Dos positius en coronavirus obliguen a confinar una urbanització en Cullera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha informat de dos nous casos positius de Covid-19 corresponents a una família que es troba confinada en la urbanització Cullera Park. Les persones afectades i els veïns de la urbanització es troben en estos moments «en fase d’estudi i s’estan fent les PCR i proves necessàries a tots ells amb l’objectiu de descartar l’aparició d’un brot».

 

Des del consistori destaquen, a través d’un comunicat, que «una volta més els protocols estan funcionant degudament i prova d’això és la ràpida detecció i control d’estos casos». A demés recalquen que l’Ajuntament de Cullera «continua intensificant els controls per al compliment estricte de la normativa sanitària en la lluita davant del Covid-19».

 

En esta línia, fan «de nou un missatge de tranquil·litat a la ciutadania però recordant-los que cal estar alerta i complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries». «L’èxit de les mesures per a lluitar contra el virus depenen de la responsabilitat individual de tots i cada un de nosaltres», insistixen.

 

Per això, demanen a la ciutadania «que en la seua majoria està seguint i complint estes normes de manera estricta, que continuen col·laborant en la lluita contra la pandèmia i per a que Cullera continue sent una destinació segura».

 

En este cas concret, es prega que aquell que haja mantingut contacte amb alguna família de la urbanització Cullera Park en els últims dies es pose en contacte amb el Centre de Salut o cride al telèfon d’atenció i informació del Covid, 900 300 555.

 

A demés, se sol·licita a tots els residents d’esta urbanització que es mantinguen en les seues cases fins a conéixer els resultats de les proves de diagnòstic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.