Noves proves en el cas de Madeleine McCann

 

El cas Madeleine McCann està a punt de donar una altra volta de rosca per a aconseguir esclarir la desaparició de la xiqueta britànica en un enclavament turístic de Portugal el 3 de maig de 2007, quan Madeleine tenia 3 anys. Hui dia, si encara continua viva, la jove britànica tindria ja 17 anys.

El més nou sobre el cas és que la policia està a punt d’obrir una nova investigació per a esbrinar si Madeline està morta i descobrir si el seu cos està en un bosc situat a 9 quilòmetres de Praia da Luz, el lloc on va desaparèixer en 2007. I és que, segons el Daily Mail, Michael Schneider, ex reporter i medium, hauria facilitat als agents les coordenades exactes.

Michael Schneider va informar els agents, sempre segons este mig britànic, que Madeline McCann està «morta i enterrada en un bosc a sis milles d’on va desaparéixer«.

Schneider, de 50 anys, va facilitar els detalls als investigadors de la BKA d’Alemanya el mes de maig passat, i el fiscal general Hans Christian Wolters va confirmar que el seu equip ha utilitzat mètodes similars en casos similars.

Christian Brueckner, l’únic i principal sospitós de la seua desaparició, roman a la presó des que Scotland Yard ho catalogarà com el principal sospitós de la desaparició de Madeline McCann. Brueckner, un alemany de 44 anys, acampava amb la seua autocaravana, un Volkswagen T3, en un ‘càmping’ molt pròxim a Platja de la Llum, lloc en el qual va residir entre 1995 i 2007.

Antecedents

 

Cal recordar, que Madeleine Beth McCann (Leicester, Anglaterra; 12 de maig de 2003) va desaparéixer del seu llit en la nit del 3 de maig de 2007 en un apartament de vacances en un centre turístic de Praia da Luz,, a la regió d’Algarve, Portugal.4

Madeleine, procedent del Regne Unit, es trobava de vacances amb els seus pares, Kate i Gerry McCann, els seus germans bessons de dos anys i un grup d’amics de la família amb els seus respectius fills.

Els seus pares van deixar als tres xiquets dormint a les 20.30 a l’apartament situat en la planta baixa, mentre es van anar a sopar amb amics a un restaurant localitzat a 50 metres de distància.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.