10.6 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detingut per oferir diners a menors amb propòsits sexuals

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per oferir diners a diverses menors d’edat, amb clars propòsits sexuals. No es descarta localitzar a altres víctimes que no hagen formalitzat les corresponents denúncies.

A mitjan abril es va rebre la primera denúncia. Dos xiques joves caminaven per un cèntric carrer a hora foscant, quan es va acostar fins elles un home que, exhibint diversos bitllets de 50 euros, els proposava que l’acompanyaren fins a la seua casa. Les xiques van mostrar el seu rebuig i van accelerar el pas cap a un lloc més concorregut, aconseguint així dissuadir a l’home, que va desaparéixer del lloc.

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar els esbrinaments per a localitzar a l’autor quan, al cap de pocs dies, van rebre una altra denúncia. Els fets havien ocorregut també en una localitat de la Comarca de l’Alacantí, ostentant també diversos bitllets de 50 euros, només que en aquesta ocasió li oferia els diners a canvi que es deixara tocar.

Les dades llançades per les víctimes han permés, en poc temps, localitzar al presumpte autor. L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, al càrrec de l’operació, ha detingut a un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, al qual se li imputen diversos delictes de corrupció de menors. Li consten antecedents per fets similars.

La Guàrdia Civil no descarta localitzar noves víctimes que no hagen denunciat fins ara.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.