Quatre detinguts per baralles multitudinàries en el Perelló que deixen dos ferits

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València) ha investigat des de l’inici de l’estiu alguns fets relacionats amb altercats entre jóvens en la localitat del Perelló, en la mateixa comarca.

 

En la nit del 15 d’agost es van produir diferents enfrontaments multitudinaris amb la participació d’unes 30 persones. Com a conseqüència d’estos fets, un xic menor d’edat va patir una agressió amb arma blanca.

 

Posteriorment, cap a les 6.00 hores del matí, els mateixos implicats en la baralla anterior van tornar, amb la finalitat de venjar-se, tirant a terra a la víctima, li van pegar colps, li van amenaçar posant-li un cristall en el coll. A demés, van impedir la seua fugida, i traslladant-lo a un altre lloc més apartat, el van obligar a fer una cridada telefònica i després li van furtar el telèfon mòbil i una cadena que portava.

 

Davant d’estes circumstàncies la Guàrdia Civil de Sueca, ha iniciat una investigació per a esclarir els fets i detindre a l’autor o autors.

 

Quatre detinguts menors de 20 anys

Els agents han conseguit esclarir els fets i han detingut a 4 persones, tots xics, un d’ells de 19 anys i nacionalitat paraguaiana, per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Als altres tres detinguts, un menor d’edat i altres dos de 18 i 19 anys i tots de nacionalitat romanesa els han detingut per delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb força.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 3 de Sueca.llorca16

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.