Mor tràgicament als 16 anys Kailia Posey, protagonista del memes més icònics

Trista notícia per al món de les xarxes socials. Kailia Posey, que es va fer mundialment famosa per ser protagonista d’un dels memes més icònics de tots els temps, ha mort tràgicament a la primerenca edat de 16 anys, segons va informar TMZ i, posteriorment, va confirmar la seua família.

No tinc paraules ni pensaments“, va escriure en Facebook, en un comunicat en el qual va continuar dient que “una xiqueta preciosa s’ha anat. Per favor doneu-nos espai i privacitat mentre lamentem la seua pèrdua“. Tan sobtat ha sigut el seu adeu que fa a penes uns dies la seua progenitora compartia una foto de la seua filla assenyalant l’orgullosa que estava perquè acabava de graduar-se en l’institut.

Malgrat ser qui va informar de la pèssima notícia, la mare no va voler comentar en un primer moment la causa de la mort de la xiqueta, encara que alguns mitjans van assenyalar que es va deure a un suïcidi, alguna cosa que va confirmar posteriorment la pròpia família.

“Encara que era una adolescent amb un futur brillant, desafortunadament, en un moment impetuós, va prendre la decisió precipitada de posar fi a la seua vida“, va assenyalar una font familiar a TMZ.
Kaila Posey es va convertir en viral en xarxes socials quan el seu riure entremaliat es va convertir en un dels gifs més usats de la història. De fet, segons dades de Giphy el conegut com grinning girl s’ha usat desenes de milions de vegades en l’última dècada.

La família, devastada, ha enumerat tot el que Kailia tenia per davant i els seus assoliments durant els seus anys de vida: “Va guanyar innombrables corones i trofeus després de competir en el circuit de concursos”, va destacar, a més de “el seu aclamat talent com a contorsionista” pel qual va aconseguir treballar en gires internacionals.

No sols això, la família de Kailia assegura que ella estimava l’aviació i tenia plans de continuar treballant en la indústria de l’entreteniment mentre perseguia el seu objectiu d’obtindre una llicència de pilot comercial.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.