Detingut després d’obligar un conegut a extraure efectiu d’una sucursal a Alzira

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira  a un home de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que sembla obligar en diverses ocasions a un home a extraure 500 euros d’una entitat bancària perquè li ho entregara.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada en el municipi valencià d’Alzira, quan els agents van ser comissionats perquè acudiren a un carrer, on pel que sembla un home hauria sigut amenaçat per un altre perquè li entregara diners.

Quan els agents van arribar al lloc van localitzar a la víctima que els va referir que moments previs un conegut li hauria amenaçat perquè li donara els diners que portava, negant-se est a fer-lo.

A més, el perjudicat els va relatar als policies que el dia anterior, este mateix home l’hauria obligat fins a dos ocasions sota amenaces d’agredir-li a acudir a una entitat bancària perquè retirara diners en efectiu, apoderant-se finalment de 400 euros la primera vegada i de 60 en la segona ocasió.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que aqueix mateix dia, des de la sucursal bancària haurien avisat a la mare de la víctima de les retirades de diners del seu fill, en semblar-los estranyes. Després de recopilar tota la informació, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al sospitós.

Finalment va ser localitzat en els voltants i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.