Un mort i tres ferits en un incendi d’habitatge a Algemesí

Un home ha mort i tres persones resulten ferides en un incendi d’habitatge a Algemesí, els fets han tingut lloc este matí al voltant de les 6.25 hores quan s’ha alertat al CICU del succés a un edifici del Bloc José Sales.

Fins al lloc s’han desplaçat tres unitats del SAMU, dos unitats SVB, una ambulància convencional TNA i metge d’Atenció Primària.

Els serveis mèdics han assistit a un xiquet de 8 anys per fractures i inhalació de fum i ha sigut traslladat en una unitat SVB amb el metge d’Atenció Primària a l’hospital Universitari La Ribera d’Alzira.

D’altra banda, tres adults es trobaven en parada cardiorespiratòria després d’haver inhalat fum i els equips mèdics els han realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització.

D’ells, dos dones de 30 i 50 anys han respost i els serveis mèdics han aconseguit recuperar les seues constants vitals. Posteriorment han sigut traslladades per parada cardíaca recuperada també a l’hospital Universitari La Ribera d’Alzira, en una unitat de suport vital avançat i en l’altra ambulància de suport vital bàsic amb equip mèdic SAMU.

El tercer afectat, del qual de moment es desconeix l’edat, és un home que ha mort al no respondre a les maniobres de reanimació.

Una unitat del SAMU i l’ambulància convencional romanen en el lloc de l’incendi de manera preventiva.

Últimes notícies

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.

Catalá reclama unitat i fermesa social davant la violència masclista després del crim de Dolores

María José Catalá reclama unitat, fermesa i compromís de tota la societat contra la violència masclista després de l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores (Alacant). L'Ajuntament de València va guardar un minut de silenci en record de les víctimes.

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.

El Suprem tomba el registre únic de lloguers turístics però manté la finestreta digital

El Tribunal Suprem anul·la el registre únic estatal de lloguers de curta duració per invasió competencial, però manté la finestreta digital i les obligacions de dades a les plataformes.

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.