La Policia Local d’Alacant dissol huit festes, deté a dos persones i posen 55 multes per desobediència

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que en el dispositiu d’este dissabte organitzat per la Policia Local, amb controls i vigilància en diferents punts de la ciutat per a fer front al coronavirus, s’han dissolt huit festes en cases i interposat 55 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, més de la mitat per no respectar el toc de queda, detingut a dos persones per un presumpte delicte d’atemptat a l’autoritat i sancionat a sis locals d’oci per no complir mesures establides per a frenar la pandèmia.

 

Policia Local manté un ampli operatiu de reforç nocturn els caps de setmana per a garantir la protecció dels ciutadans amb unitats especialitzades com la Fox, Goir i el servici Nocturn, i este dissabte han hagut de dissoldre huit festes amb més gent de la permesa en cases, denunciades per soroll i molèsties dels veïns, que es trobaven sense mascareta i incomplint les mesures anti-Covid.

 

Per això els agent policials es van desplaçar per a dissoldre-les i es van interposar denúncies als carrers de Roselló, Alona, Curricà, Geògraf, Rei Pastor, Cid, Sant Joan de Déu, Passatge Penalva i Pantaleón Boné,  entre altres.

 

Responsabilitat exemplar

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha agraït als ciutadans «el gran compliment i responsabilitat exemplar que estan demostrant per a que puguem fer front i acabar com més prompte millor amb esta pandèmia», i ha demanat «sensatesa i consciència per a evitar estes festes d’una minoria que estan sent focus de contagi al no mantindre les mesures sanitàries i de seguretat, seguim en estat d’alarma i barallant contra el coronavirus, hem d’evitar reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas arrere».

 

En el dispositiu de vigilància de trànsit, a on s’han fet controls d’alcoholèmia, establit en l’avinguda de Màrtirs de la Llibertat, es van interposar 16 actes per incompliment del toc de queda sense poder justificar els seus desplaçaments, cinc diligències judicials a persones per conduir baix les influències de l’alcohol i una administrativa i atestat per falta de permís de conducció que el tenia retirat judicialment.

 

Actes per no portar mascareta

Concretament, la Policia Local també va interposar quatre actes per no portar l’obligada mascareta, i sis denúncies per mantindre grups en el carrer de més de sis persones que no està permés.

 

En la vigilància dels establiments d’hostaleria els agents policials van posar de manifest l’ampli compliment que està fent el sector, i durant la nit es van sancionar a sis locals d’oci, tres d’ells amb actes per no complir les distància de seguretat, dos per fumar en l’establiment i sense mantindre distàncies i una per permetre consum de drogues.

 

Finalment en matèria d’auxili ciutadà, s’atenen tres rescats en cases de persones majors per caigudes en Manuel Antón, Antonio Galdó Chapuli  i el Perú, i cap a les 23.44 hores es rep una denúncia alertat que hi ha una persona introduint-se en una obra, els agents policials la localitzen, comprovant que presenta un elevat estat d’embriaguesa i es troba molt desorientat a la que se li dona assistència.

 

Detenció de dos persones per un delicte d’atemptat a l’autoritat

De la mateixa manera, la Policia Local ha detingut a dos persones acusades d’un presumpte delicte d’atemptat a l’autoritat, pertorbació de l’ordre públic i agressió als agents.

 

Segons fonts policials els fet van ocórrer cap a les 23.40 hores, en el carrer dels Germans Álvarez Quintero, quan són requerits els agents per una dona que denuncia que un home es trobava pixant sobre el seu cotxe acompanyat per una altra persona, i en recriminar-li i demanar-li que deixara de fer-ho, els dos han començat a insultar-la i agredir-la.

 

Immediatament es van desplaçar dos dotacions policials al lloc, i en intervindre per a protegir a la víctima, estos escometen agressió contra els policies, sent reduïts i detinguts els dos per un presumpte delicte d’atemptat a l’autoritat i agressió. Per tals fets se’ls informa dels motius de la seua detenció i els drets que els assistixen, i van ser traslladats a la Comissaria.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.