Rescaten a una menor inconscient en caure en una cala d’Alacant

 

Els agents del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i de la Policia Local d’Alacant han procedit esta matinada de dissabte al rescat d’una xica menor, de 16 anys, que s’havia precipitat per un terraplé en la cala de la Palmera en el Cap de l’Horta.

 

Després de rebre l’avís s’han desplaçat fins al lloc una patrulla d’agents que han requerit la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció des de la posició en la que es trobava. La xica ha sigut rescatada inconscient, sent atesa pel metge del SAMU i estabilitzada, per a ser traslladada a l’Hospital de Sant Joan a on ha quedat ingressada.

 

L’avís d’auxili va tindre lloc al voltant de les cinc de la matinada, després de què la menor es precipitara per un terraplé en cala de la Palmera. Els agents, després de presentar-se en el lloc i comprovar la presència de la menor baix del terraplé de més d’un metre d’altura, van requerir la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció.

 

Després d’acudir els efectius del SPEIS, van descendir fins a la posició en la que es trobava la xica a on van comprovar el seu estat d’inconsciència i la van elevar fins a la posició superior a on es trobava un servici del SAMU esperant amb el metge que va procedir a la seua estabilització i trasllat al centre hospitalari.

Últimes notícies

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.