14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Quatre detinguts per baralles multitudinàries en el Perelló que deixen dos ferits

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València) ha investigat des de l’inici de l’estiu alguns fets relacionats amb altercats entre jóvens en la localitat del Perelló, en la mateixa comarca.

 

En la nit del 15 d’agost es van produir diferents enfrontaments multitudinaris amb la participació d’unes 30 persones. Com a conseqüència d’estos fets, un xic menor d’edat va patir una agressió amb arma blanca.

 

Posteriorment, cap a les 6.00 hores del matí, els mateixos implicats en la baralla anterior van tornar, amb la finalitat de venjar-se, tirant a terra a la víctima, li van pegar colps, li van amenaçar posant-li un cristall en el coll. A demés, van impedir la seua fugida, i traslladant-lo a un altre lloc més apartat, el van obligar a fer una cridada telefònica i després li van furtar el telèfon mòbil i una cadena que portava.

 

Davant d’estes circumstàncies la Guàrdia Civil de Sueca, ha iniciat una investigació per a esclarir els fets i detindre a l’autor o autors.

 

Quatre detinguts menors de 20 anys

Els agents han conseguit esclarir els fets i han detingut a 4 persones, tots xics, un d’ells de 19 anys i nacionalitat paraguaiana, per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Als altres tres detinguts, un menor d’edat i altres dos de 18 i 19 anys i tots de nacionalitat romanesa els han detingut per delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb força.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 3 de Sueca.llorca16

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.