Quatre detinguts per robatoris, tràfic de drogues i falsificació documental en la Ribera Alta

 

En els últims mesos, la Guàrdia Civil de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), ha dut a terme l’operació ‘MASSAELADI’, ja que des del mes de juliol s’han interposat moltes denúncies relatives al robatori amb força dins de cases en diferents termes municipals, afectant principalment a les localitats de Vilanova de Castelló, Alberic, la Pobla Llarga, Massalavés, Guadassuar i Algemesí.

 

Després d’analitzar els fets delictius que es coneixen, donada la interposició de denúncies per part dels perjudicats i que al no existir autor conegut en la majoria dels casos, es va iniciar una línia d’investigació de la problemàtica delictiva presentada.

 

Per tot això, les autoritats van començar a investigar els robatoris per a intentar esclarir l’autoria dels fets denunciats. El ‘modus operandi’, observat en totes les denúncies coincideixen en totes elles, sent este, el trencament del pany d’accés a les cases a on els lladres han entrat per a delinquir.

 

Confiscaren una plantació de marihuana

Cal destacar que quasi tots els objectes que han robat, són peces de maquinària i elements relacionats amb l’agricultura, així com bicicletes d’alta gamma. Objectes que en la majoria d’ocasions obtenen una eixida ràpida en el mercat de segona mà i fins i tot en transaccions com a mitjà d’intercanvi per droga.

 

Els fets delictius s’han produït principalment en el municipi de Massalavés, en la Ribera, a on residixen els presumptes autors, i també en pobles molt pròxims a este, de fàcil i ràpida comunicació, fins i tot per camins rurals, que faciliten la fugida per a no ser localitzats.

 

Després d’una àrdua investigació en diferents zones, el passat mes de setembre, la Guàrdia Civil va conseguir identificar els diferents cotxes usats per a cometre els fets, i també els possibles llocs utilitzats, a on presumptament han ocultat els objectes furtats. D’altra banda, les autoritats van trobar una plantació de marihuana en un dels domicilis registrats.

 

Han detingut a quatre persones

El 27 de setembre, la Guàrdia Civil de Carcaixent va procedir a la detenció de quatre persones: tres xics i una xica d’edats compreses entre els 27 i 38 anys de nacionalitat espanyola

 

A estes persones se’ls imputa els delictes de robatori amb força, tràfic de drogues i falsificació documental. A hores d’ara les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº1 d’Alzira.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.