Mor una jove pilot per la picada d’un mosquit

Un any després que una estudiant de pilot de vol de la companyia EasyJet morira en estranyes circumstàncies s’ha conegut, a través de l’informe forense, que va morir en rebre la greu picada de mosquit en el front. Pel que sembla, la jove, de 21 anys, va rebre la picada a Anvers (Bèlgica), on estava fent les pràctiques per a rebre el títol de pilot.

Segons compten els mitjans britànics, el fet es va produir fa a penes un any, però la notícia de la seua mort ha transcendit ara després de la difusió de l’autòpsia. Els forenses han confirmat que jove va patir una embòlia cerebral per l’atac de l’insecte.

Aquesta es trobava realitzant proves de vol després d’haver aprovat totes les seues proves teòriques. Va acudir a l’hospital en diverses ocasions, però els medicaments no feien el seu efecte, agreujant de manera notable la simptomatologia. Pocs dies després es va produir el fatal desenllaç.

Oriana Pepper va començar a notar un fort dolor en la picada que li havia causat un insecte en el front, just damunt de la cella. Quan va acudir a l’hospital, li van receptar diversos antibiòtics i van decidir manar-la a casa. No obstant això, la jove no va notar millora i va començar a sentir-se pitjor.

L’informe forense, clau

De fet, va haver de ser ràpidament traslladada a urgències l’endemà passat d’aqueixa primera visita, ja que el dolor se li havia traslladat del cap a l’esquena i tenia dificultats per a parlar. Els metges van decidir ingressar-la, però ja mai va eixir de l’hospital: va morir tres dies després, envoltada dels seus pares, del seu germà i del seu nóvio.

Ara, al cap d’un any, la seua família coneix l’origen de la seua mort gràcies a l’autòpsia: segons el forense del cas, Nigel Parsley, va morir a causa d'”una infecció greu causada per la picada d’un insecte en el front“.

La picada del mosquit li va provocar una infecció que va acabar convertint-se en una “embòlia sèptica que va arribar fins al cervell“, alguna cosa que el metge assegura no haver vist “mai abans“.

Malgrat que pot semblar estrany que algú muira per aquest motiu, cal destacar que el mosquit és l’animal que més morts causa a l’any, amb més de 750.000, pel fet que transporten virus mortals d’una persona a una altra.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.