Dos positius en coronavirus obliguen a confinar una urbanització en Cullera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha informat de dos nous casos positius de Covid-19 corresponents a una família que es troba confinada en la urbanització Cullera Park. Les persones afectades i els veïns de la urbanització es troben en estos moments «en fase d’estudi i s’estan fent les PCR i proves necessàries a tots ells amb l’objectiu de descartar l’aparició d’un brot».

 

Des del consistori destaquen, a través d’un comunicat, que «una volta més els protocols estan funcionant degudament i prova d’això és la ràpida detecció i control d’estos casos». A demés recalquen que l’Ajuntament de Cullera «continua intensificant els controls per al compliment estricte de la normativa sanitària en la lluita davant del Covid-19».

 

En esta línia, fan «de nou un missatge de tranquil·litat a la ciutadania però recordant-los que cal estar alerta i complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries». «L’èxit de les mesures per a lluitar contra el virus depenen de la responsabilitat individual de tots i cada un de nosaltres», insistixen.

 

Per això, demanen a la ciutadania «que en la seua majoria està seguint i complint estes normes de manera estricta, que continuen col·laborant en la lluita contra la pandèmia i per a que Cullera continue sent una destinació segura».

 

En este cas concret, es prega que aquell que haja mantingut contacte amb alguna família de la urbanització Cullera Park en els últims dies es pose en contacte amb el Centre de Salut o cride al telèfon d’atenció i informació del Covid, 900 300 555.

 

A demés, se sol·licita a tots els residents d’esta urbanització que es mantinguen en les seues cases fins a conéixer els resultats de les proves de diagnòstic.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU