Rescaten a 15 immigrants en una pastera pròxima al Cap de la Nau, en Xàbia

 

Salvament Marítim ha rescatat este dilluns una pastera a 20 milles al sud del Cap de la Nau, enfront de les costes de Xàbia, en la Marina Alta (Alacant), i ha traslladat als seus 15 passatgers fins al Port d’Alacant, a on estan sent atesos per Creu Roja. Es tracta de la segona pastera localitzada este dilluns en aigües d’Alacant.

 

L’avís s’ha rebut sobre les 08.00 hores quan un pesquer ha donat l’alerta. Des de València, s’ha mobilitzat l’embarcació ‘Salvamar Diphda’ que ha recollit als immigrants d’origen magrebí i els ha traslladats a Alacant.

 

Segons ha informat Salvament Marítim i Creu Roja, es tracta de 15 hòmens que estan sent atesos i que han arribat al port alacantí sobre les 11.53 hores. L’embarcació ha sigut rescatada sobre les 10.15 hores en alta mar enfront de la costa de Xàbia.

 

Estos 15 immigrants, se sumen als 14 localitzats en la zona de l’Albir, en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a primera hora del matí. Estos altres 14 estan en bon estat de salut, a l’espera de què Sanitat els practique proves PCR per coronavirus.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.