11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut després d’obligar un conegut a extraure efectiu d’una sucursal a Alzira

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira  a un home de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que sembla obligar en diverses ocasions a un home a extraure 500 euros d’una entitat bancària perquè li ho entregara.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada en el municipi valencià d’Alzira, quan els agents van ser comissionats perquè acudiren a un carrer, on pel que sembla un home hauria sigut amenaçat per un altre perquè li entregara diners.

Quan els agents van arribar al lloc van localitzar a la víctima que els va referir que moments previs un conegut li hauria amenaçat perquè li donara els diners que portava, negant-se est a fer-lo.

A més, el perjudicat els va relatar als policies que el dia anterior, este mateix home l’hauria obligat fins a dos ocasions sota amenaces d’agredir-li a acudir a una entitat bancària perquè retirara diners en efectiu, apoderant-se finalment de 400 euros la primera vegada i de 60 en la segona ocasió.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que aqueix mateix dia, des de la sucursal bancària haurien avisat a la mare de la víctima de les retirades de diners del seu fill, en semblar-los estranyes. Després de recopilar tota la informació, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al sospitós.

Finalment va ser localitzat en els voltants i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.