Cinc persones ferides en l’incendi d’un edifici en Paiporta

 

Esta matinada de dimarts, cap a les 02.06 hores, s’ha produït un incendi en un edifici ubicat en el número 7 del carrer de l’Horta de la localitat de Paiporta, en la comarca de l’Horta (València), en el que cinc persones han acabat ferides.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, el foc ha afectat una casa de la quarta planta de l’edifici. Fins allí s’han mobilitzat quatre dotacions de bombers, agents de la Policia Local, tres ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

A l’arribada dels bombers, un dels habitants de la casa s’havia precipitat per la finestra i estava sent atés pels servicis sanitaris, mentres que altres dos estaven en les finestres per la part exterior, fugint del foc. Els bombers han conseguit rescatar-les a través del seu vehicle en altura ABE (Autobraç Extensible Articulat). La resta de l’edifici estava completament evacuat. En total, hi ha hagut cinc ferits que han sigut atesos pels servicis sanitaris.

 

Dos cases més s’han vist afectades pel foc

Paral·lelament al rescat de les persones que estaven en les finestres, els bombers han procedit a l’extinció de l’incendi. La casa a on s’ha produït l’incendi s’ha vist afectada totalment, quedant completament destruïda. A demés, en tota l’escala hi havia fum i una casa de l’edifici del costat també s’ha vist afectada per fum i parcialment per foc el menjador.

 

Finalment, els bombers han apagat el foc, que ja s’ha donat per controlat. Quant als quatre ferits, tots ells han sigut traslladats fins a un hospital. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les quatre víctimes.

Anuncios

Últimes notícies

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.