Noves proves en el cas de Madeleine McCann

 

El cas Madeleine McCann està a punt de donar una altra volta de rosca per a aconseguir esclarir la desaparició de la xiqueta britànica en un enclavament turístic de Portugal el 3 de maig de 2007, quan Madeleine tenia 3 anys. Hui dia, si encara continua viva, la jove britànica tindria ja 17 anys.

El més nou sobre el cas és que la policia està a punt d’obrir una nova investigació per a esbrinar si Madeline està morta i descobrir si el seu cos està en un bosc situat a 9 quilòmetres de Praia da Luz, el lloc on va desaparèixer en 2007. I és que, segons el Daily Mail, Michael Schneider, ex reporter i medium, hauria facilitat als agents les coordenades exactes.

Michael Schneider va informar els agents, sempre segons este mig britànic, que Madeline McCann està «morta i enterrada en un bosc a sis milles d’on va desaparéixer«.

Schneider, de 50 anys, va facilitar els detalls als investigadors de la BKA d’Alemanya el mes de maig passat, i el fiscal general Hans Christian Wolters va confirmar que el seu equip ha utilitzat mètodes similars en casos similars.

Christian Brueckner, l’únic i principal sospitós de la seua desaparició, roman a la presó des que Scotland Yard ho catalogarà com el principal sospitós de la desaparició de Madeline McCann. Brueckner, un alemany de 44 anys, acampava amb la seua autocaravana, un Volkswagen T3, en un ‘càmping’ molt pròxim a Platja de la Llum, lloc en el qual va residir entre 1995 i 2007.

Antecedents

 

Cal recordar, que Madeleine Beth McCann (Leicester, Anglaterra; 12 de maig de 2003) va desaparéixer del seu llit en la nit del 3 de maig de 2007 en un apartament de vacances en un centre turístic de Praia da Luz,, a la regió d’Algarve, Portugal.4

Madeleine, procedent del Regne Unit, es trobava de vacances amb els seus pares, Kate i Gerry McCann, els seus germans bessons de dos anys i un grup d’amics de la família amb els seus respectius fills.

Els seus pares van deixar als tres xiquets dormint a les 20.30 a l’apartament situat en la planta baixa, mentre es van anar a sopar amb amics a un restaurant localitzat a 50 metres de distància.

Últimes notícies

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.