La policia cerca a Pedro: va matar a la seua cunyada davant dels seus fills de 5 i 9

Ejemplo de shortcode con estilo
  La localitat navarresa de Murchante està de dol per la tràgica mort d’una de les seues veïnes més volgudes. Pilar Berrio Jiménez, de 43 anys, ha sigut assassinada a punyalades per la seua encunyat. Anava en companyia dels seus dos fills, de 5 i 9 anys. Els menors han sigut testimonis de l’horrible crim perpetrat ahir al matí. Va […]

 

La localitat navarresa de Murchante està de dol per la tràgica mort d’una de les seues veïnes més volgudes. Pilar Berrio Jiménez, de 43 anys, ha sigut assassinada a punyalades per la seua encunyat. Anava en companyia dels seus dos fills, de 5 i 9 anys.

Els menors han sigut testimonis de l’horrible crim perpetrat ahir al matí. Va ser sobre les deu i mitja del matí, quan un Seat Lleó negre es va abalançar contra el seu vehicle. Pilar es va veure obligada a apartar-se en el voral de la carretera.

El seu encunyat, Pedro María R. J., es va abalançar sobre ella i li va assestar algunes ganivetades que van posar fi a la seua vida. El presumpte assassí, de 41 anys i amb nombrosos antecedents, va eixir corrent. En estos moments es troba fugat i buscat per la policia.

Pedro María és un delinqüent habitual que acabava d’eixir de la presó la setmana passada. Creuen que ha fugit a Guipúscoa, on té diversos familiars. La Guàrdia Civil i l’Ertzaintza van muntar un dispositiu de cerca amb controls en la carretera.

Alguns testimonis van veure al presumpte homicida eixir corrent i van telefonar a emergències. Els efectius desplaçats van constatar que Pilar estava morta, i es van centrar a atendre els xiquets. Mentrestant, es va posar en marxa el dispositiu per a arrestar a Pedro.

Extremadament perillós

 

Conscients que caminen darrere d’un subjecte molt perillós, l’Ertzaintza ha extremat les precaucions en la seua cerca. Pel que sembla, està vinculat amb un altre assassinat més. Els agents volen capturar-ho com més prompte millor perquè no cometa una altra agressió.

Fonts policials consultades qualifiquen al suposat autor del crim de Murchante com a «perillós». A més de constar-li nombroses denúncies per tinença d’armes prohibides, Pedro María Ruiz Jiménez, va ser detingut per l’Ertzaintza en 1998 per la mort de l’empleada d’una gasolinera l’octubre de 1997, que va ser trobada amb un tret d’escopeta.

En 2000 va ser jutjat a Sant Sebastià al costat d’una dona i al suposat autor material de l’assassinat. El jurat popular va trobar no culpables als tres acusats, que es van negar a declarar en la vista.
 

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.