Un rector justifica la mort d’Olivia per la “infidelitat” de la mare

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ja investiga les declaracions de Fernando Báez Santana, conegut com el ‘pare Báez’, després que este haja difós un vídeo en el qual justifica l’assassinat d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes a Tenerife per la infidelitat de Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes, a la qual culpa d’este succés per la “infidelitat” amb Tomás Gimeno.

S’investiga si les seues paraules mereixen la qualificació d’infracció penal. El Cabildo de Gran Canària va anunciar que faria esta petició a la Fiscalia després de recaptar la documentació necessària per a presentar la denúncia contra este sacerdot per a investigar i aclarir els fets referits a les seues manifestacions que justifiquen l’últim crim de ‘violència vicària‘.

El sacerdot assegura que Beatriz “recull el que va sembrar”

 

El president del Cabildo, Antonio Morales, ha assenyalat la seua preocupació per este assumpte a les autoritats eclesiàstiques. La Conselleria d’Igualtat, Diversitat i Transparència realitza la recopilació de les intervencions del ‘padre Báez’ referides a este cas, unànimement reconegut com un  exemple de ‘violència vicària’, com a cas de violència extrema en danyar o assassinar a les filles de Beatriz.

Tant en radi com en xarxes socials, el sacerdot ha realitzat manifestacions en les quals considera que el presumpte assassí és una altra víctima per la ruptura matrimonial i “la infidelitat”, afirmant que les xiquetes estarien vives si la mare no haguera trencat el matrimoni perquè “abans l’home aguantava a les dones, encara que es tornaren boges”.

 

 

Així mateix, arriba a dir que la mare “recull el que va sembrar“, considerant que la vinculació de la mare de les xiquetes a una nova relació de parella és “robar fills”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda