Dos anys de presó a un home per comprar un mòbil amb bitllets falsos

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó i a multes que sumen 220 euros a un home per comprar un telèfon mòbil amb bitllets de 50 euros falsos. La sentència, dictada després d’un acord de conformitat entre les parts, li considera autor d’un delicte de tinença […]

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó i a multes que sumen 220 euros a un home per comprar un telèfon mòbil amb bitllets de 50 euros falsos.

La sentència, dictada després d’un acord de conformitat entre les parts, li considera autor d’un delicte de tinença de moneda falsa per a la seua posada en circulació en concurs amb un delicte lleu d’estafa intentat.

L’acusat va participar en els fets amb altres dos homes que ja van ser jutjats i sentenciats per pròpia Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló l’1 de març de 2019, en una resolució que posteriorment va confirmar el Tribunal Suprem.

Quan es va celebrar aqueix judici, el tercer implicat que ha resultat ara condemnat es trobava aqueix moment en crida i cerca, fins que va ser detingut el 26 d’abril de 2021 a Torrejón de Ardoz (Madrid).

Els fets van ocórrer el 28 d’agost de 2015, quan els tres homes van acudir a la cita que havien concertat amb un venedor, que havia publicat en una web d’anuncis l’oferta d’un telèfon Iphone 5 per 250 euros.

Segons relata la sentència, un dels homes es va quedar en el cotxe per a facilitar la fugida i l’altre als voltants per a donar suport a l’ara condemnat, qui va entregar al venedor cinc bitllets de 50 euros falsos a canvi del terminal telefònic.

Quan la víctima es va adonar que els diners rebuts no era de curs legal, va començar a perseguir el comprador, que havia fugit a la carrera, però va aconseguir donar-li abast i recuperar el telèfon.

Després de ser analitzats, els bitllets van resultar ser falsos però fàcilment confusibles, ja que per a diferenciar-los era necessari un examen detingut i la disposició de mitjans auxiliars.

Últimes notícies

MITJANS es presenta com la casa comuna de 63 mitjans de comunicació valencians

L’associació s’ha presentat en societat en una gala celebrada al Palau de la Música de València, que ha acollit la primera edició dels Premis MITJANS i ha reivindicat el valor del periodisme de proximitat per a la democràcia

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.