Dos positius en coronavirus obliguen a confinar una urbanització en Cullera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha informat de dos nous casos positius de Covid-19 corresponents a una família que es troba confinada en la urbanització Cullera Park. Les persones afectades i els veïns de la urbanització es troben en estos moments «en fase d’estudi i s’estan fent les PCR i proves necessàries a tots ells amb l’objectiu de descartar l’aparició d’un brot».

 

Des del consistori destaquen, a través d’un comunicat, que «una volta més els protocols estan funcionant degudament i prova d’això és la ràpida detecció i control d’estos casos». A demés recalquen que l’Ajuntament de Cullera «continua intensificant els controls per al compliment estricte de la normativa sanitària en la lluita davant del Covid-19».

 

En esta línia, fan «de nou un missatge de tranquil·litat a la ciutadania però recordant-los que cal estar alerta i complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries». «L’èxit de les mesures per a lluitar contra el virus depenen de la responsabilitat individual de tots i cada un de nosaltres», insistixen.

 

Per això, demanen a la ciutadania «que en la seua majoria està seguint i complint estes normes de manera estricta, que continuen col·laborant en la lluita contra la pandèmia i per a que Cullera continue sent una destinació segura».

 

En este cas concret, es prega que aquell que haja mantingut contacte amb alguna família de la urbanització Cullera Park en els últims dies es pose en contacte amb el Centre de Salut o cride al telèfon d’atenció i informació del Covid, 900 300 555.

 

A demés, se sol·licita a tots els residents d’esta urbanització que es mantinguen en les seues cases fins a conéixer els resultats de les proves de diagnòstic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.