11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Un mort i un ferit greu en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-7, a l’altura de Cerdà

CAMIÓ BOLCAT

El camió bolcat en l’A-7 | Bombers València

ACTUALITZAT 28/11/2019 a les 09.45 hores.

Un home ha mort i un altre ha resultat ferit, en estat greu, després de patir un accident en l’A-7, en el terme municipal de Cerdà, en la comarca de la Costera (València).

 

L’incident s’ha produït este dimecres, cap a les set i mitja de la vesprada, en el quilòmetre 400 de l’autovia del Mediterrani, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un camió se n’hauria eixit de la via, provocant l’accident en el que, finalment, un home, de 50 anys, ha mort en l’acte i un altre ha resultat ferit greu per policontusions i fractura de colze. Este últim, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Alcanyís de Xàtiva en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent.

 

CAMIÓ BOLCAT

Els bombers en el rescat dels dos hòmens atrapats | Bombers València

 

Fins a quatre dotacions dels parcs de bombers de Xàtiva, Alzira i voluntaris de Vallada van acudir al lloc dels fets, a on dos hòmens havien quedat atrapats després de l’accident, un, baix del camió.

 

Encara no es coneix perquè el camió se n’hauria eixit de la via quan anava a incorporar-se a l’A-35. La Guàrdia Civil està investigant el succeït per a poder aclarir l’origen de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.