Les multes que s’han interposat en les tres capitals valencianes el primer dia d’eixides

Ejemplo de shortcode con estilo
Alacant ha interposat 43 denúncies | Ajuntament d’Alacant   Este dissabte, 2 de maig, ha sigut el primer dia que hem pogut eixir a passejar o a fer deport, tot i que respectant les franges horàries de 6 a 10 del matí i de 8 a 11 de la nit per als deportistes, els majors […]
Operatiu especial de desescalada en la platja d'Alacant

Alacant ha interposat 43 denúncies | Ajuntament d’Alacant

 

Este dissabte, 2 de maig, ha sigut el primer dia que hem pogut eixir a passejar o a fer deport, tot i que respectant les franges horàries de 6 a 10 del matí i de 8 a 11 de la nit per als deportistes, els majors de 14 anys i els adults de fins a 70. Per la seua banda, els xiquets de fins a 14 anys poden eixir de 12 a 19 hores.

 

A pesar de què la majoria ha eixit al carrer respectant les mesures de seguretat interposades pel Govern, també hi ha hagut molts ciutadans que les han incomplit. En Alacant, s’han interposat 43 multes, sent la capital valenciana a on més persones han sigut denunciades, ja que en València s’han interposat 10 i en Castelló, 12.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

43 multes en Alacant, a on les platges continuen tancades

Segons ha informat la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, la Policia Local ha imposat en el primer dia del dispositiu d’inici de la desescalada un total de 43 denúncies per infringir la franja horària establida, passejar per la platja, banyar-se, practicar surf i paddlesup, per eixir famílies sanceres amb els menors i incomplir l’estat d’alarma.

 

A pesar de què la franja per al passeig dels menors està establida entre les 12 i les 19 hores, la Policia Local s’ha trobat amb famílies sanceres amb menors més allà de les set de la vesprada en diferents punts de la ciutat. 

 

La Policia Local ha establit també un dispositiu fix en la boga amb el municipi del Campello, ja que no està permés passar de l’un a l’altre, i han sigut molts els ciclistes que pretenien circular fins a Alacant, pel que els agents els han prohibit el pas.

 

Els agents també han hagut d’intervindre en casos de persones que estaven en segones residències i per a dissoldre grups de persones reduïdes en el carrer. Fins i tot s’han trobat amb un grup de gent jugant a la petanca i un altre fent botelló en el Castell de Santa Bàrbara.

 

Durant l’operatiu del servici nocturn la Policia ha sancionat a una vintena de persones per desobediència, sobretot vianants que no han pogut justificar les seues eixides, com un veí de Santa Pola que havia acudit a Alacant per a celebrar el Ramadà o persones que estaven fent deport fora de la franja horària permesa.

 

La Policia recorda que el tancament de les platges en Alacant implica no implica només la prohibició de bany, sinó també l’accés i estada en la zona d’arena, a demés de l’ús de les instal·lacions. 

 

10 denúncies en el primer matí d’activitat física en València

Per la seua banda, la Policia Local de València ha informat que ha interposat 10 denúncies durant el matí de la primera jornada d’activitat física a l’aire lliure en els parcs, jardins i platges per incomplir les mesures de seguretat.

 

Al contrari que en Alacant, les platges de València sí que estan obertes per a passejar o practicar deport, inclús es pot fer surf o navegació deportiva, encara que el bany està prohibit.

 

12 denúncies en Castelló este dissabte

En el cas de Castelló, la Policia Local ha interposat 12 denúncies este dissabte per incomplir les mesures de seguretat. Els agents han rebut dos avisos per possibles incompliments de tancaments de locals i 37 que advertien de possibles incompliments de les restriccions de mobilitat.

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.