12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detingut després d’obligar un conegut a extraure efectiu d’una sucursal a Alzira

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira  a un home de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que sembla obligar en diverses ocasions a un home a extraure 500 euros d’una entitat bancària perquè li ho entregara.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada en el municipi valencià d’Alzira, quan els agents van ser comissionats perquè acudiren a un carrer, on pel que sembla un home hauria sigut amenaçat per un altre perquè li entregara diners.

Quan els agents van arribar al lloc van localitzar a la víctima que els va referir que moments previs un conegut li hauria amenaçat perquè li donara els diners que portava, negant-se est a fer-lo.

A més, el perjudicat els va relatar als policies que el dia anterior, este mateix home l’hauria obligat fins a dos ocasions sota amenaces d’agredir-li a acudir a una entitat bancària perquè retirara diners en efectiu, apoderant-se finalment de 400 euros la primera vegada i de 60 en la segona ocasió.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que aqueix mateix dia, des de la sucursal bancària haurien avisat a la mare de la víctima de les retirades de diners del seu fill, en semblar-los estranyes. Després de recopilar tota la informació, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al sospitós.

Finalment va ser localitzat en els voltants i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.