Mor el presentador de televisió Santiago Roldán Caro als 56 anys d’un infart

El periodista esportiu Santiago Roldán Caro, vinculat a Canal Sur Televisió des de 1996, ha mort després de patir un infart fulminant als 56 anys. La notícia l’ha publicada el periòdic ‘ABC’ que ha pogut confirmar que la mort del conegut periodista i presentador es va produir el dijous 5 de maig a Sevilla. Pel que sembla, el sevillà de 56 anys ha patit un infart que ha posat fi a la seua vida de manera fulminant.

La carrera de Santiago Roldán Caro: des del seu treball en la tele fins als seus partits radiofònics
Santiago Roldán era un dels rostres més coneguts de Canal Sur. Des de 1996, quan va entrar a formar part de l’equip de Canal Sur Televisió, va exercir diverses funcions, entre elles el responsable de l’equip d’Esports de la televisió andalusa.

Fa setze anys va accedir a la prefectura d’Esports, en substitució de José Luis Gutiérrez.
A més del seu treball en la ràdio andalusa, Santiago Roldán Caro també ha treballat com a editor dels programes ‘GOL A GOL‘ i ‘LA JUGADA’, així com dels blocs informatius d’Esports. A més, compatibilitzava el seu treball en la televisió mentre narrava els partits de Primera Divisió de futbol.

En l’actualitat., el professional esportiu continuava retransmetent els partits per al programa de Canal Sur Rádio ‘La gran jugada’. Un dels seus últims treballs va ser el dissabte 23 d’abril quan va narrar la passada final de la Copa del Rei entre el Valencia i el Betis que es va jugar en l’Estadio de la Cartuja de Sevilla.

El director general de la RTVA, Juande Mellado, ha expressat en Twitter el seu «dolor immens» per la pèrdua de Santi Roldán, al qual defineix com «una gran persona, sempre disposada» i ha traslladat «una abraçada a la seua família i als seus companys de Canal Sud Esports«.


El president de l’Associació de la Premsa de Sevilla, Rafael Rodríguez, també ha dedicat en Twitter un emotiu record a Roldán, al qual ha definit com «un enorme professional, un amic de tots» i amb el qual «el periodisme perd un altre referent«.


La seua sobtada defunció ha causat una gran commoció entre els seus companys i el futbol andalús. Molts són els que han volgut acomiadar-se de Santiago Roldán a través de Twitter.

Últimes notícies

Microorganismes per a tindre edificis vius que generen energia i s’autoreparen

Una investigació internacional amb participació de la Universitat de València proposa integrar comunitats de bacteris en els edificis perquè generen energia, reciclen residus i s’adapten a l’entorn.

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.