11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Mor una conductora en un accident múltiple en l’AP-7 en Alcalà de Xivert

Accident AP-7 Alcalà de Xivert

Estat en què han quedat els camions després de l’accident de l’AP-7 | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.10 hores. Continua tallada l’AP-7 a l’altura de Torreblanca, en sentit Barcelona, a causa de l’accident d’este divendres al migdia. Cap a les 14.20 hores, s’ha produït un accident múltiple en l’autovia AP-7 en direcció a Barcelona, a l’altura d’Alcalà de Xivert. Segons la informació facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut implicats tres camions –un d’ells, de xatarra– un totterreny i una motocicleta amb el resultat d’un mort i diferents ferits.

 

 

Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici Mèdic d’Atenció Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. A més, també han intervingut els Bombers del Consorci Provincial de Castelló per a apagar l’incendi provocat. A causa de l’accident múltiple, ha calgut tallat totalment l’AP-7 en este punt quilomètric 382.  

 

 

Accident AP-7 Alcalà de Xivert

La columna de fum de l’accident de l’AP-7 es pot vore des la distància | Diari del Maestrat

 

L’accident ha provocat una mort, la d’una conductora, i quatre ferits de caràcter lleu. Tres d’estos últims han necessitat ser traslladats a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en les ambulàncies, mentres que la quarta ferida ha pogut desplaçar-se per ella mateixa fins a l’hospital. La columna de fum de l’accident, tal com es pot vore en la fotografia, s’ha apreciat des de la distància. De moment, es desconeix la causa de l’incident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.