13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Mor una jove pilot per la picada d’un mosquit

Un any després que una estudiant de pilot de vol de la companyia EasyJet morira en estranyes circumstàncies s’ha conegut, a través de l’informe forense, que va morir en rebre la greu picada de mosquit en el front. Pel que sembla, la jove, de 21 anys, va rebre la picada a Anvers (Bèlgica), on estava fent les pràctiques per a rebre el títol de pilot.

Segons compten els mitjans britànics, el fet es va produir fa a penes un any, però la notícia de la seua mort ha transcendit ara després de la difusió de l’autòpsia. Els forenses han confirmat que jove va patir una embòlia cerebral per l’atac de l’insecte.

Aquesta es trobava realitzant proves de vol després d’haver aprovat totes les seues proves teòriques. Va acudir a l’hospital en diverses ocasions, però els medicaments no feien el seu efecte, agreujant de manera notable la simptomatologia. Pocs dies després es va produir el fatal desenllaç.

Oriana Pepper va començar a notar un fort dolor en la picada que li havia causat un insecte en el front, just damunt de la cella. Quan va acudir a l’hospital, li van receptar diversos antibiòtics i van decidir manar-la a casa. No obstant això, la jove no va notar millora i va començar a sentir-se pitjor.

L’informe forense, clau

De fet, va haver de ser ràpidament traslladada a urgències l’endemà passat d’aqueixa primera visita, ja que el dolor se li havia traslladat del cap a l’esquena i tenia dificultats per a parlar. Els metges van decidir ingressar-la, però ja mai va eixir de l’hospital: va morir tres dies després, envoltada dels seus pares, del seu germà i del seu nóvio.

Ara, al cap d’un any, la seua família coneix l’origen de la seua mort gràcies a l’autòpsia: segons el forense del cas, Nigel Parsley, va morir a causa d'”una infecció greu causada per la picada d’un insecte en el front“.

La picada del mosquit li va provocar una infecció que va acabar convertint-se en una “embòlia sèptica que va arribar fins al cervell“, alguna cosa que el metge assegura no haver vist “mai abans“.

Malgrat que pot semblar estrany que algú muira per aquest motiu, cal destacar que el mosquit és l’animal que més morts causa a l’any, amb més de 750.000, pel fet que transporten virus mortals d’una persona a una altra.

Últimes notícies

26 afectats del Costa Concordia demanen més indemnització per seqüeles agreujades

Un grup de 26 afectats pel naufragi del Costa Concordia reclama que se'ls abone la diferència per l'agreujament de les seues seqüeles psicològiques. Després de dotze anys, informes pericials apunten a un trastorn per estrés posttraumàtic crònic i demanen que es reconega com a seqüela consolidada i permanent.

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.