16.5 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Multen a un grup de jóvens per fer botelló en Borriana

Imatge de diverses ampolles d'alcohol i refrescos

Els jóvens estaven bevent en el carrer | Europa Press

 

La Policia Local de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha sancionat a un grup de 15 jóvens per incomplir el confinament decretat per l’estat d’alarma en estar fent botelló en el carrer. A demés, un d’ells, menor, ha sigut detingut per desobediència a l’autoritat.

 

Segons ha avançat la ‘Cadena Ser’, els fets s’han produït este matí de dilluns, poc abans de les sis i mitja, quan una patrulla que estava de servici en la zona de la mar ha localitzat a estes 15 persones bevent cervesa i altres begudes en el carrer. A pesar de què els jóvens han pegat a fugir quan han vist als agents, els policies han pogut localitzar a alguns d’ells.

 

Un d’ells ha pegat a fugir cap a un espigó, amb el perill que això comporta, però finalment ha sigut localitzat pels agents entre els forats de l’espigó. La Policia Local l’ha detingut i l’ha entregat a sos pares, però traslladarà els fets a la Fiscalia de Menors, que serà l’encarregada d’estudiar si suposen un delicte de desobediència greu.

Últimes notícies

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.

Luís Castro mira el partit davant l’Espanyol com una final

El tècnic del Llevant va restar importància a la falta de triomfs en el Ciutat i afronta la seua primera trobada a casa davant l'Espanyol amb mentalitat de final. Va destacar l'impuls de l'afició, la necessitat de mantindre el nivell després de guanyar a Sevilla i va deixar oberta la porta a reforços, a més de la possible presència de Etta Eyong.

La Clàssica Comunitat Valenciana eixirà de La Nucia amb sis equips World Tour

La Nucia acollirà el 25 de gener l'eixida de la Clàssica Comunitat Valenciana 1969, prova UCI 1.1, amb sis equips World Tour i meta a València després de 199,5 km.

Morant demana a Pérez Llorca donar suport al nou model de finançament per als valencians

Diana Morant ha exigit a Pérez Llorca que vote a favor del sistema de finançament proposat pel Govern. Ha defés que aportaria 3.700 milions més a l'any a la Comunitat Valenciana.

Ivace+i finança un mètode integral i personalitzat per a abordar l’obesitat

La Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç finança a través de Ivace+i Innovació el projecte 'Fitme', que avalua l'obesitat de manera integral i automatitzada. Combina anàlisi de forma, biomecànica, termografia i genètica per a estimar composició corporal i risc metabòlic.

Ximo Puig defén que el nou finançament és una oportunitat històrica per a la Comunitat

El expresident ha qualificat la proposta d'Hisenda com una oportunitat històrica per a la Comunitat Valenciana i ha reclamat rigor, responsabilitat i voluntat política per a tancar-la amb un gran acord.

Demanen presó per a una viuda que va cobrar set anys la pensió del seu marit mort

La Fiscalia sol·licita quatre anys de presó per a una dona que va mantindre durant quasi set anys el cobrament de la pensió d'incapacitat absoluta del seu marit mort. El juí està fixat per al dijous 15 en l'Audiència Provincial d'Alacant.