Un mort i un ferit greu en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-7, a l’altura de Cerdà

CAMIÓ BOLCAT

El camió bolcat en l’A-7 | Bombers València

ACTUALITZAT 28/11/2019 a les 09.45 hores.

Un home ha mort i un altre ha resultat ferit, en estat greu, després de patir un accident en l’A-7, en el terme municipal de Cerdà, en la comarca de la Costera (València).

 

L’incident s’ha produït este dimecres, cap a les set i mitja de la vesprada, en el quilòmetre 400 de l’autovia del Mediterrani, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un camió se n’hauria eixit de la via, provocant l’accident en el que, finalment, un home, de 50 anys, ha mort en l’acte i un altre ha resultat ferit greu per policontusions i fractura de colze. Este últim, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Alcanyís de Xàtiva en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent.

 

CAMIÓ BOLCAT

Els bombers en el rescat dels dos hòmens atrapats | Bombers València

 

Fins a quatre dotacions dels parcs de bombers de Xàtiva, Alzira i voluntaris de Vallada van acudir al lloc dels fets, a on dos hòmens havien quedat atrapats després de l’accident, un, baix del camió.

 

Encara no es coneix perquè el camió se n’hauria eixit de la via quan anava a incorporar-se a l’A-35. La Guàrdia Civil està investigant el succeït per a poder aclarir l’origen de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.