13.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Mor l’actor Antonio Ibáñez conegut per ‘Aída’ als 34 anys

L’actor Antonio Ibáñez, que va participar en produccions televisives com Aída, ha mort aquest dimarts, 12 de juliol, als 34 anys a causa d’un càncer contra el qual portava lluitant més d’un any.

Al juliol de l’any passat, Ibáñez revele en les seues xarxes socials que li havien detectat un limfoma i que hauria de ser tractat amb quimioteràpia. Els seus afins han compartit ara un emotiu missatge a través del seu compte d’Instagram, acompanyat de diverses fotos de l’artista.


Durant la seua carrera, Ibáñez va fer teatre (el seu últim paper va ser en Caníbales, en 2019), televisió (va participar també en La que se avecina i El Ministerio del Tiempo) i cinema (Chicas paranoicas i Gabriel, entre altres). Pel camí, va provar sort a l’Índia, on va ser un dels primers actors espanyols a tractar de treballar en la indústria de Bollywood.

Ibáñez, a més, era llicenciat en Belles arts en la Universitat de Granada i pintava. Segons la seua pàgina web personal, un marxant de París embene els seus llenços. Després d’acabar la seua carrera, Ibáñez va començar a formar-se com a actor en diverses escoles d’interpretació de Madrid, inclosa la de Juan Carlos Corazza.


He lluitat amb totes les meues forces, però no he aconseguit guanyar aquesta batalla“, arranca el text:” Tenia moltes ganes de viure i continuar creant art. Així i tot, podreu veure, sentir i tocar les meues energies més pures en tots els meus quadres. Allí us podreu perdre en la meua ànima bufona i generosa“.


La Unió d’Actors i Actrius també ha volgut dir adeu a Ibáñez a través del seu perfil en Twitter.


Una malaltia de la qual va donar complit compte en xarxes socials

A la fi de maig de 2021, en el seu millor moment professional, Antonio va ser diagnosticat amb un limfoma no Hodgkin. Va rebre tractament fins al mes d’octubre, i el dia del seu últim cicle va publicar un post en xarxes socials amb la imatge del seu començament i final de ‘quimio‘. Va aconseguir quasi 200.000 m’agrada en Twitter. “És súper bonic quan la gent es bolca amb tu en un mal moment, em va donar forces i vaig plorar en llegir alguns missatges. Em van escriure persones que començaran ara el tractament, pares de xiquets malalts….Em vaig emocionar molt“, confessava l’actor al diari ‘El Ideal’.

Al principi del tractament va gravar un curtmetratge que aspira a estrenar-se en festivals, dirigit per Pierfrancesco Artini, en el qual és el protagonista. ‘Supermen‘ “està dedicat a les persones que han lluitat i que lluiten contra el càncer, està fet amb molt de cor“, deia llavors emocionat.

Les condolences d’amics i companys no han tardat

Últimes notícies

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.

Indonèsia espera estendre la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Les autoritats preveuen mantindre l'operatiu més enllà del sèptim dia legal en reforçar-lo amb més mitjans, sonar i un radi de 34,96 milles nàutiques.

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.

Pablo Martínez, Morals, Ryan, Dela i Pampín finalitzen contracte amb el Llevant al juny de 2026

Cinc jugadors del Llevant acaben el seu contracte al juny de 2026 i, des de l'1 de gener, queden lliures per a negociar el seu futur. El club afronta mesos clau per a definir renovacions i opcions.

Sis jugadors de l’Elx acaben contracte al juny i des de gener podran negociar el seu futur

Sis futbolistes de l'Elx acaben contracte el 30 de juny i, des de l'1 de gener, podran negociar el seu destí. El club afronta setmanes clau per a definir renovacions i opcions de compra.

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.