Omar es trenca en el ‘pont de les emocions’: No vaig aprofitar el temps amb el meu avi

Este dimarts, Telecinco va emetre ‘Supervivientes: en tierra de nadie’, el programa presentat per Carlos Sobera. En ell, Omar Sánchez va ser el segon a enfrontar-se al Pont de les emocions, una prova en la qual els concursants han de creuar un pont en el qual, en cada esglaó, hi ha una paraula sobre la qual han de parlar.

Només començar, el canari va recalcar la importància que tenia per a ell la seua família, i sobre això va versar la prova.

“És un concurs molt bonic a vegades no apreciem la vida real i ací hem d’estar molt contents i orgullosos pel que tenim fora. Ja no sols pel material, sinó pel familiar, que és el més important”, ha dit emocionat abans de començar.

En creuar al primer esglaó, ‘culpa‘, el nóvio d’Anabel ha parlat sobre la seua família paterna. “Abans d’entrar ací el meu avi es va posar malet i el meu pare no parava de dir-me que anara a veure’l, perquè estava a cinc minuts. La meua família paterna també. Jo com que passava una mica de tot. Abans de tot, tres o quatre dies abans es va posar més dolent encara. Jo porte tres anys amb Anabel i la volien conéixer perquè és una persona que els agrada en la tele”, comptava entre llàgrimes.

“Estant jo a Madrid em van cridar i em van dir que havia mort. Crec que no vaig aprofitar el temps amb ell i em penedisc. Gràcies a Déu Anabel el va poder conéixer almenys un dia. La meua àvia està molt orgullosa perquè conéixer a la futura esposa del seu net li hauria agradat i li va agradar. Ja està descansant, però sé que està orgullós de mi. Havia d’anar a veure-ho més, però la situació s’ha donat així, assumisc la culpa”, ha dit.

En arribar a ‘gelosia’, el supervivent ha donat més detalls de la seua relació amb la neboda de la cançonetista: “El principi de la relació amb Anabel va ser molt difícil perquè estàvem a distància. Sempre li he dit que ella és més gelosa que jo però m’he adonat ací que jo també soc gelós. No sé si són perquè es vaja amb una altra persona o per perdre a eixa persona tan especial que tinc al costat. He de donar-li moltes gràcies a ella perquè m’ha animat que siga una persona més familiar encara, al fet que lluite pels meus. Tant ella com jo ens hem demostrat que som un bon equip i que estem lluitant per un somni”, compte.

Penediment: “Em penedisc de no haver compartit tot eixe nadal perquè a vegades pensem que les persones són eternes i no és així. Vull demanar-los disculpes per si no he sigut el net o el nebot que esperaven i que d’ara en avant canviaré, seré una persona nova, els vull molt”, ha confessat Omar sobre la seua família paterna.

En ‘perdó‘, el canari ha demanat disculpes a la seua mare i li ha promés que serà millor fill.

En l’escaló lliure, el surf ha aprofitat per a enviar un bonic missatge als seus éssers estimats. “Vull agrair de veritat i de cor, gràcies per estos meravellosos anys a Anabel, gràcies per ensenyar-me tant, espere que continuem formant eixe somni que portem dins i volem i a tota la meua família que els vull molt i els trobe a faltar. Anabel t’estime amb totes les meues forces”, ha deixat clar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.