Quatre detinguts per baralles multitudinàries en el Perelló que deixen dos ferits

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València) ha investigat des de l’inici de l’estiu alguns fets relacionats amb altercats entre jóvens en la localitat del Perelló, en la mateixa comarca.

 

En la nit del 15 d’agost es van produir diferents enfrontaments multitudinaris amb la participació d’unes 30 persones. Com a conseqüència d’estos fets, un xic menor d’edat va patir una agressió amb arma blanca.

 

Posteriorment, cap a les 6.00 hores del matí, els mateixos implicats en la baralla anterior van tornar, amb la finalitat de venjar-se, tirant a terra a la víctima, li van pegar colps, li van amenaçar posant-li un cristall en el coll. A demés, van impedir la seua fugida, i traslladant-lo a un altre lloc més apartat, el van obligar a fer una cridada telefònica i després li van furtar el telèfon mòbil i una cadena que portava.

 

Davant d’estes circumstàncies la Guàrdia Civil de Sueca, ha iniciat una investigació per a esclarir els fets i detindre a l’autor o autors.

 

Quatre detinguts menors de 20 anys

Els agents han conseguit esclarir els fets i han detingut a 4 persones, tots xics, un d’ells de 19 anys i nacionalitat paraguaiana, per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Als altres tres detinguts, un menor d’edat i altres dos de 18 i 19 anys i tots de nacionalitat romanesa els han detingut per delictes de lesions, detenció il·legal i robatori amb força.

 

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 3 de Sueca.llorca16

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.