Rescaten a 15 immigrants en una pastera pròxima al Cap de la Nau, en Xàbia

Ejemplo de shortcode con estilo
  Salvament Marítim ha rescatat este dilluns una pastera a 20 milles al sud del Cap de la Nau, enfront de les costes de Xàbia, en la Marina Alta (Alacant), i ha traslladat als seus 15 passatgers fins al Port d’Alacant, a on estan sent atesos per Creu Roja. Es tracta de la segona pastera localitzada […]

 

Salvament Marítim ha rescatat este dilluns una pastera a 20 milles al sud del Cap de la Nau, enfront de les costes de Xàbia, en la Marina Alta (Alacant), i ha traslladat als seus 15 passatgers fins al Port d’Alacant, a on estan sent atesos per Creu Roja. Es tracta de la segona pastera localitzada este dilluns en aigües d’Alacant.

 

L’avís s’ha rebut sobre les 08.00 hores quan un pesquer ha donat l’alerta. Des de València, s’ha mobilitzat l’embarcació ‘Salvamar Diphda’ que ha recollit als immigrants d’origen magrebí i els ha traslladats a Alacant.

 

Segons ha informat Salvament Marítim i Creu Roja, es tracta de 15 hòmens que estan sent atesos i que han arribat al port alacantí sobre les 11.53 hores. L’embarcació ha sigut rescatada sobre les 10.15 hores en alta mar enfront de la costa de Xàbia.

 

Estos 15 immigrants, se sumen als 14 localitzats en la zona de l’Albir, en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a primera hora del matí. Estos altres 14 estan en bon estat de salut, a l’espera de què Sanitat els practique proves PCR per coronavirus.

Últimes notícies

El Villarreal encaixa la derrota europea més dura: 0-6

El 0-6 davant del París Saint Germain en la Liga de Campeones és la derrota europea més àmplia de la història del Villarreal.

Tres detinguts a Oriola per intercanviar droga per objectes robats

Una dona i dos hòmens han sigut detinguts a Oriola després de desmantellar dos punts de venda de droga. Els dos punts acceptaven objectes robats a canvi de substàncies.

El litoral sud de València queda en avís groc per pluges

Aemet ha rebaixat a groc l’avís al litoral sud de València, amb acumulats possibles de 20 l/m² en una hora. També hi ha alerta al nord d’Alacant.

L’atur suma 6.716 persones més a la Comunitat Valenciana

L’atur ha crescut en 6.716 persones durant octubre a la Comunitat Valenciana. El total arriba a 303.502 persones desocupades.

Ruixats forts al sud i cel molt ennuvolat hui

El sud tindrà ruixats localment forts i persistents, sobretot al litoral de València i al nord d’Alacant. També es preveuen canvis en el vent i l’estat de la mar.

El sud de València continua en alerta per pluges intenses

El litoral sud de València manté l’avís taronja fins a les 12.00 de dimecres per acumulacions de 100 l/m². També hi ha avisos grocs a zones costaneres de València i Alacant.

Castelló és una de les ciutats espanyoles amb els habitatges més barats

Castelló de la Plana destaca entre les 23 àrees urbanes espanyoles analitzades per la OCDE. Comprar-hi un habitatge requerix 4,85 anys menys d’ingressos que la mitjana.

Óscar Puente dimitix després de dos accidents ferroviaris amb 115 morts

El ministre de Transports deixa el Govern i renuncia a encapçalar la candidatura del PSOE per Valladolid després de la tragèdia d'Urda, que ha causat 69 víctimes mortals