Mor el presentador de televisió Santiago Roldán Caro als 56 anys d’un infart

El periodista esportiu Santiago Roldán Caro, vinculat a Canal Sur Televisió des de 1996, ha mort després de patir un infart fulminant als 56 anys. La notícia l’ha publicada el periòdic ‘ABC’ que ha pogut confirmar que la mort del conegut periodista i presentador es va produir el dijous 5 de maig a Sevilla. Pel que sembla, el sevillà de 56 anys ha patit un infart que ha posat fi a la seua vida de manera fulminant.

La carrera de Santiago Roldán Caro: des del seu treball en la tele fins als seus partits radiofònics
Santiago Roldán era un dels rostres més coneguts de Canal Sur. Des de 1996, quan va entrar a formar part de l’equip de Canal Sur Televisió, va exercir diverses funcions, entre elles el responsable de l’equip d’Esports de la televisió andalusa.

Fa setze anys va accedir a la prefectura d’Esports, en substitució de José Luis Gutiérrez.
A més del seu treball en la ràdio andalusa, Santiago Roldán Caro també ha treballat com a editor dels programes ‘GOL A GOL‘ i ‘LA JUGADA’, així com dels blocs informatius d’Esports. A més, compatibilitzava el seu treball en la televisió mentre narrava els partits de Primera Divisió de futbol.

En l’actualitat., el professional esportiu continuava retransmetent els partits per al programa de Canal Sur Rádio ‘La gran jugada’. Un dels seus últims treballs va ser el dissabte 23 d’abril quan va narrar la passada final de la Copa del Rei entre el Valencia i el Betis que es va jugar en l’Estadio de la Cartuja de Sevilla.

El director general de la RTVA, Juande Mellado, ha expressat en Twitter el seu “dolor immens” per la pèrdua de Santi Roldán, al qual defineix com “una gran persona, sempre disposada” i ha traslladat “una abraçada a la seua família i als seus companys de Canal Sud Esports“.


El president de l’Associació de la Premsa de Sevilla, Rafael Rodríguez, també ha dedicat en Twitter un emotiu record a Roldán, al qual ha definit com “un enorme professional, un amic de tots” i amb el qual “el periodisme perd un altre referent“.


La seua sobtada defunció ha causat una gran commoció entre els seus companys i el futbol andalús. Molts són els que han volgut acomiadar-se de Santiago Roldán a través de Twitter.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.

Les pluges deixen quasi 72 l/m² en quatre hores a Castalla i concentren les incidències a Alacant

Les precipitacions han deixat 71,8 l/m² en quatre hores a Castalla i han motivat deu actuacions dels bombers a la província d'Alacant, sense incidències a València.

Mercadona ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, i accelera el seu pla d’inversió

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. La companyia impulsa la botiga 9, obri nous bucs i preveu 43.200 milions en vendes en 2026.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna. Les primeres perquisicions han descartat criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

La dana, centrada en el Mediterrani, deixarà 100 litres per metre quadrat a Alacant

La dana manté l'alerta groga en Comunitat Valenciana, Balears i Múrcia, amb xàfecs que podran deixar més de 100 l/m² a Alacant en 12 hores. Hi haurà neu en cotes mitjanes d'Andalusia i ratxes de 70 km/h a Canàries, amb tendència a estabilitzar-se des del dijous.

Nova manifestació a València el 28 de març per a exigir presó a Carlos Mazón per la dana

Col·lectius socials, cívics i sindicals han convocat el 28 de març una nova marxa a València. Reclamen presó per a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024.