Mor el presentador de televisió Santiago Roldán Caro als 56 anys d’un infart

El periodista esportiu Santiago Roldán Caro, vinculat a Canal Sur Televisió des de 1996, ha mort després de patir un infart fulminant als 56 anys. La notícia l’ha publicada el periòdic ‘ABC’ que ha pogut confirmar que la mort del conegut periodista i presentador es va produir el dijous 5 de maig a Sevilla. Pel que sembla, el sevillà de 56 anys ha patit un infart que ha posat fi a la seua vida de manera fulminant.

La carrera de Santiago Roldán Caro: des del seu treball en la tele fins als seus partits radiofònics
Santiago Roldán era un dels rostres més coneguts de Canal Sur. Des de 1996, quan va entrar a formar part de l’equip de Canal Sur Televisió, va exercir diverses funcions, entre elles el responsable de l’equip d’Esports de la televisió andalusa.

Fa setze anys va accedir a la prefectura d’Esports, en substitució de José Luis Gutiérrez.
A més del seu treball en la ràdio andalusa, Santiago Roldán Caro també ha treballat com a editor dels programes ‘GOL A GOL‘ i ‘LA JUGADA’, així com dels blocs informatius d’Esports. A més, compatibilitzava el seu treball en la televisió mentre narrava els partits de Primera Divisió de futbol.

En l’actualitat., el professional esportiu continuava retransmetent els partits per al programa de Canal Sur Rádio ‘La gran jugada’. Un dels seus últims treballs va ser el dissabte 23 d’abril quan va narrar la passada final de la Copa del Rei entre el Valencia i el Betis que es va jugar en l’Estadio de la Cartuja de Sevilla.

El director general de la RTVA, Juande Mellado, ha expressat en Twitter el seu «dolor immens» per la pèrdua de Santi Roldán, al qual defineix com «una gran persona, sempre disposada» i ha traslladat «una abraçada a la seua família i als seus companys de Canal Sud Esports«.


El president de l’Associació de la Premsa de Sevilla, Rafael Rodríguez, també ha dedicat en Twitter un emotiu record a Roldán, al qual ha definit com «un enorme professional, un amic de tots» i amb el qual «el periodisme perd un altre referent«.


La seua sobtada defunció ha causat una gran commoció entre els seus companys i el futbol andalús. Molts són els que han volgut acomiadar-se de Santiago Roldán a través de Twitter.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.