Anuncios

Omar es trenca en el ‘pont de les emocions’: No vaig aprofitar el temps amb el meu avi

Este dimarts, Telecinco va emetre ‘Supervivientes: en tierra de nadie’, el programa presentat per Carlos Sobera. En ell, Omar Sánchez va ser el segon a enfrontar-se al Pont de les emocions, una prova en la qual els concursants han de creuar un pont en el qual, en cada esglaó, hi ha una paraula sobre la qual han de parlar.

Només començar, el canari va recalcar la importància que tenia per a ell la seua família, i sobre això va versar la prova.

Anuncios

“És un concurs molt bonic a vegades no apreciem la vida real i ací hem d’estar molt contents i orgullosos pel que tenim fora. Ja no sols pel material, sinó pel familiar, que és el més important”, ha dit emocionat abans de començar.

En creuar al primer esglaó, ‘culpa‘, el nóvio d’Anabel ha parlat sobre la seua família paterna. “Abans d’entrar ací el meu avi es va posar malet i el meu pare no parava de dir-me que anara a veure’l, perquè estava a cinc minuts. La meua família paterna també. Jo com que passava una mica de tot. Abans de tot, tres o quatre dies abans es va posar més dolent encara. Jo porte tres anys amb Anabel i la volien conéixer perquè és una persona que els agrada en la tele”, comptava entre llàgrimes.

“Estant jo a Madrid em van cridar i em van dir que havia mort. Crec que no vaig aprofitar el temps amb ell i em penedisc. Gràcies a Déu Anabel el va poder conéixer almenys un dia. La meua àvia està molt orgullosa perquè conéixer a la futura esposa del seu net li hauria agradat i li va agradar. Ja està descansant, però sé que està orgullós de mi. Havia d’anar a veure-ho més, però la situació s’ha donat així, assumisc la culpa”, ha dit.

En arribar a ‘gelosia’, el supervivent ha donat més detalls de la seua relació amb la neboda de la cançonetista: “El principi de la relació amb Anabel va ser molt difícil perquè estàvem a distància. Sempre li he dit que ella és més gelosa que jo però m’he adonat ací que jo també soc gelós. No sé si són perquè es vaja amb una altra persona o per perdre a eixa persona tan especial que tinc al costat. He de donar-li moltes gràcies a ella perquè m’ha animat que siga una persona més familiar encara, al fet que lluite pels meus. Tant ella com jo ens hem demostrat que som un bon equip i que estem lluitant per un somni”, compte.

Penediment: “Em penedisc de no haver compartit tot eixe nadal perquè a vegades pensem que les persones són eternes i no és així. Vull demanar-los disculpes per si no he sigut el net o el nebot que esperaven i que d’ara en avant canviaré, seré una persona nova, els vull molt”, ha confessat Omar sobre la seua família paterna.

En ‘perdó‘, el canari ha demanat disculpes a la seua mare i li ha promés que serà millor fill.

En l’escaló lliure, el surf ha aprofitat per a enviar un bonic missatge als seus éssers estimats. “Vull agrair de veritat i de cor, gràcies per estos meravellosos anys a Anabel, gràcies per ensenyar-me tant, espere que continuem formant eixe somni que portem dins i volem i a tota la meua família que els vull molt i els trobe a faltar. Anabel t’estime amb totes les meues forces”, ha deixat clar.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.
Anuncios