Rescaten a una menor inconscient en caure en una cala d’Alacant

 

Els agents del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i de la Policia Local d’Alacant han procedit esta matinada de dissabte al rescat d’una xica menor, de 16 anys, que s’havia precipitat per un terraplé en la cala de la Palmera en el Cap de l’Horta.

 

Després de rebre l’avís s’han desplaçat fins al lloc una patrulla d’agents que han requerit la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció des de la posició en la que es trobava. La xica ha sigut rescatada inconscient, sent atesa pel metge del SAMU i estabilitzada, per a ser traslladada a l’Hospital de Sant Joan a on ha quedat ingressada.

 

L’avís d’auxili va tindre lloc al voltant de les cinc de la matinada, després de què la menor es precipitara per un terraplé en cala de la Palmera. Els agents, després de presentar-se en el lloc i comprovar la presència de la menor baix del terraplé de més d’un metre d’altura, van requerir la presència dels bombers per a procedir a la seua extracció.

 

Després d’acudir els efectius del SPEIS, van descendir fins a la posició en la que es trobava la xica a on van comprovar el seu estat d’inconsciència i la van elevar fins a la posició superior a on es trobava un servici del SAMU esperant amb el metge que va procedir a la seua estabilització i trasllat al centre hospitalari.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.