Cinc persones ferides en l’incendi d’un edifici en Paiporta

 

Esta matinada de dimarts, cap a les 02.06 hores, s’ha produït un incendi en un edifici ubicat en el número 7 del carrer de l’Horta de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta (València), en el que cinc persones han acabat ferides.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, el foc ha afectat una casa de la quarta planta de l’edifici. Fins allí s’han mobilitzat quatre dotacions de bombers, agents de la Policia Local, tres ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

A l’arribada dels bombers, un dels habitants de la casa s’havia precipitat per la finestra i estava sent atés pels servicis sanitaris, mentres que altres dos estaven en les finestres per la part exterior, fugint del foc. Els bombers han conseguit rescatar-les a través del seu vehicle en altura ABE (Autobraç Extensible Articulat). La resta de l’edifici estava completament evacuat. En total, hi ha hagut cinc ferits que han sigut atesos pels servicis sanitaris.

 

Dos cases més s’han vist afectades pel foc

Paral·lelament al rescat de les persones que estaven en les finestres, els bombers han procedit a l’extinció de l’incendi. La casa a on s’ha produït l’incendi s’ha vist afectada totalment, quedant completament destruïda. A demés, en tota l’escala hi havia fum i una casa de l’edifici del costat també s’ha vist afectada per fum i parcialment per foc el menjador.

 

Finalment, els bombers han apagat el foc, que ja s’ha donat per controlat. Quant als quatre ferits, tots ells han sigut traslladats fins a un hospital. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les quatre víctimes.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.