16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Roba un dècim agraciat amb el segon premi de 125.000 euros

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en un habitatge de la localitat valenciana d’Alzira, al presumpte autor d’un delicte de furt d’una bossa, comés en la localitat de Novelda, el qual tenia en el seu interior un dècim de la Loteria Nacional per al sorteig extraordinari de Nadal, que dies més tard va ser premiat amb un segon premi.

El passat 19 de desembre, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement mitjançant una denúncia interposada per la víctima que, eixe mateix dia mentre menjava en un restaurant de la localitat de Novelda, va patir el furt al descuit de la seua bossa, el qual contenia, entre altres efectes, 950 euros en efectiu, i un dècim per al sorteig extraordinari de Nadal de la Loteria Nacional.

Per este motiu, l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, va iniciar les investigacions tendents a l’esclariment dels fets. Dies més tard, concretament el dia del sorteig de Nadal de la Loteria Nacional del 22 de desembre, la perjudicada va ampliar la denúncia, ja que el dècim que li havien sostret i denunciat amb anterioritat, havia sigut premiat amb el segon premi, que ascendia a un total de 125.000 euros.

Fruit de les perquisicions, els agents a càrrec de l’operació van centrar les seues investigacions en un home de 52 anys de nacionalitat peruana al qual li consten nombrosos antecedents per diferents delictes de furt, en la localitat valenciana d’Alzira, i que vivia en un domicili que suposadament havia adquirit amb els diners cobrats del dècim sostret i premiat.

Per tot això, el passat 31 de maig es va procedir a la detenció d’esta persona a la qual se li investiga per un presumpte delicte greu de furt. Després de la seua posada a la disposició del Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 3 d’Alzira, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.