20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Rescaten a una menor inconscient en caure en una cala d’Alacant

 

Els agents del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i de la Policia Local d’Alacant han procedit esta matinada de dissabte al rescat d’una xica menor, de 16 anys, que s’havia precipitat per un terraplé en la cala de la Palmera en el Cap de l’Horta.

 

Després de rebre l’avís s’han desplaçat fins al lloc una patrulla d’agents que han requerit la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció des de la posició en la que es trobava. La xica ha sigut rescatada inconscient, sent atesa pel metge del SAMU i estabilitzada, per a ser traslladada a l’Hospital de Sant Joan a on ha quedat ingressada.

 

L’avís d’auxili va tindre lloc al voltant de les cinc de la matinada, després de què la menor es precipitara per un terraplé en cala de la Palmera. Els agents, després de presentar-se en el lloc i comprovar la presència de la menor baix del terraplé de més d’un metre d’altura, van requerir la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció.

 

Després d’acudir els efectius del SPEIS, van descendir fins a la posició en la que es trobava la xica a on van comprovar el seu estat d’inconsciència i la van elevar fins a la posició superior a on es trobava un servici del SAMU esperant amb el metge que va procedir a la seua estabilització i trasllat al centre hospitalari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.