Dos positius en coronavirus obliguen a confinar una urbanització en Cullera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha informat de dos nous casos positius de Covid-19 corresponents a una família que es troba confinada en la urbanització Cullera Park. Les persones afectades i els veïns de la urbanització es troben en estos moments «en fase d’estudi i s’estan fent les PCR i proves necessàries a tots ells amb l’objectiu de descartar l’aparició d’un brot».

 

Des del consistori destaquen, a través d’un comunicat, que «una volta més els protocols estan funcionant degudament i prova d’això és la ràpida detecció i control d’estos casos». A demés recalquen que l’Ajuntament de Cullera «continua intensificant els controls per al compliment estricte de la normativa sanitària en la lluita davant del Covid-19».

 

En esta línia, fan «de nou un missatge de tranquil·litat a la ciutadania però recordant-los que cal estar alerta i complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries». «L’èxit de les mesures per a lluitar contra el virus depenen de la responsabilitat individual de tots i cada un de nosaltres», insistixen.

 

Per això, demanen a la ciutadania «que en la seua majoria està seguint i complint estes normes de manera estricta, que continuen col·laborant en la lluita contra la pandèmia i per a que Cullera continue sent una destinació segura».

 

En este cas concret, es prega que aquell que haja mantingut contacte amb alguna família de la urbanització Cullera Park en els últims dies es pose en contacte amb el Centre de Salut o cride al telèfon d’atenció i informació del Covid, 900 300 555.

 

A demés, se sol·licita a tots els residents d’esta urbanització que es mantinguen en les seues cases fins a conéixer els resultats de les proves de diagnòstic.

Últimes notícies

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.

El PP manté la gestora del partit a la Comunitat Valenciana i reserva decisions sobre candidats

El PP ha decidit prorrogar la gestora a la Comunitat Valenciana i ajornar la convocatòria del congrés autonòmic, mentre posa Sergio Sayas al capdavant de la gestora de Navarra després de la dimissió de Javier García.

Ford tanca el marge per a més concessions salarials a Almussafes fins a 2030

Ford Espanya ha comunicat a la plantilla d'Almussafes que el marge per a augmentar concessions o costos fins a 2030 s'ha esgotat i que presentarà esta setmana el document definitiu de l'Acord 2030 en una reunió final.