Dos anys de presó a un home per comprar un mòbil amb bitllets falsos

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó i a multes que sumen 220 euros a un home per comprar un telèfon mòbil amb bitllets de 50 euros falsos.

La sentència, dictada després d’un acord de conformitat entre les parts, li considera autor d’un delicte de tinença de moneda falsa per a la seua posada en circulació en concurs amb un delicte lleu d’estafa intentat.

L’acusat va participar en els fets amb altres dos homes que ja van ser jutjats i sentenciats per pròpia Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló l’1 de març de 2019, en una resolució que posteriorment va confirmar el Tribunal Suprem.

Quan es va celebrar aqueix judici, el tercer implicat que ha resultat ara condemnat es trobava aqueix moment en crida i cerca, fins que va ser detingut el 26 d’abril de 2021 a Torrejón de Ardoz (Madrid).

Els fets van ocórrer el 28 d’agost de 2015, quan els tres homes van acudir a la cita que havien concertat amb un venedor, que havia publicat en una web d’anuncis l’oferta d’un telèfon Iphone 5 per 250 euros.

Segons relata la sentència, un dels homes es va quedar en el cotxe per a facilitar la fugida i l’altre als voltants per a donar suport a l’ara condemnat, qui va entregar al venedor cinc bitllets de 50 euros falsos a canvi del terminal telefònic.

Quan la víctima es va adonar que els diners rebuts no era de curs legal, va començar a perseguir el comprador, que havia fugit a la carrera, però va aconseguir donar-li abast i recuperar el telèfon.

Després de ser analitzats, els bitllets van resultar ser falsos però fàcilment confusibles, ja que per a diferenciar-los era necessari un examen detingut i la disposició de mitjans auxiliars.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.