Anuncios

Els objectes detectats pel robot que busca a les xiquetes desaparegudes a Tenerife

 

Són ja quatre les jornades consecutives de cerca intensiva amb un sonar de les xiquetes desaparegudes a Tenerife al costat del seu pare. Han passat cinc setmanes i encara res se sap sobre el parador d’Anna, Olivia i Tomás Gimeno. Les expectatives creades abans de l’arribada del vaixell eren enormes, però de moment no s’ha trobat gens rellevant per a la investigació.

El vaixell que ha posat a la disposició del cas l’Institut Espanyol d’Oceanografia, l’Ángeles Alvariño, porta incorporat este robot submarí. Amb ell, les autoritats tracten de trobar alguna pista que ajude a la investigació sobre el parador de les filles de Beatriz Zimmerman.

Anuncios

La previsió inicial és que les labors de cerca en el fons marí duren entre huit i nou dies de manera ininterrompuda les 24 hores. De moment, gens rellevant s’ha trobat en un fons marí ple de terreny rocós i precipicis, segons ‘EFE’.

No obstant això, hi ha hagut alguna cosa que ha fet saltar totes les alarmes. El robot submarí ha detectat un objecte estrany durant la feina de casa. Esta troballa, que a priori podria tractar-se de roques o fem acumulat en el llit marí, s’explorarà de forma més detallada amb el robot submarí, segons han revelat a Europa Press fonts de la investigació.

 

Una cerca intensiva per a donar amb el parador d’Anna i Olivia

 

El vaixell de l’Institut Espanyol d’Oceanografia està rastrejant des de diumenge passat una àrea del voltant de deu milles quadrades enfront del litoral de Santa Cruz de Tenerife.

Esta zona, delimitada per la Guàrdia Civil i personal de l’embarcació, està voltada pel geoposicionament del mòbil del pare de les xiquetes. Tomás Gimeno es va fer a la mar fins a dos ocasions abans que se li perdera per complet el rastre en esta àrea.

El progenitor d’Anna i Olivia va embarcar només després de carregar maletes i bosses des del seu cotxe. Per a això va haver de fer tres viatges.

De retorn de la seua primera incursió en la mar va ser interceptat per la Guàrdia Civil, que li va amenaçar de sancionar-li per saltar-se el toc de queda.

Passada la mitjanit, Gimeno va tornar a la mar i unes hores més tard la seua embarcació d’esbarjo va ser localitzada a la deriva, buida i sense àncora enfront del Port de Güimar.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios