Detingut després d’obligar un conegut a extraure efectiu d’una sucursal a Alzira

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira  a un home de 31 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que sembla obligar en diverses ocasions a un home a extraure 500 euros d’una entitat bancària perquè li ho entregara.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les cinc de la vesprada en el municipi valencià d’Alzira, quan els agents van ser comissionats perquè acudiren a un carrer, on pel que sembla un home hauria sigut amenaçat per un altre perquè li entregara diners.

Quan els agents van arribar al lloc van localitzar a la víctima que els va referir que moments previs un conegut li hauria amenaçat perquè li donara els diners que portava, negant-se est a fer-lo.

A més, el perjudicat els va relatar als policies que el dia anterior, este mateix home l’hauria obligat fins a dos ocasions sota amenaces d’agredir-li a acudir a una entitat bancària perquè retirara diners en efectiu, apoderant-se finalment de 400 euros la primera vegada i de 60 en la segona ocasió.

Després de realitzar les indagacions policials, els agents van esbrinar que aqueix mateix dia, des de la sucursal bancària haurien avisat a la mare de la víctima de les retirades de diners del seu fill, en semblar-los estranyes. Després de recopilar tota la informació, els agents van donar diverses batudes per la zona per a localitzar al sospitós.

Finalment va ser localitzat en els voltants i detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.