Mor el presentador de televisió Santiago Roldán Caro als 56 anys d’un infart

El periodista esportiu Santiago Roldán Caro, vinculat a Canal Sur Televisió des de 1996, ha mort després de patir un infart fulminant als 56 anys. La notícia l’ha publicada el periòdic ‘ABC’ que ha pogut confirmar que la mort del conegut periodista i presentador es va produir el dijous 5 de maig a Sevilla. Pel que sembla, el sevillà de 56 anys ha patit un infart que ha posat fi a la seua vida de manera fulminant.

La carrera de Santiago Roldán Caro: des del seu treball en la tele fins als seus partits radiofònics
Santiago Roldán era un dels rostres més coneguts de Canal Sur. Des de 1996, quan va entrar a formar part de l’equip de Canal Sur Televisió, va exercir diverses funcions, entre elles el responsable de l’equip d’Esports de la televisió andalusa.

Fa setze anys va accedir a la prefectura d’Esports, en substitució de José Luis Gutiérrez.
A més del seu treball en la ràdio andalusa, Santiago Roldán Caro també ha treballat com a editor dels programes ‘GOL A GOL‘ i ‘LA JUGADA’, així com dels blocs informatius d’Esports. A més, compatibilitzava el seu treball en la televisió mentre narrava els partits de Primera Divisió de futbol.

En l’actualitat., el professional esportiu continuava retransmetent els partits per al programa de Canal Sur Rádio ‘La gran jugada’. Un dels seus últims treballs va ser el dissabte 23 d’abril quan va narrar la passada final de la Copa del Rei entre el Valencia i el Betis que es va jugar en l’Estadio de la Cartuja de Sevilla.

El director general de la RTVA, Juande Mellado, ha expressat en Twitter el seu “dolor immens” per la pèrdua de Santi Roldán, al qual defineix com “una gran persona, sempre disposada” i ha traslladat “una abraçada a la seua família i als seus companys de Canal Sud Esports“.


El president de l’Associació de la Premsa de Sevilla, Rafael Rodríguez, també ha dedicat en Twitter un emotiu record a Roldán, al qual ha definit com “un enorme professional, un amic de tots” i amb el qual “el periodisme perd un altre referent“.


La seua sobtada defunció ha causat una gran commoció entre els seus companys i el futbol andalús. Molts són els que han volgut acomiadar-se de Santiago Roldán a través de Twitter.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.