Mor un senderista prop del Poblat Iber d’Énguera

El Consorci de Bombers de València s’ha mobilitzat aquest dimarts al rescat d’un home a una senda pròxima al Poblat Iber d’Énguera, en el Canal de Navarrés. L’avís s’ha rebut a les 11.12 h sobre que un home es trobava inconscient en la zona, no obstant això a la seua arribada l’home havia mort.

Fins al lloc s’han desplaçat diversos equips d’emergències i el CICU ha mobilitzat a una metge d’Atenció Primària d’Énguera i una unitat del SAMU. A la seua arribada, la metge del centre de salut ha confirmat la defunció de l’home.

També s’ha mobilitzat el Grup de Rescat a Altura GERA del Consorci, el sergent del parc d’Alzira, bombers forestals de la GVA-Sgise i l’helicòpter de rescat de Generalitat. En confirmar-se que estava mort, i una vegada s’ha comptat amb la corresponent autorització judicial, els bombers del GERA i l’helicòpter de rescat li han traslladat via aèria fins al punt establit.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.

Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.