Mor una conductora en un accident múltiple en l’AP-7 en Alcalà de Xivert

Accident AP-7 Alcalà de Xivert

Estat en què han quedat els camions després de l’accident de l’AP-7 | Bombers de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.10 hores. Continua tallada l’AP-7 a l’altura de Torreblanca, en sentit Barcelona, a causa de l’accident d’este divendres al migdia. Cap a les 14.20 hores, s’ha produït un accident múltiple en l’autovia AP-7 en direcció a Barcelona, a l’altura d’Alcalà de Xivert. Segons la informació facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), hi han hagut implicats tres camions –un d’ells, de xatarra– un totterreny i una motocicleta amb el resultat d’un mort i diferents ferits.

 

 

Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici Mèdic d’Atenció Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. A més, també han intervingut els Bombers del Consorci Provincial de Castelló per a apagar l’incendi provocat. A causa de l’accident múltiple, ha calgut tallat totalment l’AP-7 en este punt quilomètric 382.  

 

 

Accident AP-7 Alcalà de Xivert

La columna de fum de l’accident de l’AP-7 es pot vore des la distància | Diari del Maestrat

 

L’accident ha provocat una mort, la d’una conductora, i quatre ferits de caràcter lleu. Tres d’estos últims han necessitat ser traslladats a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en les ambulàncies, mentres que la quarta ferida ha pogut desplaçar-se per ella mateixa fins a l’hospital. La columna de fum de l’accident, tal com es pot vore en la fotografia, s’ha apreciat des de la distància. De moment, es desconeix la causa de l’incident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.