Mor el presentador de televisió Santiago Roldán Caro als 56 anys d’un infart

El periodista esportiu Santiago Roldán Caro, vinculat a Canal Sur Televisió des de 1996, ha mort després de patir un infart fulminant als 56 anys. La notícia l’ha publicada el periòdic ‘ABC’ que ha pogut confirmar que la mort del conegut periodista i presentador es va produir el dijous 5 de maig a Sevilla. Pel que sembla, el sevillà de 56 anys ha patit un infart que ha posat fi a la seua vida de manera fulminant.

La carrera de Santiago Roldán Caro: des del seu treball en la tele fins als seus partits radiofònics
Santiago Roldán era un dels rostres més coneguts de Canal Sur. Des de 1996, quan va entrar a formar part de l’equip de Canal Sur Televisió, va exercir diverses funcions, entre elles el responsable de l’equip d’Esports de la televisió andalusa.

Fa setze anys va accedir a la prefectura d’Esports, en substitució de José Luis Gutiérrez.
A més del seu treball en la ràdio andalusa, Santiago Roldán Caro també ha treballat com a editor dels programes ‘GOL A GOL‘ i ‘LA JUGADA’, així com dels blocs informatius d’Esports. A més, compatibilitzava el seu treball en la televisió mentre narrava els partits de Primera Divisió de futbol.

En l’actualitat., el professional esportiu continuava retransmetent els partits per al programa de Canal Sur Rádio ‘La gran jugada’. Un dels seus últims treballs va ser el dissabte 23 d’abril quan va narrar la passada final de la Copa del Rei entre el Valencia i el Betis que es va jugar en l’Estadio de la Cartuja de Sevilla.

El director general de la RTVA, Juande Mellado, ha expressat en Twitter el seu “dolor immens” per la pèrdua de Santi Roldán, al qual defineix com “una gran persona, sempre disposada” i ha traslladat “una abraçada a la seua família i als seus companys de Canal Sud Esports“.


El president de l’Associació de la Premsa de Sevilla, Rafael Rodríguez, també ha dedicat en Twitter un emotiu record a Roldán, al qual ha definit com “un enorme professional, un amic de tots” i amb el qual “el periodisme perd un altre referent“.


La seua sobtada defunció ha causat una gran commoció entre els seus companys i el futbol andalús. Molts són els que han volgut acomiadar-se de Santiago Roldán a través de Twitter.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.