Rescaten a una menor inconscient en caure en una cala d’Alacant

 

Els agents del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i de la Policia Local d’Alacant han procedit esta matinada de dissabte al rescat d’una xica menor, de 16 anys, que s’havia precipitat per un terraplé en la cala de la Palmera en el Cap de l’Horta.

 

Després de rebre l’avís s’han desplaçat fins al lloc una patrulla d’agents que han requerit la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció des de la posició en la que es trobava. La xica ha sigut rescatada inconscient, sent atesa pel metge del SAMU i estabilitzada, per a ser traslladada a l’Hospital de Sant Joan a on ha quedat ingressada.

 

L’avís d’auxili va tindre lloc al voltant de les cinc de la matinada, després de què la menor es precipitara per un terraplé en cala de la Palmera. Els agents, després de presentar-se en el lloc i comprovar la presència de la menor baix del terraplé de més d’un metre d’altura, van requerir la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció.

 

Després d’acudir els efectius del SPEIS, van descendir fins a la posició en la que es trobava la xica a on van comprovar el seu estat d’inconsciència i la van elevar fins a la posició superior a on es trobava un servici del SAMU esperant amb el metge que va procedir a la seua estabilització i trasllat al centre hospitalari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La borrasca Regina deixa pluges generalitzades, vent i un marcat descens tèrmic

Regina continua este divendres amb precipitacions en la major part del país, ruixats forts en el nord-est, façana oriental i Estret, i ratxes intenses de vent.

Avís groc este dissabte a Castelló per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i 60 en dotze. El divendres seguix el risc en la Comunitat i a Alacant per vent i onatge

La jutgessa de la DANA cita com a perit a la meteoròloga d’À Punt Victoria Roselló

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha anomenat a la meteoròloga d'À Punt com a perit el 15 d'abril i ha notificat noves transcripcions.

La Policia d’Indonèsia deté al capità del vaixell afonat amb una família valenciana en Komodo

La Policia d'Indonèsia va detindre al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo i l'acusa de negligència amb resultat mortal. El cas va passar a la Fiscalia i quedarà a l'espera de data de juí.

La Fiscalia manté la seua petició de 10,5 anys de presó per a Rafa Mir per agressió sexual i lesions

La Fiscalia de València ha confirmat la sol·licitud de 10 anys i sis mesos de presó per a Rafa Mir per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. El cas es remunta a 2024, amb processament en 2025, i inclou penes accessòries, indemnitzacions i una petició de quatre anys per al coacusado Pablo Jara.

Un detingut i quatre investigats pel robatori de 63 tones de cítrics a Carcaixent

Un operatiu de l'Equip Roca de Sueca, amb suport de Policia Local i Guàrdies Rurals, ha destapat la sostracció de 63 tones de taronges a Carcaixent. Els autors formalitzaven vendes a través d'una empresa i van obtindre 14.613 euros, amb un detingut i quatre investigats.

En llibertat amb mesures cautelars el detingut per maltractament després de la caiguda de la seua parella

Un jutjat d'Alzira va acordar la llibertat amb ordes d'allunyament i prohibició de comunicació. No hi ha indicis que ho vinculen a la caiguda; se li investiga per maltractament habitual.

El bar de Paiporta que concilia: equip de mares i horari d’esmorzars

Després de la DANA, el bar Arosa va reobrir amb un model centrat en l'esmorzar i un equip de cinc mares. Obri de 8 a 14 i prioritza la vida familiar sense perdre viabilitat.