Mor tràgicament als 16 anys Kailia Posey, protagonista del memes més icònics

Trista notícia per al món de les xarxes socials. Kailia Posey, que es va fer mundialment famosa per ser protagonista d’un dels memes més icònics de tots els temps, ha mort tràgicament a la primerenca edat de 16 anys, segons va informar TMZ i, posteriorment, va confirmar la seua família.

No tinc paraules ni pensaments“, va escriure en Facebook, en un comunicat en el qual va continuar dient que “una xiqueta preciosa s’ha anat. Per favor doneu-nos espai i privacitat mentre lamentem la seua pèrdua“. Tan sobtat ha sigut el seu adeu que fa a penes uns dies la seua progenitora compartia una foto de la seua filla assenyalant l’orgullosa que estava perquè acabava de graduar-se en l’institut.

Malgrat ser qui va informar de la pèssima notícia, la mare no va voler comentar en un primer moment la causa de la mort de la xiqueta, encara que alguns mitjans van assenyalar que es va deure a un suïcidi, alguna cosa que va confirmar posteriorment la pròpia família.

“Encara que era una adolescent amb un futur brillant, desafortunadament, en un moment impetuós, va prendre la decisió precipitada de posar fi a la seua vida“, va assenyalar una font familiar a TMZ.
Kaila Posey es va convertir en viral en xarxes socials quan el seu riure entremaliat es va convertir en un dels gifs més usats de la història. De fet, segons dades de Giphy el conegut com grinning girl s’ha usat desenes de milions de vegades en l’última dècada.

La família, devastada, ha enumerat tot el que Kailia tenia per davant i els seus assoliments durant els seus anys de vida: “Va guanyar innombrables corones i trofeus després de competir en el circuit de concursos”, va destacar, a més de “el seu aclamat talent com a contorsionista” pel qual va aconseguir treballar en gires internacionals.

No sols això, la família de Kailia assegura que ella estimava l’aviació i tenia plans de continuar treballant en la indústria de l’entreteniment mentre perseguia el seu objectiu d’obtindre una llicència de pilot comercial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.