8.7 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Dos positius en coronavirus obliguen a confinar una urbanització en Cullera

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha informat de dos nous casos positius de Covid-19 corresponents a una família que es troba confinada en la urbanització Cullera Park. Les persones afectades i els veïns de la urbanització es troben en estos moments «en fase d’estudi i s’estan fent les PCR i proves necessàries a tots ells amb l’objectiu de descartar l’aparició d’un brot».

 

Des del consistori destaquen, a través d’un comunicat, que «una volta més els protocols estan funcionant degudament i prova d’això és la ràpida detecció i control d’estos casos». A demés recalquen que l’Ajuntament de Cullera «continua intensificant els controls per al compliment estricte de la normativa sanitària en la lluita davant del Covid-19».

 

En esta línia, fan «de nou un missatge de tranquil·litat a la ciutadania però recordant-los que cal estar alerta i complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries». «L’èxit de les mesures per a lluitar contra el virus depenen de la responsabilitat individual de tots i cada un de nosaltres», insistixen.

 

Per això, demanen a la ciutadania «que en la seua majoria està seguint i complint estes normes de manera estricta, que continuen col·laborant en la lluita contra la pandèmia i per a que Cullera continue sent una destinació segura».

 

En este cas concret, es prega que aquell que haja mantingut contacte amb alguna família de la urbanització Cullera Park en els últims dies es pose en contacte amb el Centre de Salut o cride al telèfon d’atenció i informació del Covid, 900 300 555.

 

A demés, se sol·licita a tots els residents d’esta urbanització que es mantinguen en les seues cases fins a conéixer els resultats de les proves de diagnòstic.

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.