Anuncios

Any i mig de presó per abusar sexualment d’una agent a Aldaia

Un exintendent de la Policia Local d’Aldaia ha acceptat una pena d’any i mig de presó per abusar sexualment d’una agent en dependències oficials prevalent-se del seu càrrec i de la seua posició de superior jeràrquic.

Inicialment el ministeri fiscal demanava per a l’acusat dos anys i mig de presó, a més d’altres dos de llibertat vigilada i allunyament de la perjudicada i prohibició de comunicació amb ella durant tres anys, però, finalment, s’ha arribat a un acord entre acusacions i defensa pel qual l’exintendent ha acceptat la pena d’un any i mig de presó, a més de la mesura d’allunyament i el pagament d’una indemnització de 3.500 euros.

Anuncios

El judici contra l’acusat estava previst que se celebrara este dimarts en la secció primera de l’Audiència Provincial de València, però en arribar a un acord, la vista no ha arribat a produir-se.

L’acusat va ser intendent de la Policia Local d’Aldaia entre els anys 2004 i 2019 i els fets es van registrar entre 2011 i 2018 en multitud d’ocasions.

L’escrit d’acusació del fiscal relata que els fets van ocórrer en multitud d’ocasions entre 2011 i 2018. Unes deu vegades, entre 2011 i 2012, l’acusat va realitzar tocaments i va besar a l’agent en la reguarda de la Policia, bé a l’ascensor, bé en la zona de menjador, mentre li deia: “Tranquil·la, que estàs amb el cap“.

Una d’eixes vegades, fins i tot, va arribar a mostrar-li els genitals, segons el Ministeri Públic, que ressenya en el seu escrit situacions semblants a partir de 2013, en la nova central de Policia, i en 2018.

La víctima ha hagut de rebre tractament psicològic de forma continuada i la Fiscalia demana que l’exintendent, i l’Ajuntament d’Aldaia de manera subsidiària.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios