Detingut per oferir diners a menors amb propòsits sexuals

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per oferir diners a diverses menors d’edat, amb clars propòsits sexuals. No es descarta localitzar a altres víctimes que no hagen formalitzat les corresponents denúncies.

A mitjan abril es va rebre la primera denúncia. Dos xiques joves caminaven per un cèntric carrer a hora foscant, quan es va acostar fins elles un home que, exhibint diversos bitllets de 50 euros, els proposava que l’acompanyaren fins a la seua casa. Les xiques van mostrar el seu rebuig i van accelerar el pas cap a un lloc més concorregut, aconseguint així dissuadir a l’home, que va desaparéixer del lloc.

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar els esbrinaments per a localitzar a l’autor quan, al cap de pocs dies, van rebre una altra denúncia. Els fets havien ocorregut també en una localitat de la Comarca de l’Alacantí, ostentant també diversos bitllets de 50 euros, només que en aquesta ocasió li oferia els diners a canvi que es deixara tocar.

Les dades llançades per les víctimes han permés, en poc temps, localitzar al presumpte autor. L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, al càrrec de l’operació, ha detingut a un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, al qual se li imputen diversos delictes de corrupció de menors. Li consten antecedents per fets similars.

La Guàrdia Civil no descarta localitzar noves víctimes que no hagen denunciat fins ara.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.