Omar es trenca en el ‘pont de les emocions’: No vaig aprofitar el temps amb el meu avi

Este dimarts, Telecinco va emetre ‘Supervivientes: en tierra de nadie’, el programa presentat per Carlos Sobera. En ell, Omar Sánchez va ser el segon a enfrontar-se al Pont de les emocions, una prova en la qual els concursants han de creuar un pont en el qual, en cada esglaó, hi ha una paraula sobre la qual han de parlar.

Només començar, el canari va recalcar la importància que tenia per a ell la seua família, i sobre això va versar la prova.

«És un concurs molt bonic a vegades no apreciem la vida real i ací hem d’estar molt contents i orgullosos pel que tenim fora. Ja no sols pel material, sinó pel familiar, que és el més important», ha dit emocionat abans de començar.

En creuar al primer esglaó, ‘culpa‘, el nóvio d’Anabel ha parlat sobre la seua família paterna. «Abans d’entrar ací el meu avi es va posar malet i el meu pare no parava de dir-me que anara a veure’l, perquè estava a cinc minuts. La meua família paterna també. Jo com que passava una mica de tot. Abans de tot, tres o quatre dies abans es va posar més dolent encara. Jo porte tres anys amb Anabel i la volien conéixer perquè és una persona que els agrada en la tele», comptava entre llàgrimes.

«Estant jo a Madrid em van cridar i em van dir que havia mort. Crec que no vaig aprofitar el temps amb ell i em penedisc. Gràcies a Déu Anabel el va poder conéixer almenys un dia. La meua àvia està molt orgullosa perquè conéixer a la futura esposa del seu net li hauria agradat i li va agradar. Ja està descansant, però sé que està orgullós de mi. Havia d’anar a veure-ho més, però la situació s’ha donat així, assumisc la culpa», ha dit.

En arribar a ‘gelosia’, el supervivent ha donat més detalls de la seua relació amb la neboda de la cançonetista: «El principi de la relació amb Anabel va ser molt difícil perquè estàvem a distància. Sempre li he dit que ella és més gelosa que jo però m’he adonat ací que jo també soc gelós. No sé si són perquè es vaja amb una altra persona o per perdre a eixa persona tan especial que tinc al costat. He de donar-li moltes gràcies a ella perquè m’ha animat que siga una persona més familiar encara, al fet que lluite pels meus. Tant ella com jo ens hem demostrat que som un bon equip i que estem lluitant per un somni», compte.

Penediment: «Em penedisc de no haver compartit tot eixe nadal perquè a vegades pensem que les persones són eternes i no és així. Vull demanar-los disculpes per si no he sigut el net o el nebot que esperaven i que d’ara en avant canviaré, seré una persona nova, els vull molt», ha confessat Omar sobre la seua família paterna.

En ‘perdó‘, el canari ha demanat disculpes a la seua mare i li ha promés que serà millor fill.

En l’escaló lliure, el surf ha aprofitat per a enviar un bonic missatge als seus éssers estimats. «Vull agrair de veritat i de cor, gràcies per estos meravellosos anys a Anabel, gràcies per ensenyar-me tant, espere que continuem formant eixe somni que portem dins i volem i a tota la meua família que els vull molt i els trobe a faltar. Anabel t’estime amb totes les meues forces», ha deixat clar.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.