Un mort i un ferit greu en un xoc entre un cotxe i un camió en l’A-7, a l’altura de Cerdà

CAMIÓ BOLCAT

El camió bolcat en l’A-7 | Bombers València

ACTUALITZAT 28/11/2019 a les 09.45 hores.

Un home ha mort i un altre ha resultat ferit, en estat greu, després de patir un accident en l’A-7, en el terme municipal de Cerdà, en la comarca de la Costera (València).

 

L’incident s’ha produït este dimecres, cap a les set i mitja de la vesprada, en el quilòmetre 400 de l’autovia del Mediterrani, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un camió se n’hauria eixit de la via, provocant l’accident en el que, finalment, un home, de 50 anys, ha mort en l’acte i un altre ha resultat ferit greu per policontusions i fractura de colze. Este últim, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Alcanyís de Xàtiva en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent.

 

CAMIÓ BOLCAT

Els bombers en el rescat dels dos hòmens atrapats | Bombers València

 

Fins a quatre dotacions dels parcs de bombers de Xàtiva, Alzira i voluntaris de Vallada van acudir al lloc dels fets, a on dos hòmens havien quedat atrapats després de l’accident, un, baix del camió.

 

Encara no es coneix perquè el camió se n’hauria eixit de la via quan anava a incorporar-se a l’A-35. La Guàrdia Civil està investigant el succeït per a poder aclarir l’origen de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.