Un mort i un ferit greu en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-7, a l’altura de Cerdà

CAMIÓ BOLCAT

El camió bolcat en l’A-7 | Bombers València

ACTUALITZAT 28/11/2019 a les 09.45 hores.

Un home ha mort i un altre ha resultat ferit, en estat greu, després de patir un accident en l’A-7, en el terme municipal de Cerdà, en la comarca de la Costera (València).

 

L’incident s’ha produït este dimecres, cap a les set i mitja de la vesprada, en el quilòmetre 400 de l’autovia del Mediterrani, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un camió se n’hauria eixit de la via, provocant l’accident en el que, finalment, un home, de 50 anys, ha mort en l’acte i un altre ha resultat ferit greu per policontusions i fractura de colze. Este últim, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Alcanyís de Xàtiva en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent.

 

CAMIÓ BOLCAT

Els bombers en el rescat dels dos hòmens atrapats | Bombers València

 

Fins a quatre dotacions dels parcs de bombers de Xàtiva, Alzira i voluntaris de Vallada van acudir al lloc dels fets, a on dos hòmens havien quedat atrapats després de l’accident, un, baix del camió.

 

Encara no es coneix perquè el camió se n’hauria eixit de la via quan anava a incorporar-se a l’A-35. La Guàrdia Civil està investigant el succeït per a poder aclarir l’origen de l’accident.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.