Un mort i un ferit greu en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-7, a l’altura de Cerdà

CAMIÓ BOLCAT

El camió bolcat en l’A-7 | Bombers València

ACTUALITZAT 28/11/2019 a les 09.45 hores.

Un home ha mort i un altre ha resultat ferit, en estat greu, després de patir un accident en l’A-7, en el terme municipal de Cerdà, en la comarca de la Costera (València).

 

L’incident s’ha produït este dimecres, cap a les set i mitja de la vesprada, en el quilòmetre 400 de l’autovia del Mediterrani, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un camió se n’hauria eixit de la via, provocant l’accident en el que, finalment, un home, de 50 anys, ha mort en l’acte i un altre ha resultat ferit greu per policontusions i fractura de colze. Este últim, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Alcanyís de Xàtiva en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent.

 

CAMIÓ BOLCAT

Els bombers en el rescat dels dos hòmens atrapats | Bombers València

 

Fins a quatre dotacions dels parcs de bombers de Xàtiva, Alzira i voluntaris de Vallada van acudir al lloc dels fets, a on dos hòmens havien quedat atrapats després de l’accident, un, baix del camió.

 

Encara no es coneix perquè el camió se n’hauria eixit de la via quan anava a incorporar-se a l’A-35. La Guàrdia Civil està investigant el succeït per a poder aclarir l’origen de l’accident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.