10.3 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Quatre detinguts per violar a una menor discapacitada

“Els violadors fora de Rosselló”, és la frase més escoltada als carrers de Rosselló (Lleida) este dimarts.

Els veïns del municipi català han eixit als carrers per a condemnar el terrible succés que ocorria al seu poble durant el cap de setmana: un jove va violar, presumptament, a una menor discapacitada; altres tres ho van veure tot i no van fer res per a impedir-ho.

Els quatre presumptes autors del delicte han sigut detinguts pels Mossos d’Esquadra.

La violació grupal hauria ocorregut diumenge passat, quan família de la menor de 16 anys va denunciar la seua desaparició durant la vesprada este dia. Hores més tard, la policia catalana va avisar que havien trobat a la jove discapacitada deambulant sola al carrer Major de Rosselló.

En comprovar el seu estat, van advertir que mostrava signes d’una possible agressió sexual.

 

Tres d’ells van veure la violació i no la van impedir

 

Inicialment, després d’interrogar a la víctima, els mossos van detindre a dos homes, de 23 i 31 anys.

En principi, tal com van informar els agents, un d’ells és l’autor material de la violació i l’altre hauria “gaudit veient” el que el seu amic feia. No va fer res per a impedir-ho.

Igual que els dos nous arrestats, companys de pis dels arrestats, que este dilluns a la nit han sigut detinguts acusats de ser còmplices de la violació encara que no hagen participat de manera directa.

El succés va tindre lloc en un pis del municipi de Lleida i, de moment, es desconeix com es va donar la situació.

Els detinguts es troben actualment en la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Lleida on se’ls està prenent declaració i, en principi, este dimecres passaran a disposició judicial per a condemnar els seus actes.

A la vista del terrible succés, centenars de veïns de Rosselló han eixit als carrers per a manifestar-se contra la violació. S’han desplaçat fins al pis dels presumptes agressors per a condemnar els fets.
 

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.