Rescaten a 15 immigrants en una pastera pròxima al Cap de la Nau, en Xàbia

 

Salvament Marítim ha rescatat este dilluns una pastera a 20 milles al sud del Cap de la Nau, enfront de les costes de Xàbia, en la Marina Alta (Alacant), i ha traslladat als seus 15 passatgers fins al Port d’Alacant, a on estan sent atesos per Creu Roja. Es tracta de la segona pastera localitzada este dilluns en aigües d’Alacant.

 

L’avís s’ha rebut sobre les 08.00 hores quan un pesquer ha donat l’alerta. Des de València, s’ha mobilitzat l’embarcació ‘Salvamar Diphda’ que ha recollit als immigrants d’origen magrebí i els ha traslladats a Alacant.

 

Segons ha informat Salvament Marítim i Creu Roja, es tracta de 15 hòmens que estan sent atesos i que han arribat al port alacantí sobre les 11.53 hores. L’embarcació ha sigut rescatada sobre les 10.15 hores en alta mar enfront de la costa de Xàbia.

 

Estos 15 immigrants, se sumen als 14 localitzats en la zona de l’Albir, en l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a primera hora del matí. Estos altres 14 estan en bon estat de salut, a l’espera de què Sanitat els practique proves PCR per coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.