14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Cinc persones ferides en l’incendi d’un edifici en Paiporta

 

Esta matinada de dimarts, cap a les 02.06 hores, s’ha produït un incendi en un edifici ubicat en el número 7 del carrer de l’Horta de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta (València), en el que cinc persones han acabat ferides.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, el foc ha afectat una casa de la quarta planta de l’edifici. Fins allí s’han mobilitzat quatre dotacions de bombers, agents de la Policia Local, tres ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

A l’arribada dels bombers, un dels habitants de la casa s’havia precipitat per la finestra i estava sent atés pels servicis sanitaris, mentres que altres dos estaven en les finestres per la part exterior, fugint del foc. Els bombers han conseguit rescatar-les a través del seu vehicle en altura ABE (Autobraç Extensible Articulat). La resta de l’edifici estava completament evacuat. En total, hi ha hagut cinc ferits que han sigut atesos pels servicis sanitaris.

 

Dos cases més s’han vist afectades pel foc

Paral·lelament al rescat de les persones que estaven en les finestres, els bombers han procedit a l’extinció de l’incendi. La casa a on s’ha produït l’incendi s’ha vist afectada totalment, quedant completament destruïda. A demés, en tota l’escala hi havia fum i una casa de l’edifici del costat també s’ha vist afectada per fum i parcialment per foc el menjador.

 

Finalment, els bombers han apagat el foc, que ja s’ha donat per controlat. Quant als quatre ferits, tots ells han sigut traslladats fins a un hospital. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les quatre víctimes.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.

Morant urgix aprovar el nou model de finançament o no ens el perdonarem

Diana Morant ha instat a recolzar el nou model de finançament autonòmic i ha alertat que, si no tira avant, 'no ens el perdonarem'. La proposta, segons ha defés, aportaria 3.700 milions més a la Comunitat i la situaria entre les primeres per finançament per habitant.

La EUIPO tanca un any de rècord amb quasi 330.000 marques i dissenys, un 7,8% més

L'oficina europea ha sumat 327.735 sol·licituds en 2025 i ha superat els 5 milions acumulats. Alemanya, la Xina i Itàlia lideren en marques; la Xina, el Regne Unit i els EUA en dissenys

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.