12.4 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Mor tràgicament als 16 anys Kailia Posey, protagonista del memes més icònics

Trista notícia per al món de les xarxes socials. Kailia Posey, que es va fer mundialment famosa per ser protagonista d’un dels memes més icònics de tots els temps, ha mort tràgicament a la primerenca edat de 16 anys, segons va informar TMZ i, posteriorment, va confirmar la seua família.

No tinc paraules ni pensaments“, va escriure en Facebook, en un comunicat en el qual va continuar dient que “una xiqueta preciosa s’ha anat. Per favor doneu-nos espai i privacitat mentre lamentem la seua pèrdua“. Tan sobtat ha sigut el seu adeu que fa a penes uns dies la seua progenitora compartia una foto de la seua filla assenyalant l’orgullosa que estava perquè acabava de graduar-se en l’institut.

Malgrat ser qui va informar de la pèssima notícia, la mare no va voler comentar en un primer moment la causa de la mort de la xiqueta, encara que alguns mitjans van assenyalar que es va deure a un suïcidi, alguna cosa que va confirmar posteriorment la pròpia família.

“Encara que era una adolescent amb un futur brillant, desafortunadament, en un moment impetuós, va prendre la decisió precipitada de posar fi a la seua vida“, va assenyalar una font familiar a TMZ.
Kaila Posey es va convertir en viral en xarxes socials quan el seu riure entremaliat es va convertir en un dels gifs més usats de la història. De fet, segons dades de Giphy el conegut com grinning girl s’ha usat desenes de milions de vegades en l’última dècada.

La família, devastada, ha enumerat tot el que Kailia tenia per davant i els seus assoliments durant els seus anys de vida: “Va guanyar innombrables corones i trofeus després de competir en el circuit de concursos”, va destacar, a més de “el seu aclamat talent com a contorsionista” pel qual va aconseguir treballar en gires internacionals.

No sols això, la família de Kailia assegura que ella estimava l’aviació i tenia plans de continuar treballant en la indústria de l’entreteniment mentre perseguia el seu objectiu d’obtindre una llicència de pilot comercial.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.