Un mort i dos ferits després d’esfondrar-se el sostre d’un col·legi

 

Fatal notícia a Gijón. Un home que respon a les inicials A. V. D. ha mort en l’ensulsiada en el col·legi Sant Vicent de Paul, en l’encreuament entre els carrers Ezcurdia i Caridad. En concret, es va ensorrar part del forjat de la terrassa que hi ha en el terrat. En l’edifici treballen quatre operaris en la reparació de l’escaiola quan va caure el sostre de dos aules.

En el succés ha perdut la vida un operari i dos persones més han resultat ferides. Els bombers han trobat el cadàver d’un dels dos treballadors entre els enderrocs i han localitzat a una altra de les persones que es troben atrapades després de l’ensulsiada.

Segons ha confirmat l’Ajuntament, els equips de rescat han localitzat el lloc on es troba l’altra persona atrapada però encara no han pogut accedir a la zona en la qual es troba.

L’ensulsiada s’ha produït en la part del forjat de la terrassa situada en el terrat de l’edifici i els equips que treballen en la zona, que ja han rescatat als dos ferits, creuen que pot haver-hi més persones entre els enderrocs. A la zona, que roman acordonada, s’han desplaçat agents de la Policia Nacional i de la Local així com tot el personal del Parc de Bombers de Gijón.

«Estàvem en el llit i de sobte escoltem un soroll com un camió de vidre, i mirem per la finestra i vam veure com es desploma tot, crits, molta gent apuntant-se», descriu Yalia Escobar, una estudiant que viu davant del col·legi i qui va anomenar a emergències. «Primer va arribar la policia, bombers i a poc a poc més gent. Sentíem crits i vam veure com treien a dos persones. Una d’elles anava llançant besos, estava molt nerviós».

 

En el col·legi Sant Vicent Paúl de Gijón, situat en un edifici de tres plantes i soterrani, cursen els seus estudis 690 alumnes que hui gaudien de les seues vacances de Nadal i havia sigut seu de l’Escola de Comerç fins que el juny de 1916 va ser adquirit per les Filles de la Caritat per a convertir-ho en centre educatiu i es van realitzar diverses ampliacions fins a 1932.

El centre concertat compta actualment amb sis unitats d’Educació Infantil de 2n cicle (de 3 a 6 anys); dotze d’Educació Primària (de 6 a 12 anys) i deu d’Educació Secundària Obligatòria (de 12 a 16 anys).
 

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.