Un operari ferit en caure a un forat des de 2 metres d’altura en Alcoi

Ejemplo de shortcode con estilo
El treballador ha patit diferents traumatismes per la caiguda | Pxhere Un treballador ha resultat ferit este dimarts en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), després de caure a un forat des d’uns dos metres d’altura, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.   Segons les mateixes fonts, l’home, de […]
Operari treballant en una obra

El treballador ha patit diferents traumatismes per la caiguda | Pxhere

Un treballador ha resultat ferit este dimarts en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), després de caure a un forat des d’uns dos metres d’altura, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Segons les mateixes fonts, l’home, de 64 anys, ha caigut des d’una escala al forat cap a les 9 del matí, en la carretera de la Font Roja de la localitat. Ràpidament, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics han assistit a l’home, de 64 anys, per traumatisme múltiple i, després de ser estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi en l’ambulància de suport vital avançat (SAMU).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.