10.6 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Multen a un grup de jóvens per fer botelló en Borriana

Imatge de diverses ampolles d'alcohol i refrescos

Els jóvens estaven bevent en el carrer | Europa Press

 

La Policia Local de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha sancionat a un grup de 15 jóvens per incomplir el confinament decretat per l’estat d’alarma en estar fent botelló en el carrer. A demés, un d’ells, menor, ha sigut detingut per desobediència a l’autoritat.

 

Segons ha avançat la ‘Cadena Ser’, els fets s’han produït este matí de dilluns, poc abans de les sis i mitja, quan una patrulla que estava de servici en la zona de la mar ha localitzat a estes 15 persones bevent cervesa i altres begudes en el carrer. A pesar de què els jóvens han pegat a fugir quan han vist als agents, els policies han pogut localitzar a alguns d’ells.

 

Un d’ells ha pegat a fugir cap a un espigó, amb el perill que això comporta, però finalment ha sigut localitzat pels agents entre els forats de l’espigó. La Policia Local l’ha detingut i l’ha entregat a sos pares, però traslladarà els fets a la Fiscalia de Menors, que serà l’encarregada d’estudiar si suposen un delicte de desobediència greu.

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.