Un rector justifica la mort d’Olivia per la “infidelitat” de la mare

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ja investiga les declaracions de Fernando Báez Santana, conegut com el ‘pare Báez’, després que este haja difós un vídeo en el qual justifica l’assassinat d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes a Tenerife per la infidelitat de Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes, a la qual culpa d’este succés per la «infidelitat» amb Tomás Gimeno.

S’investiga si les seues paraules mereixen la qualificació d’infracció penal. El Cabildo de Gran Canària va anunciar que faria esta petició a la Fiscalia després de recaptar la documentació necessària per a presentar la denúncia contra este sacerdot per a investigar i aclarir els fets referits a les seues manifestacions que justifiquen l’últim crim de ‘violència vicària‘.

El sacerdot assegura que Beatriz «recull el que va sembrar»

 

El president del Cabildo, Antonio Morales, ha assenyalat la seua preocupació per este assumpte a les autoritats eclesiàstiques. La Conselleria d’Igualtat, Diversitat i Transparència realitza la recopilació de les intervencions del ‘padre Báez’ referides a este cas, unànimement reconegut com un  exemple de ‘violència vicària’, com a cas de violència extrema en danyar o assassinar a les filles de Beatriz.

Tant en radi com en xarxes socials, el sacerdot ha realitzat manifestacions en les quals considera que el presumpte assassí és una altra víctima per la ruptura matrimonial i «la infidelitat», afirmant que les xiquetes estarien vives si la mare no haguera trencat el matrimoni perquè «abans l’home aguantava a les dones, encara que es tornaren boges».

 

 

Així mateix, arriba a dir que la mare «recull el que va sembrar«, considerant que la vinculació de la mare de les xiquetes a una nova relació de parella és «robar fills».

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.