Noves proves en el cas de Madeleine McCann

 

El cas Madeleine McCann està a punt de donar una altra volta de rosca per a aconseguir esclarir la desaparició de la xiqueta britànica en un enclavament turístic de Portugal el 3 de maig de 2007, quan Madeleine tenia 3 anys. Hui dia, si encara continua viva, la jove britànica tindria ja 17 anys.

El més nou sobre el cas és que la policia està a punt d’obrir una nova investigació per a esbrinar si Madeline està morta i descobrir si el seu cos està en un bosc situat a 9 quilòmetres de Praia da Luz, el lloc on va desaparèixer en 2007. I és que, segons el Daily Mail, Michael Schneider, ex reporter i medium, hauria facilitat als agents les coordenades exactes.

Michael Schneider va informar els agents, sempre segons este mig britànic, que Madeline McCann està “morta i enterrada en un bosc a sis milles d’on va desaparéixer“.

Schneider, de 50 anys, va facilitar els detalls als investigadors de la BKA d’Alemanya el mes de maig passat, i el fiscal general Hans Christian Wolters va confirmar que el seu equip ha utilitzat mètodes similars en casos similars.

Christian Brueckner, l’únic i principal sospitós de la seua desaparició, roman a la presó des que Scotland Yard ho catalogarà com el principal sospitós de la desaparició de Madeline McCann. Brueckner, un alemany de 44 anys, acampava amb la seua autocaravana, un Volkswagen T3, en un ‘càmping’ molt pròxim a Platja de la Llum, lloc en el qual va residir entre 1995 i 2007.

Antecedents

 

Cal recordar, que Madeleine Beth McCann (Leicester, Anglaterra; 12 de maig de 2003) va desaparéixer del seu llit en la nit del 3 de maig de 2007 en un apartament de vacances en un centre turístic de Praia da Luz,, a la regió d’Algarve, Portugal.4

Madeleine, procedent del Regne Unit, es trobava de vacances amb els seus pares, Kate i Gerry McCann, els seus germans bessons de dos anys i un grup d’amics de la família amb els seus respectius fills.

Els seus pares van deixar als tres xiquets dormint a les 20.30 a l’apartament situat en la planta baixa, mentre es van anar a sopar amb amics a un restaurant localitzat a 50 metres de distància.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.