Un rector justifica la mort d’Olivia per la “infidelitat” de la mare

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ja investiga les declaracions de Fernando Báez Santana, conegut com el ‘pare Báez’, després que este haja difós un vídeo en el qual justifica l’assassinat d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes a Tenerife per la infidelitat de Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes, a la qual culpa d’este succés per la «infidelitat» amb Tomás Gimeno.

S’investiga si les seues paraules mereixen la qualificació d’infracció penal. El Cabildo de Gran Canària va anunciar que faria esta petició a la Fiscalia després de recaptar la documentació necessària per a presentar la denúncia contra este sacerdot per a investigar i aclarir els fets referits a les seues manifestacions que justifiquen l’últim crim de ‘violència vicària‘.

El sacerdot assegura que Beatriz «recull el que va sembrar»

 

El president del Cabildo, Antonio Morales, ha assenyalat la seua preocupació per este assumpte a les autoritats eclesiàstiques. La Conselleria d’Igualtat, Diversitat i Transparència realitza la recopilació de les intervencions del ‘padre Báez’ referides a este cas, unànimement reconegut com un  exemple de ‘violència vicària’, com a cas de violència extrema en danyar o assassinar a les filles de Beatriz.

Tant en radi com en xarxes socials, el sacerdot ha realitzat manifestacions en les quals considera que el presumpte assassí és una altra víctima per la ruptura matrimonial i «la infidelitat», afirmant que les xiquetes estarien vives si la mare no haguera trencat el matrimoni perquè «abans l’home aguantava a les dones, encara que es tornaren boges».

 

 

Així mateix, arriba a dir que la mare «recull el que va sembrar«, considerant que la vinculació de la mare de les xiquetes a una nova relació de parella és «robar fills».

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU