Detingut per oferir diners a menors amb propòsits sexuals

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per oferir diners a diverses menors d’edat, amb clars propòsits sexuals. No es descarta localitzar a altres víctimes que no hagen formalitzat les corresponents denúncies.

A mitjan abril es va rebre la primera denúncia. Dos xiques joves caminaven per un cèntric carrer a hora foscant, quan es va acostar fins elles un home que, exhibint diversos bitllets de 50 euros, els proposava que l’acompanyaren fins a la seua casa. Les xiques van mostrar el seu rebuig i van accelerar el pas cap a un lloc més concorregut, aconseguint així dissuadir a l’home, que va desaparéixer del lloc.

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar els esbrinaments per a localitzar a l’autor quan, al cap de pocs dies, van rebre una altra denúncia. Els fets havien ocorregut també en una localitat de la Comarca de l’Alacantí, ostentant també diversos bitllets de 50 euros, només que en aquesta ocasió li oferia els diners a canvi que es deixara tocar.

Les dades llançades per les víctimes han permés, en poc temps, localitzar al presumpte autor. L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, al càrrec de l’operació, ha detingut a un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, al qual se li imputen diversos delictes de corrupció de menors. Li consten antecedents per fets similars.

La Guàrdia Civil no descarta localitzar noves víctimes que no hagen denunciat fins ara.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.