Mor una jove pilot per la picada d’un mosquit

Un any després que una estudiant de pilot de vol de la companyia EasyJet morira en estranyes circumstàncies s’ha conegut, a través de l’informe forense, que va morir en rebre la greu picada de mosquit en el front. Pel que sembla, la jove, de 21 anys, va rebre la picada a Anvers (Bèlgica), on estava fent les pràctiques per a rebre el títol de pilot.

Segons compten els mitjans britànics, el fet es va produir fa a penes un any, però la notícia de la seua mort ha transcendit ara després de la difusió de l’autòpsia. Els forenses han confirmat que jove va patir una embòlia cerebral per l’atac de l’insecte.

Aquesta es trobava realitzant proves de vol després d’haver aprovat totes les seues proves teòriques. Va acudir a l’hospital en diverses ocasions, però els medicaments no feien el seu efecte, agreujant de manera notable la simptomatologia. Pocs dies després es va produir el fatal desenllaç.

Oriana Pepper va començar a notar un fort dolor en la picada que li havia causat un insecte en el front, just damunt de la cella. Quan va acudir a l’hospital, li van receptar diversos antibiòtics i van decidir manar-la a casa. No obstant això, la jove no va notar millora i va començar a sentir-se pitjor.

L’informe forense, clau

De fet, va haver de ser ràpidament traslladada a urgències l’endemà passat d’aqueixa primera visita, ja que el dolor se li havia traslladat del cap a l’esquena i tenia dificultats per a parlar. Els metges van decidir ingressar-la, però ja mai va eixir de l’hospital: va morir tres dies després, envoltada dels seus pares, del seu germà i del seu nóvio.

Ara, al cap d’un any, la seua família coneix l’origen de la seua mort gràcies a l’autòpsia: segons el forense del cas, Nigel Parsley, va morir a causa d'»una infecció greu causada per la picada d’un insecte en el front«.

La picada del mosquit li va provocar una infecció que va acabar convertint-se en una «embòlia sèptica que va arribar fins al cervell«, alguna cosa que el metge assegura no haver vist «mai abans«.

Malgrat que pot semblar estrany que algú muira per aquest motiu, cal destacar que el mosquit és l’animal que més morts causa a l’any, amb més de 750.000, pel fet que transporten virus mortals d’una persona a una altra.

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.