Detingut després d’obligar un conegut a extraure efectiu d’una sucursal a Alzira

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira  a un home de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que sembla obligar en diverses ocasions a un home a extraure 500 euros d’una entitat bancària perquè li ho entregara.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada en el municipi valencià d’Alzira, quan els agents van ser comissionats perquè acudiren a un carrer, on pel que sembla un home hauria sigut amenaçat per un altre perquè li entregara diners.

Quan els agents van arribar al lloc van localitzar a la víctima que els va referir que moments previs un conegut li hauria amenaçat perquè li donara els diners que portava, negant-se est a fer-lo.

A més, el perjudicat els va relatar als policies que el dia anterior, este mateix home l’hauria obligat fins a dos ocasions sota amenaces d’agredir-li a acudir a una entitat bancària perquè retirara diners en efectiu, apoderant-se finalment de 400 euros la primera vegada i de 60 en la segona ocasió.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que aqueix mateix dia, des de la sucursal bancària haurien avisat a la mare de la víctima de les retirades de diners del seu fill, en semblar-los estranyes. Després de recopilar tota la informació, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al sospitós.

Finalment va ser localitzat en els voltants i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.