11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Un rector justifica la mort d’Olivia per la “infidelitat” de la mare

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ja investiga les declaracions de Fernando Báez Santana, conegut com el ‘pare Báez’, després que este haja difós un vídeo en el qual justifica l’assassinat d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes a Tenerife per la infidelitat de Beatriz Zimmermann, la mare de les xicotetes, a la qual culpa d’este succés per la “infidelitat” amb Tomás Gimeno.

S’investiga si les seues paraules mereixen la qualificació d’infracció penal. El Cabildo de Gran Canària va anunciar que faria esta petició a la Fiscalia després de recaptar la documentació necessària per a presentar la denúncia contra este sacerdot per a investigar i aclarir els fets referits a les seues manifestacions que justifiquen l’últim crim de ‘violència vicària‘.

El sacerdot assegura que Beatriz “recull el que va sembrar”

 

El president del Cabildo, Antonio Morales, ha assenyalat la seua preocupació per este assumpte a les autoritats eclesiàstiques. La Conselleria d’Igualtat, Diversitat i Transparència realitza la recopilació de les intervencions del ‘padre Báez’ referides a este cas, unànimement reconegut com un  exemple de ‘violència vicària’, com a cas de violència extrema en danyar o assassinar a les filles de Beatriz.

Tant en radi com en xarxes socials, el sacerdot ha realitzat manifestacions en les quals considera que el presumpte assassí és una altra víctima per la ruptura matrimonial i “la infidelitat”, afirmant que les xiquetes estarien vives si la mare no haguera trencat el matrimoni perquè “abans l’home aguantava a les dones, encara que es tornaren boges”.

 

 

Així mateix, arriba a dir que la mare “recull el que va sembrar“, considerant que la vinculació de la mare de les xiquetes a una nova relació de parella és “robar fills”.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.