9.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Noves proves en el cas de Madeleine McCann

 

El cas Madeleine McCann està a punt de donar una altra volta de rosca per a aconseguir esclarir la desaparició de la xiqueta britànica en un enclavament turístic de Portugal el 3 de maig de 2007, quan Madeleine tenia 3 anys. Hui dia, si encara continua viva, la jove britànica tindria ja 17 anys.

El més nou sobre el cas és que la policia està a punt d’obrir una nova investigació per a esbrinar si Madeline està morta i descobrir si el seu cos està en un bosc situat a 9 quilòmetres de Praia da Luz, el lloc on va desaparèixer en 2007. I és que, segons el Daily Mail, Michael Schneider, ex reporter i medium, hauria facilitat als agents les coordenades exactes.

Michael Schneider va informar els agents, sempre segons este mig britànic, que Madeline McCann està “morta i enterrada en un bosc a sis milles d’on va desaparéixer“.

Schneider, de 50 anys, va facilitar els detalls als investigadors de la BKA d’Alemanya el mes de maig passat, i el fiscal general Hans Christian Wolters va confirmar que el seu equip ha utilitzat mètodes similars en casos similars.

Christian Brueckner, l’únic i principal sospitós de la seua desaparició, roman a la presó des que Scotland Yard ho catalogarà com el principal sospitós de la desaparició de Madeline McCann. Brueckner, un alemany de 44 anys, acampava amb la seua autocaravana, un Volkswagen T3, en un ‘càmping’ molt pròxim a Platja de la Llum, lloc en el qual va residir entre 1995 i 2007.

Antecedents

 

Cal recordar, que Madeleine Beth McCann (Leicester, Anglaterra; 12 de maig de 2003) va desaparéixer del seu llit en la nit del 3 de maig de 2007 en un apartament de vacances en un centre turístic de Praia da Luz,, a la regió d’Algarve, Portugal.4

Madeleine, procedent del Regne Unit, es trobava de vacances amb els seus pares, Kate i Gerry McCann, els seus germans bessons de dos anys i un grup d’amics de la família amb els seus respectius fills.

Els seus pares van deixar als tres xiquets dormint a les 20.30 a l’apartament situat en la planta baixa, mentre es van anar a sopar amb amics a un restaurant localitzat a 50 metres de distància.

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.