Mor una jove pilot per la picada d’un mosquit

Un any després que una estudiant de pilot de vol de la companyia EasyJet morira en estranyes circumstàncies s’ha conegut, a través de l’informe forense, que va morir en rebre la greu picada de mosquit en el front. Pel que sembla, la jove, de 21 anys, va rebre la picada a Anvers (Bèlgica), on estava fent les pràctiques per a rebre el títol de pilot.

Segons compten els mitjans britànics, el fet es va produir fa a penes un any, però la notícia de la seua mort ha transcendit ara després de la difusió de l’autòpsia. Els forenses han confirmat que jove va patir una embòlia cerebral per l’atac de l’insecte.

Aquesta es trobava realitzant proves de vol després d’haver aprovat totes les seues proves teòriques. Va acudir a l’hospital en diverses ocasions, però els medicaments no feien el seu efecte, agreujant de manera notable la simptomatologia. Pocs dies després es va produir el fatal desenllaç.

Oriana Pepper va començar a notar un fort dolor en la picada que li havia causat un insecte en el front, just damunt de la cella. Quan va acudir a l’hospital, li van receptar diversos antibiòtics i van decidir manar-la a casa. No obstant això, la jove no va notar millora i va començar a sentir-se pitjor.

L’informe forense, clau

De fet, va haver de ser ràpidament traslladada a urgències l’endemà passat d’aqueixa primera visita, ja que el dolor se li havia traslladat del cap a l’esquena i tenia dificultats per a parlar. Els metges van decidir ingressar-la, però ja mai va eixir de l’hospital: va morir tres dies després, envoltada dels seus pares, del seu germà i del seu nóvio.

Ara, al cap d’un any, la seua família coneix l’origen de la seua mort gràcies a l’autòpsia: segons el forense del cas, Nigel Parsley, va morir a causa d'»una infecció greu causada per la picada d’un insecte en el front«.

La picada del mosquit li va provocar una infecció que va acabar convertint-se en una «embòlia sèptica que va arribar fins al cervell«, alguna cosa que el metge assegura no haver vist «mai abans«.

Malgrat que pot semblar estrany que algú muira per aquest motiu, cal destacar que el mosquit és l’animal que més morts causa a l’any, amb més de 750.000, pel fet que transporten virus mortals d’una persona a una altra.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.