Rescaten a 15 immigrants en una pastera pròxima al Cap de la Nau, en Xàbia

 

Salvament Marítim ha rescatat este dilluns una pastera a 20 milles al sud del Cap de la Nau, enfront de les costes de Xàbia, en la Marina Alta (Alacant), i ha traslladat als seus 15 passatgers fins al Port d’Alacant, a on estan sent atesos per Creu Roja. Es tracta de la segona pastera localitzada este dilluns en aigües d’Alacant.

 

L’avís s’ha rebut sobre les 08.00 hores quan un pesquer ha donat l’alerta. Des de València, s’ha mobilitzat l’embarcació ‘Salvamar Diphda’ que ha recollit als immigrants d’origen magrebí i els ha traslladats a Alacant.

 

Segons ha informat Salvament Marítim i Creu Roja, es tracta de 15 hòmens que estan sent atesos i que han arribat al port alacantí sobre les 11.53 hores. L’embarcació ha sigut rescatada sobre les 10.15 hores en alta mar enfront de la costa de Xàbia.

 

Estos 15 immigrants, se sumen als 14 localitzats en la zona de l’Albir, en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a primera hora del matí. Estos altres 14 estan en bon estat de salut, a l’espera de què Sanitat els practique proves PCR per coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.