10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Quatre detinguts per robatoris, tràfic de drogues i falsificació documental en la Ribera Alta

 

En els últims mesos, la Guàrdia Civil de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), ha dut a terme l’operació ‘MASSAELADI’, ja que des del mes de juliol s’han interposat moltes denúncies relatives al robatori amb força dins de cases en diferents termes municipals, afectant principalment a les localitats de Vilanova de Castelló, Alberic, la Pobla Llarga, Massalavés, Guadassuar i Algemesí.

 

Després d’analitzar els fets delictius que es coneixen, donada la interposició de denúncies per part dels perjudicats i que al no existir autor conegut en la majoria dels casos, es va iniciar una línia d’investigació de la problemàtica delictiva presentada.

 

Per tot això, les autoritats van començar a investigar els robatoris per a intentar esclarir l’autoria dels fets denunciats. El ‘modus operandi’, observat en totes les denúncies coincideixen en totes elles, sent este, el trencament del pany d’accés a les cases a on els lladres han entrat per a delinquir.

 

Confiscaren una plantació de marihuana

Cal destacar que quasi tots els objectes que han robat, són peces de maquinària i elements relacionats amb l’agricultura, així com bicicletes d’alta gamma. Objectes que en la majoria d’ocasions obtenen una eixida ràpida en el mercat de segona mà i fins i tot en transaccions com a mitjà d’intercanvi per droga.

 

Els fets delictius s’han produït principalment en el municipi de Massalavés, en la Ribera, a on residixen els presumptes autors, i també en pobles molt pròxims a este, de fàcil i ràpida comunicació, fins i tot per camins rurals, que faciliten la fugida per a no ser localitzats.

 

Després d’una àrdua investigació en diferents zones, el passat mes de setembre, la Guàrdia Civil va conseguir identificar els diferents cotxes usats per a cometre els fets, i també els possibles llocs utilitzats, a on presumptament han ocultat els objectes furtats. D’altra banda, les autoritats van trobar una plantació de marihuana en un dels domicilis registrats.

 

Han detingut a quatre persones

El 27 de setembre, la Guàrdia Civil de Carcaixent va procedir a la detenció de quatre persones: tres xics i una xica d’edats compreses entre els 27 i 38 anys de nacionalitat espanyola

 

A estes persones se’ls imputa els delictes de robatori amb força, tràfic de drogues i falsificació documental. A hores d’ara les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº1 d’Alzira.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.