Mor el xiquet d’11 anys que havia caigut d’un cinqué pis practicant ‘parkour’

El xiquet d’11 anys que es trobava ferit greu per politraumatisme després de caure des del cinqué pis d’un hotel de l’Alfàs del Pi mentre realitzava ‘parkour‘ ha mort, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Sanitat i la Guàrdia Civil.

El menor, era un veí noruec del municipi que, segons apunten els primers indicis de la investigació es podria haver colat amb un amic a l’hotel i després precipitar-se d’un hall des d’una altura d’uns 16 metres després de l’enfonsament de la cúpula del terrat on podria haver impactat mentre realitzava ‘parkour’.

Segons fonts del CICU, al voltant de les 15 hores d’ahir, s’alertava que un xiquet havia caigut d’un cinqué pis, a l’interior d’un hotel de l’Alfàs del Pi. Segons s’indicava en l’avís, el menor estava realitzant parkour i en trepitjar una cúpula, aquesta es va véncer.

El CICU va mobilitzar immediatament una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU va realitzar diverses maniobres fins a aconseguir estabilitzar al xiquet d’11 anys.

Després d’això, el ferit va ser evacuat per politraumatisme, en l’ambulància de suport vital avançat, fins a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.