Roba un dècim agraciat amb el segon premi de 125.000 euros

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en un habitatge de la localitat valenciana d’Alzira, al presumpte autor d’un delicte de furt d’una bossa, comés en la localitat de Novelda, el qual tenia en el seu interior un dècim de la Loteria Nacional per al sorteig extraordinari de Nadal, que dies més tard va ser premiat amb un segon premi.

El passat 19 de desembre, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement mitjançant una denúncia interposada per la víctima que, eixe mateix dia mentre menjava en un restaurant de la localitat de Novelda, va patir el furt al descuit de la seua bossa, el qual contenia, entre altres efectes, 950 euros en efectiu, i un dècim per al sorteig extraordinari de Nadal de la Loteria Nacional.

Per este motiu, l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, va iniciar les investigacions tendents a l’esclariment dels fets. Dies més tard, concretament el dia del sorteig de Nadal de la Loteria Nacional del 22 de desembre, la perjudicada va ampliar la denúncia, ja que el dècim que li havien sostret i denunciat amb anterioritat, havia sigut premiat amb el segon premi, que ascendia a un total de 125.000 euros.

Fruit de les perquisicions, els agents a càrrec de l’operació van centrar les seues investigacions en un home de 52 anys de nacionalitat peruana al qual li consten nombrosos antecedents per diferents delictes de furt, en la localitat valenciana d’Alzira, i que vivia en un domicili que suposadament havia adquirit amb els diners cobrats del dècim sostret i premiat.

Per tot això, el passat 31 de maig es va procedir a la detenció d’esta persona a la qual se li investiga per un presumpte delicte greu de furt. Després de la seua posada a la disposició del Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 3 d’Alzira, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.