Multen a un grup de jóvens per fer botelló en Borriana

Imatge de diverses ampolles d'alcohol i refrescos

Els jóvens estaven bevent en el carrer | Europa Press

 

La Policia Local de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha sancionat a un grup de 15 jóvens per incomplir el confinament decretat per l’estat d’alarma en estar fent botelló en el carrer. A demés, un d’ells, menor, ha sigut detingut per desobediència a l’autoritat.

 

Segons ha avançat la ‘Cadena Ser’, els fets s’han produït este matí de dilluns, poc abans de les sis i mitja, quan una patrulla que estava de servici en la zona de la mar ha localitzat a estes 15 persones bevent cervesa i altres begudes en el carrer. A pesar de què els jóvens han pegat a fugir quan han vist als agents, els policies han pogut localitzar a alguns d’ells.

 

Un d’ells ha pegat a fugir cap a un espigó, amb el perill que això comporta, però finalment ha sigut localitzat pels agents entre els forats de l’espigó. La Policia Local l’ha detingut i l’ha entregat a sos pares, però traslladarà els fets a la Fiscalia de Menors, que serà l’encarregada d’estudiar si suposen un delicte de desobediència greu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.