Mor una conductora en un accident múltiple en l’AP-7 en Alcalà de Xivert

Accident AP-7 Alcalà de Xivert

Estat en què han quedat els camions després de l’accident de l’AP-7 | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.10 hores. Continua tallada l’AP-7 a l’altura de Torreblanca, en sentit Barcelona, a causa de l’accident d’este divendres al migdia. Cap a les 14.20 hores, s’ha produït un accident múltiple en l’autovia AP-7 en direcció a Barcelona, a l’altura d’Alcalà de Xivert. Segons la informació facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut implicats tres camions –un d’ells, de xatarra– un totterreny i una motocicleta amb el resultat d’un mort i diferents ferits.

 

 

Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici Mèdic d’Atenció Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. A més, també han intervingut els Bombers del Consorci Provincial de Castelló per a apagar l’incendi provocat. A causa de l’accident múltiple, ha calgut tallat totalment l’AP-7 en este punt quilomètric 382.  

 

 

Accident AP-7 Alcalà de Xivert

La columna de fum de l’accident de l’AP-7 es pot vore des la distància | Diari del Maestrat

 

L’accident ha provocat una mort, la d’una conductora, i quatre ferits de caràcter lleu. Tres d’estos últims han necessitat ser traslladats a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en les ambulàncies, mentres que la quarta ferida ha pogut desplaçar-se per ella mateixa fins a l’hospital. La columna de fum de l’accident, tal com es pot vore en la fotografia, s’ha apreciat des de la distància. De moment, es desconeix la causa de l’incident.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.