Any i mig de presó per abusar sexualment d’una agent a Aldaia

Un exintendent de la Policia Local d’Aldaia ha acceptat una pena d’any i mig de presó per abusar sexualment d’una agent en dependències oficials prevalent-se del seu càrrec i de la seua posició de superior jeràrquic.

Inicialment el ministeri fiscal demanava per a l’acusat dos anys i mig de presó, a més d’altres dos de llibertat vigilada i allunyament de la perjudicada i prohibició de comunicació amb ella durant tres anys, però, finalment, s’ha arribat a un acord entre acusacions i defensa pel qual l’exintendent ha acceptat la pena d’un any i mig de presó, a més de la mesura d’allunyament i el pagament d’una indemnització de 3.500 euros.

El judici contra l’acusat estava previst que se celebrara este dimarts en la secció primera de l’Audiència Provincial de València, però en arribar a un acord, la vista no ha arribat a produir-se.

L’acusat va ser intendent de la Policia Local d’Aldaia entre els anys 2004 i 2019 i els fets es van registrar entre 2011 i 2018 en multitud d’ocasions.

L’escrit d’acusació del fiscal relata que els fets van ocórrer en multitud d’ocasions entre 2011 i 2018. Unes deu vegades, entre 2011 i 2012, l’acusat va realitzar tocaments i va besar a l’agent en la reguarda de la Policia, bé a l’ascensor, bé en la zona de menjador, mentre li deia: “Tranquil·la, que estàs amb el cap“.

Una d’eixes vegades, fins i tot, va arribar a mostrar-li els genitals, segons el Ministeri Públic, que ressenya en el seu escrit situacions semblants a partir de 2013, en la nova central de Policia, i en 2018.

La víctima ha hagut de rebre tractament psicològic de forma continuada i la Fiscalia demana que l’exintendent, i l’Ajuntament d’Aldaia de manera subsidiària.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022