Un mort i dos ferits després d’esfondrar-se el sostre d’un col·legi

 

Fatal notícia a Gijón. Un home que respon a les inicials A. V. D. ha mort en l’ensulsiada en el col·legi Sant Vicent de Paul, en l’encreuament entre els carrers Ezcurdia i Caridad. En concret, es va ensorrar part del forjat de la terrassa que hi ha en el terrat. En l’edifici treballen quatre operaris en la reparació de l’escaiola quan va caure el sostre de dos aules.

En el succés ha perdut la vida un operari i dos persones més han resultat ferides. Els bombers han trobat el cadàver d’un dels dos treballadors entre els enderrocs i han localitzat a una altra de les persones que es troben atrapades després de l’ensulsiada.

Segons ha confirmat l’Ajuntament, els equips de rescat han localitzat el lloc on es troba l’altra persona atrapada però encara no han pogut accedir a la zona en la qual es troba.

L’ensulsiada s’ha produït en la part del forjat de la terrassa situada en el terrat de l’edifici i els equips que treballen en la zona, que ja han rescatat als dos ferits, creuen que pot haver-hi més persones entre els enderrocs. A la zona, que roman acordonada, s’han desplaçat agents de la Policia Nacional i de la Local així com tot el personal del Parc de Bombers de Gijón.

“Estàvem en el llit i de sobte escoltem un soroll com un camió de vidre, i mirem per la finestra i vam veure com es desploma tot, crits, molta gent apuntant-se”, descriu Yalia Escobar, una estudiant que viu davant del col·legi i qui va anomenar a emergències. “Primer va arribar la policia, bombers i a poc a poc més gent. Sentíem crits i vam veure com treien a dos persones. Una d’elles anava llançant besos, estava molt nerviós”.

 

En el col·legi Sant Vicent Paúl de Gijón, situat en un edifici de tres plantes i soterrani, cursen els seus estudis 690 alumnes que hui gaudien de les seues vacances de Nadal i havia sigut seu de l’Escola de Comerç fins que el juny de 1916 va ser adquirit per les Filles de la Caritat per a convertir-ho en centre educatiu i es van realitzar diverses ampliacions fins a 1932.

El centre concertat compta actualment amb sis unitats d’Educació Infantil de 2n cicle (de 3 a 6 anys); dotze d’Educació Primària (de 6 a 12 anys) i deu d’Educació Secundària Obligatòria (de 12 a 16 anys).
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.