Mor el xiquet d’11 anys que havia caigut d’un cinqué pis practicant ‘parkour’

El xiquet d’11 anys que es trobava ferit greu per politraumatisme després de caure des del cinqué pis d’un hotel de l’Alfàs del Pi mentre realitzava ‘parkour‘ ha mort, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Sanitat i la Guàrdia Civil.

El menor, era un veí noruec del municipi que, segons apunten els primers indicis de la investigació es podria haver colat amb un amic a l’hotel i després precipitar-se d’un hall des d’una altura d’uns 16 metres després de l’enfonsament de la cúpula del terrat on podria haver impactat mentre realitzava ‘parkour’.

Segons fonts del CICU, al voltant de les 15 hores d’ahir, s’alertava que un xiquet havia caigut d’un cinqué pis, a l’interior d’un hotel de l’Alfàs del Pi. Segons s’indicava en l’avís, el menor estava realitzant parkour i en trepitjar una cúpula, aquesta es va véncer.

El CICU va mobilitzar immediatament una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU va realitzar diverses maniobres fins a aconseguir estabilitzar al xiquet d’11 anys.

Després d’això, el ferit va ser evacuat per politraumatisme, en l’ambulància de suport vital avançat, fins a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa.

Últimes notícies

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.