes després que el seu pare

El programa mexicà ‘Venga la alegría’ ha donat una trista notícia que no esperarien donar mai, perquè el matinal de TV Azteca ha informat de la defunció del qual va ser un dels seus presentadors fins a 2012: Fernando del Solar.

Fernando Martín Cacciamani Servidio, com es deia en realitat, ha mort als 49 anys i, encara que va nàixer a Buenos Aires, va créixer amb la seua família a Mèxic, país on va desenvolupar la seua carrera artística en programes de televisió i telenovel·les.

No ha transcendit la causa de la mort de l’actor Fernando del Solar, però en 2012 va ser diagnosticat d’un limfoma d’Hodgkin, un tipus de càncer.

En el seu compte oficial d’Instagram els seus familiars han agraït les mostres de suport rebudes i avisen que serà acomiadat en la intimitat. “Fer sempre amb el seu somriure ple de llum, la millor actitud i l’amor brollant per cada cèl·lula. Lluitador incansable dels seus somnis i ideals. Hui es va anar a volar més alt encara… i aqueixa notícia arriba als cors de tots els qui ho vam conéixer. Com a família, ens reconforta saber que tots entendran amorosament aquest moment de comiat íntim i agraïm infinitament totes les mostres d’afecte, suport, solidaritat i respecte”.

“Sí, tinc por”, va admetre l’actor i conductor quan va revelar el juliol de 2012 que tenia un tumor en el pulmó dret i havia sigut diagnosticat amb el limfoma d’Hodgkin.

En el seu últim vídeo en xarxes socials fa uns dies, Fernando del Solar promocionava la seua conferència ‘La Felicidad Eres Tú’, que tindria lloc a la ciutat de Mèrida aquest dijous 30 de juny. I fa a penes fa dos setmanes havia compartit la seua tristesa per la defunció del seu pare.

Biografia del presentador

Fernando del Solar va nàixer a Buenos Aires (l’Argentina) en 1973, però molt jove va emigrar amb la seua família a Mèxic, on va obtindre la nacionalitat. Va començar la seua carrera en les passarel·les i a la fi dels noranta va començar actuant en telenovel·les com ‘Pela’, ‘Un nuevo amor’ i ‘Háblame de amor’.

També va conduir programes de televisió com a ‘Sexos en Guerra’, ‘Insomnia’, ‘Venga la Alegría’ i ‘Hoy de Televisa’. Al cinema va participar en pel·lícules ‘Don de Dios’ i ‘La familia de mi ex’.

Es desconeix quin és el motiu de la seua defunció, però en els últims anys ha tingut diversos problemes de salut: en 2012 li van diagnosticar Limfoma d’Hodkin, un tipus de càncer en els glòbuls blancs que li va fer apartar-se temporalment de la televisió; i en 2019 va estar diverses vegades, ingressat a l’hospital pel fetge i els pulmons.

El presentador argentí va iniciar una relació en 2008 amb la presentadora Ingrid Coronado, amb qui es va casar en 2012 i va tindre dos fills: Luciano i Paolo. No obstant això, en 2015 es van separar. Però recentment, el març de 2022, es va tornar a casar per segona vegada amb Anna Ferro.

Les mostres d’afecte en xarxes socials no s’han fet esperar

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.