Quatre detinguts per baralles multitudinàries en el Perelló que deixen dos ferits

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València) ha investigat des de l’inici de l’estiu alguns fets relacionats amb altercats entre jóvens en la localitat del Perelló, en la mateixa comarca.

 

En la nit del 15 d’agost es van produir diferents enfrontaments multitudinaris amb la participació d’unes 30 persones. Com a conseqüència d’estos fets, un xic menor d’edat va patir una agressió amb arma blanca.

 

Posteriorment, cap a les 6.00 hores del matí, els mateixos implicats en la baralla anterior van tornar, amb la finalitat de venjar-se, tirant a terra a la víctima, li van pegar colps, li van amenaçar posant-li un cristall en el coll. A demés, van impedir la seua fugida, i traslladant-lo a un altre lloc més apartat, el van obligar a fer una cridada telefònica i després li van furtar el telèfon mòbil i una cadena que portava.

 

Davant d’estes circumstàncies la Guàrdia Civil de Sueca, ha iniciat una investigació per a esclarir els fets i detindre a l’autor o autors.

 

Quatre detinguts menors de 20 anys

Els agents han conseguit esclarir els fets i han detingut a 4 persones, tots xics, un d’ells de 19 anys i nacionalitat paraguaiana, per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Als altres tres detinguts, un menor d’edat i altres dos de 18 i 19 anys i tots de nacionalitat romanesa els han detingut per delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb força.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 3 de Sueca.llorca16

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.