Mor l’actor Antonio Ibáñez conegut per ‘Aída’ als 34 anys

L’actor Antonio Ibáñez, que va participar en produccions televisives com Aída, ha mort aquest dimarts, 12 de juliol, als 34 anys a causa d’un càncer contra el qual portava lluitant més d’un any.

Al juliol de l’any passat, Ibáñez revele en les seues xarxes socials que li havien detectat un limfoma i que hauria de ser tractat amb quimioteràpia. Els seus afins han compartit ara un emotiu missatge a través del seu compte d’Instagram, acompanyat de diverses fotos de l’artista.


Durant la seua carrera, Ibáñez va fer teatre (el seu últim paper va ser en Caníbales, en 2019), televisió (va participar també en La que se avecina i El Ministerio del Tiempo) i cinema (Chicas paranoicas i Gabriel, entre altres). Pel camí, va provar sort a l’Índia, on va ser un dels primers actors espanyols a tractar de treballar en la indústria de Bollywood.

Ibáñez, a més, era llicenciat en Belles arts en la Universitat de Granada i pintava. Segons la seua pàgina web personal, un marxant de París embene els seus llenços. Després d’acabar la seua carrera, Ibáñez va començar a formar-se com a actor en diverses escoles d’interpretació de Madrid, inclosa la de Juan Carlos Corazza.


He lluitat amb totes les meues forces, però no he aconseguit guanyar aquesta batalla“, arranca el text:” Tenia moltes ganes de viure i continuar creant art. Així i tot, podreu veure, sentir i tocar les meues energies més pures en tots els meus quadres. Allí us podreu perdre en la meua ànima bufona i generosa“.


La Unió d’Actors i Actrius també ha volgut dir adeu a Ibáñez a través del seu perfil en Twitter.


Una malaltia de la qual va donar complit compte en xarxes socials

A la fi de maig de 2021, en el seu millor moment professional, Antonio va ser diagnosticat amb un limfoma no Hodgkin. Va rebre tractament fins al mes d’octubre, i el dia del seu últim cicle va publicar un post en xarxes socials amb la imatge del seu començament i final de ‘quimio‘. Va aconseguir quasi 200.000 m’agrada en Twitter. “És súper bonic quan la gent es bolca amb tu en un mal moment, em va donar forces i vaig plorar en llegir alguns missatges. Em van escriure persones que començaran ara el tractament, pares de xiquets malalts….Em vaig emocionar molt“, confessava l’actor al diari ‘El Ideal’.

Al principi del tractament va gravar un curtmetratge que aspira a estrenar-se en festivals, dirigit per Pierfrancesco Artini, en el qual és el protagonista. ‘Supermen‘ “està dedicat a les persones que han lluitat i que lluiten contra el càncer, està fet amb molt de cor“, deia llavors emocionat.

Les condolences d’amics i companys no han tardat

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.