Un mort i tres ferits en un incendi d’habitatge a Algemesí

Un home ha mort i tres persones resulten ferides en un incendi d’habitatge a Algemesí, els fets han tingut lloc este matí al voltant de les 6.25 hores quan s’ha alertat al CICU del succés a un edifici del Bloc José Sales.

Fins al lloc s’han desplaçat tres unitats del SAMU, dos unitats SVB, una ambulància convencional TNA i metge d’Atenció Primària.

Els serveis mèdics han assistit a un xiquet de 8 anys per fractures i inhalació de fum i ha sigut traslladat en una unitat SVB amb el metge d’Atenció Primària a l’hospital Universitari La Ribera d’Alzira.

D’altra banda, tres adults es trobaven en parada cardiorespiratòria després d’haver inhalat fum i els equips mèdics els han realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització.

D’ells, dos dones de 30 i 50 anys han respost i els serveis mèdics han aconseguit recuperar les seues constants vitals. Posteriorment han sigut traslladades per parada cardíaca recuperada també a l’hospital Universitari La Ribera d’Alzira, en una unitat de suport vital avançat i en l’altra ambulància de suport vital bàsic amb equip mèdic SAMU.

El tercer afectat, del qual de moment es desconeix l’edat, és un home que ha mort al no respondre a les maniobres de reanimació.

Una unitat del SAMU i l’ambulància convencional romanen en el lloc de l’incendi de manera preventiva.

Últimes notícies

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.