11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Un rector justifica la mort d’Olivia per la “infidelitat” de la mare

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ja investiga les declaracions de Fernando Báez Santana, conegut com el ‘pare Báez’, després que este haja difós un vídeo en el qual justifica l’assassinat d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes a Tenerife per la infidelitat de Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes, a la qual culpa d’este succés per la “infidelitat” amb Tomás Gimeno.

S’investiga si les seues paraules mereixen la qualificació d’infracció penal. El Cabildo de Gran Canària va anunciar que faria esta petició a la Fiscalia després de recaptar la documentació necessària per a presentar la denúncia contra este sacerdot per a investigar i aclarir els fets referits a les seues manifestacions que justifiquen l’últim crim de ‘violència vicària‘.

El sacerdot assegura que Beatriz “recull el que va sembrar”

 

El president del Cabildo, Antonio Morales, ha assenyalat la seua preocupació per este assumpte a les autoritats eclesiàstiques. La Conselleria d’Igualtat, Diversitat i Transparència realitza la recopilació de les intervencions del ‘padre Báez’ referides a este cas, unànimement reconegut com un  exemple de ‘violència vicària’, com a cas de violència extrema en danyar o assassinar a les filles de Beatriz.

Tant en radi com en xarxes socials, el sacerdot ha realitzat manifestacions en les quals considera que el presumpte assassí és una altra víctima per la ruptura matrimonial i “la infidelitat”, afirmant que les xiquetes estarien vives si la mare no haguera trencat el matrimoni perquè “abans l’home aguantava a les dones, encara que es tornaren boges”.

 

 

Així mateix, arriba a dir que la mare “recull el que va sembrar“, considerant que la vinculació de la mare de les xiquetes a una nova relació de parella és “robar fills”.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.