Roba un dècim agraciat amb el segon premi de 125.000 euros

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en un habitatge de la localitat valenciana d’Alzira, al presumpte autor d’un delicte de furt d’una bossa, comés en la localitat de Novelda, el qual tenia en el seu interior un dècim de la Loteria Nacional per al sorteig extraordinari de Nadal, que dies més tard va ser premiat amb un segon premi.

El passat 19 de desembre, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement mitjançant una denúncia interposada per la víctima que, eixe mateix dia mentre menjava en un restaurant de la localitat de Novelda, va patir el furt al descuit de la seua bossa, el qual contenia, entre altres efectes, 950 euros en efectiu, i un dècim per al sorteig extraordinari de Nadal de la Loteria Nacional.

Per este motiu, l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, va iniciar les investigacions tendents a l’esclariment dels fets. Dies més tard, concretament el dia del sorteig de Nadal de la Loteria Nacional del 22 de desembre, la perjudicada va ampliar la denúncia, ja que el dècim que li havien sostret i denunciat amb anterioritat, havia sigut premiat amb el segon premi, que ascendia a un total de 125.000 euros.

Fruit de les perquisicions, els agents a càrrec de l’operació van centrar les seues investigacions en un home de 52 anys de nacionalitat peruana al qual li consten nombrosos antecedents per diferents delictes de furt, en la localitat valenciana d’Alzira, i que vivia en un domicili que suposadament havia adquirit amb els diners cobrats del dècim sostret i premiat.

Per tot això, el passat 31 de maig es va procedir a la detenció d’esta persona a la qual se li investiga per un presumpte delicte greu de furt. Després de la seua posada a la disposició del Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 3 d’Alzira, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.