12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Quatre detinguts per baralles multitudinàries en el Perelló que deixen dos ferits

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València) ha investigat des de l’inici de l’estiu alguns fets relacionats amb altercats entre jóvens en la localitat del Perelló, en la mateixa comarca.

 

En la nit del 15 d’agost es van produir diferents enfrontaments multitudinaris amb la participació d’unes 30 persones. Com a conseqüència d’estos fets, un xic menor d’edat va patir una agressió amb arma blanca.

 

Posteriorment, cap a les 6.00 hores del matí, els mateixos implicats en la baralla anterior van tornar, amb la finalitat de venjar-se, tirant a terra a la víctima, li van pegar colps, li van amenaçar posant-li un cristall en el coll. A demés, van impedir la seua fugida, i traslladant-lo a un altre lloc més apartat, el van obligar a fer una cridada telefònica i després li van furtar el telèfon mòbil i una cadena que portava.

 

Davant d’estes circumstàncies la Guàrdia Civil de Sueca, ha iniciat una investigació per a esclarir els fets i detindre a l’autor o autors.

 

Quatre detinguts menors de 20 anys

Els agents han conseguit esclarir els fets i han detingut a 4 persones, tots xics, un d’ells de 19 anys i nacionalitat paraguaiana, per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Als altres tres detinguts, un menor d’edat i altres dos de 18 i 19 anys i tots de nacionalitat romanesa els han detingut per delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb força.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 3 de Sueca.llorca16

Últimes notícies

Bernabé demana a Barrachina que explique per què no va informar sobre la presa de Buseo el 29-O

Bernabé ha demanat a Barrachina que detall què va fer la seua Conselleria després de l'avís de possible desbordament de la presa de Buseo el 29-O. L'enginyer responsable va declarar que va alertar a les 20.41 i que el nivell 2 d'emergència no es va activar fins al dia 30

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell per a corregir el dèficit inversor a Elx

El Consell ha segellat amb l'Ajuntament el conveni de l'E-TRAM i ha detallat un pla de 120 milions per a Ronda Sud i la EDAR Algorós. Pérez Llorca ha defés prioritzar a Elx i la cooperació institucional.

Ana Orantes tindrà carrer a València després d’un acord unànime

L'Ajuntament ha aprovat per unanimitat dedicar una via a Ana Orantes per a visibilitzar la violència masclista. El gest coincidix amb un minut de silenci per l'última víctima en la Comunitat.

El València CF presentarà un pressupost de 102,17 milions en la junta, a l’espera de Kiat Lim

El club sotmetrà a la junta un pressupost de 102,17 milions sense beneficis ni pèrdues i repassarà el seu deute després del refinançament. La presència de Kiat Lim seguix en l'aire

La Mitja Marató València 2026 esgota les seues 25.000 dorsals

La Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026 ha esgotat els 25.000 dorsals per a la prova del 25 d'octubre. La demanda s'ha tancat després d'un procés amb període de fidelitat, sorteig i llista d'espera.

La Marató València obri el sorteig de dorsals per a 2026

La Marató València ha obert el registre al sorteig de dorsals per a 2026 després de tancar el període de fidelitat de 2025. Queden 20.757 places que s'assignaran per 'ballot'.

Augmenta la pressió assistencial en hospitals valencians però es manté en nivells propis de l’època

El repunt d'infeccions respiratòries eleva les urgències i els ingressos pendents en la Comunitat Valenciana. Sanitat ho emmarca en la dinàmica estacional i activa reforços.

La jutgessa de la dana acorda un acarament entre Salomé Pradas i l’excap de gabinet de Mazón

La instructora ha acordat un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre la gestió de la dana. La resolució no fixa data.