Un mort i tres ferits en un incendi d’habitatge a Algemesí

Un home ha mort i tres persones resulten ferides en un incendi d’habitatge a Algemesí, els fets han tingut lloc este matí al voltant de les 6.25 hores quan s’ha alertat al CICU del succés a un edifici del Bloc José Sales.

Fins al lloc s’han desplaçat tres unitats del SAMU, dos unitats SVB, una ambulància convencional TNA i metge d’Atenció Primària.

Els serveis mèdics han assistit a un xiquet de 8 anys per fractures i inhalació de fum i ha sigut traslladat en una unitat SVB amb el metge d’Atenció Primària a l’hospital Universitari La Ribera d’Alzira.

D’altra banda, tres adults es trobaven en parada cardiorespiratòria després d’haver inhalat fum i els equips mèdics els han realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització.

D’ells, dos dones de 30 i 50 anys han respost i els serveis mèdics han aconseguit recuperar les seues constants vitals. Posteriorment han sigut traslladades per parada cardíaca recuperada també a l’hospital Universitari La Ribera d’Alzira, en una unitat de suport vital avançat i en l’altra ambulància de suport vital bàsic amb equip mèdic SAMU.

El tercer afectat, del qual de moment es desconeix l’edat, és un home que ha mort al no respondre a les maniobres de reanimació.

Una unitat del SAMU i l’ambulància convencional romanen en el lloc de l’incendi de manera preventiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.