Detingut per oferir diners a menors amb propòsits sexuals

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per oferir diners a diverses menors d’edat, amb clars propòsits sexuals. No es descarta localitzar a altres víctimes que no hagen formalitzat les corresponents denúncies.

A mitjan abril es va rebre la primera denúncia. Dos xiques joves caminaven per un cèntric carrer a hora foscant, quan es va acostar fins elles un home que, exhibint diversos bitllets de 50 euros, els proposava que l’acompanyaren fins a la seua casa. Les xiques van mostrar el seu rebuig i van accelerar el pas cap a un lloc més concorregut, aconseguint així dissuadir a l’home, que va desaparéixer del lloc.

Els agents de la Guàrdia Civil van iniciar els esbrinaments per a localitzar a l’autor quan, al cap de pocs dies, van rebre una altra denúncia. Els fets havien ocorregut també en una localitat de la Comarca de l’Alacantí, ostentant també diversos bitllets de 50 euros, només que en aquesta ocasió li oferia els diners a canvi que es deixara tocar.

Les dades llançades per les víctimes han permés, en poc temps, localitzar al presumpte autor. L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, al càrrec de l’operació, ha detingut a un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, al qual se li imputen diversos delictes de corrupció de menors. Li consten antecedents per fets similars.

La Guàrdia Civil no descarta localitzar noves víctimes que no hagen denunciat fins ara.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els clochineros de València preveuen 1.200 tones de clóchinas amb més carn i sabor en 2026

L'Agrupació de Clochineros de València i Sagunt anticipa unes 1.200 tones de clóchinas en la campanya de 2026, marcada per un mol·lusc amb més carn i sabor gràcies a les abundants pluges.

Els CLER de la perifèria de València reclamen un pla urgent per a millorar el transport públic

Els CLER de diversos municipis de l'àrea metropolitana de València reclamen als seus ajuntaments una declaració institucional per a exigir al Govern i a la Generalitat un pla integral de millora de Rodalia, metre i autobusos.

Els tres ciclistes irlandesos atropellats a Orihuela seguixen ingressats en hospitals d’Alacant

Els tres ciclistes irlandesos atropellats en la CV-925 d'Orihuela continuen ingressats, dos d'ells amb pronòstic reservat, mentres la Guàrdia Civil analitza les causes del sinistre.

Els enginyers de Camins reclamen conservar 102 obres públiques clau a Espanya

El Col·legi d'Enginyers de Camins alerta que 102 obres públiques espanyoles necessiten intervencions urgents de conservació, senyalització i difusió per a protegir el seu valor patrimonial i potenciar el turisme.

Alacant busca la millor croqueta de la ciutat en el festival Alacroqueta

Alacant celebra la segona edició del festival Alacroqueta, en el qual 14 restaurants competiran entre el 15 i el 19 d'abril per elaborar la millor croqueta de la ciutat, amb propostes creatives i vot del públic.

La CHJ encara la recta final de les obres en els barrancs de l’Horteta, Gallego i Pozalet després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer apura les obres d'emergència en els barrancs de l'Horteta, Gallego i Pozalet i en altres tributaris de l'Albufera, danyats per la dana d'octubre de 2024, amb l'objectiu de deixar-los llestos al juny.

València i Alacant eliminen més de 8.000 places de vivendes turístiques, segons Exceltur

Les places en vivendes d'ús turístic cauen en 31.500 en les 25 principals ciutats, amb forts descensos a València, Alacant, Eivissa, Palma, la Corunya i Santander, segons Exceltur.

Injusa reforça la seua estructura financera i accelera el seu pla d’expansió internacional

Injusa reestructura el 70% del seu finançament a llarg termini després d'un acord amb diverses entitats bancàries i es prepara per a créixer en mercats internacionals i noves línies de negoci.