Omar es trenca en el ‘pont de les emocions’: No vaig aprofitar el temps amb el meu avi

Este dimarts, Telecinco va emetre ‘Supervivientes: en tierra de nadie’, el programa presentat per Carlos Sobera. En ell, Omar Sánchez va ser el segon a enfrontar-se al Pont de les emocions, una prova en la qual els concursants han de creuar un pont en el qual, en cada esglaó, hi ha una paraula sobre la qual han de parlar.

Només començar, el canari va recalcar la importància que tenia per a ell la seua família, i sobre això va versar la prova.

“És un concurs molt bonic a vegades no apreciem la vida real i ací hem d’estar molt contents i orgullosos pel que tenim fora. Ja no sols pel material, sinó pel familiar, que és el més important”, ha dit emocionat abans de començar.

En creuar al primer esglaó, ‘culpa‘, el nóvio d’Anabel ha parlat sobre la seua família paterna. “Abans d’entrar ací el meu avi es va posar malet i el meu pare no parava de dir-me que anara a veure’l, perquè estava a cinc minuts. La meua família paterna també. Jo com que passava una mica de tot. Abans de tot, tres o quatre dies abans es va posar més dolent encara. Jo porte tres anys amb Anabel i la volien conéixer perquè és una persona que els agrada en la tele”, comptava entre llàgrimes.

“Estant jo a Madrid em van cridar i em van dir que havia mort. Crec que no vaig aprofitar el temps amb ell i em penedisc. Gràcies a Déu Anabel el va poder conéixer almenys un dia. La meua àvia està molt orgullosa perquè conéixer a la futura esposa del seu net li hauria agradat i li va agradar. Ja està descansant, però sé que està orgullós de mi. Havia d’anar a veure-ho més, però la situació s’ha donat així, assumisc la culpa”, ha dit.

En arribar a ‘gelosia’, el supervivent ha donat més detalls de la seua relació amb la neboda de la cançonetista: “El principi de la relació amb Anabel va ser molt difícil perquè estàvem a distància. Sempre li he dit que ella és més gelosa que jo però m’he adonat ací que jo també soc gelós. No sé si són perquè es vaja amb una altra persona o per perdre a eixa persona tan especial que tinc al costat. He de donar-li moltes gràcies a ella perquè m’ha animat que siga una persona més familiar encara, al fet que lluite pels meus. Tant ella com jo ens hem demostrat que som un bon equip i que estem lluitant per un somni”, compte.

Penediment: “Em penedisc de no haver compartit tot eixe nadal perquè a vegades pensem que les persones són eternes i no és així. Vull demanar-los disculpes per si no he sigut el net o el nebot que esperaven i que d’ara en avant canviaré, seré una persona nova, els vull molt”, ha confessat Omar sobre la seua família paterna.

En ‘perdó‘, el canari ha demanat disculpes a la seua mare i li ha promés que serà millor fill.

En l’escaló lliure, el surf ha aprofitat per a enviar un bonic missatge als seus éssers estimats. “Vull agrair de veritat i de cor, gràcies per estos meravellosos anys a Anabel, gràcies per ensenyar-me tant, espere que continuem formant eixe somni que portem dins i volem i a tota la meua família que els vull molt i els trobe a faltar. Anabel t’estime amb totes les meues forces”, ha deixat clar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.