Dos anys de presó a un home per comprar un mòbil amb bitllets falsos

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a dos anys de presó i a multes que sumen 220 euros a un home per comprar un telèfon mòbil amb bitllets de 50 euros falsos.

La sentència, dictada després d’un acord de conformitat entre les parts, li considera autor d’un delicte de tinença de moneda falsa per a la seua posada en circulació en concurs amb un delicte lleu d’estafa intentat.

L’acusat va participar en els fets amb altres dos homes que ja van ser jutjats i sentenciats per pròpia Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló l’1 de març de 2019, en una resolució que posteriorment va confirmar el Tribunal Suprem.

Quan es va celebrar aqueix judici, el tercer implicat que ha resultat ara condemnat es trobava aqueix moment en crida i cerca, fins que va ser detingut el 26 d’abril de 2021 a Torrejón de Ardoz (Madrid).

Els fets van ocórrer el 28 d’agost de 2015, quan els tres homes van acudir a la cita que havien concertat amb un venedor, que havia publicat en una web d’anuncis l’oferta d’un telèfon Iphone 5 per 250 euros.

Segons relata la sentència, un dels homes es va quedar en el cotxe per a facilitar la fugida i l’altre als voltants per a donar suport a l’ara condemnat, qui va entregar al venedor cinc bitllets de 50 euros falsos a canvi del terminal telefònic.

Quan la víctima es va adonar que els diners rebuts no era de curs legal, va començar a perseguir el comprador, que havia fugit a la carrera, però va aconseguir donar-li abast i recuperar el telèfon.

Després de ser analitzats, els bitllets van resultar ser falsos però fàcilment confusibles, ja que per a diferenciar-los era necessari un examen detingut i la disposició de mitjans auxiliars.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.