Cinc persones ferides en l’incendi d’un edifici en Paiporta

 

Esta matinada de dimarts, cap a les 02.06 hores, s’ha produït un incendi en un edifici ubicat en el número 7 del carrer de l’Horta de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta (València), en el que cinc persones han acabat ferides.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, el foc ha afectat una casa de la quarta planta de l’edifici. Fins allí s’han mobilitzat quatre dotacions de bombers, agents de la Policia Local, tres ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

A l’arribada dels bombers, un dels habitants de la casa s’havia precipitat per la finestra i estava sent atés pels servicis sanitaris, mentres que altres dos estaven en les finestres per la part exterior, fugint del foc. Els bombers han conseguit rescatar-les a través del seu vehicle en altura ABE (Autobraç Extensible Articulat). La resta de l’edifici estava completament evacuat. En total, hi ha hagut cinc ferits que han sigut atesos pels servicis sanitaris.

 

Dos cases més s’han vist afectades pel foc

Paral·lelament al rescat de les persones que estaven en les finestres, els bombers han procedit a l’extinció de l’incendi. La casa a on s’ha produït l’incendi s’ha vist afectada totalment, quedant completament destruïda. A demés, en tota l’escala hi havia fum i una casa de l’edifici del costat també s’ha vist afectada per fum i parcialment per foc el menjador.

 

Finalment, els bombers han apagat el foc, que ja s’ha donat per controlat. Quant als quatre ferits, tots ells han sigut traslladats fins a un hospital. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les quatre víctimes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.