7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Mor una jove pilot per la picada d’un mosquit

Un any després que una estudiant de pilot de vol de la companyia EasyJet morira en estranyes circumstàncies s’ha conegut, a través de l’informe forense, que va morir en rebre la greu picada de mosquit en el front. Pel que sembla, la jove, de 21 anys, va rebre la picada a Anvers (Bèlgica), on estava fent les pràctiques per a rebre el títol de pilot.

Segons compten els mitjans britànics, el fet es va produir fa a penes un any, però la notícia de la seua mort ha transcendit ara després de la difusió de l’autòpsia. Els forenses han confirmat que jove va patir una embòlia cerebral per l’atac de l’insecte.

Aquesta es trobava realitzant proves de vol després d’haver aprovat totes les seues proves teòriques. Va acudir a l’hospital en diverses ocasions, però els medicaments no feien el seu efecte, agreujant de manera notable la simptomatologia. Pocs dies després es va produir el fatal desenllaç.

Oriana Pepper va començar a notar un fort dolor en la picada que li havia causat un insecte en el front, just damunt de la cella. Quan va acudir a l’hospital, li van receptar diversos antibiòtics i van decidir manar-la a casa. No obstant això, la jove no va notar millora i va començar a sentir-se pitjor.

L’informe forense, clau

De fet, va haver de ser ràpidament traslladada a urgències l’endemà passat d’aqueixa primera visita, ja que el dolor se li havia traslladat del cap a l’esquena i tenia dificultats per a parlar. Els metges van decidir ingressar-la, però ja mai va eixir de l’hospital: va morir tres dies després, envoltada dels seus pares, del seu germà i del seu nóvio.

Ara, al cap d’un any, la seua família coneix l’origen de la seua mort gràcies a l’autòpsia: segons el forense del cas, Nigel Parsley, va morir a causa d'”una infecció greu causada per la picada d’un insecte en el front“.

La picada del mosquit li va provocar una infecció que va acabar convertint-se en una “embòlia sèptica que va arribar fins al cervell“, alguna cosa que el metge assegura no haver vist “mai abans“.

Malgrat que pot semblar estrany que algú muira per aquest motiu, cal destacar que el mosquit és l’animal que més morts causa a l’any, amb més de 750.000, pel fet que transporten virus mortals d’una persona a una altra.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.