Roba un dècim agraciat amb el segon premi de 125.000 euros

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en un habitatge de la localitat valenciana d’Alzira, al presumpte autor d’un delicte de furt d’una bossa, comés en la localitat de Novelda, el qual tenia en el seu interior un dècim de la Loteria Nacional per al sorteig extraordinari de Nadal, que dies més tard va ser premiat amb un segon premi.

El passat 19 de desembre, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement mitjançant una denúncia interposada per la víctima que, eixe mateix dia mentre menjava en un restaurant de la localitat de Novelda, va patir el furt al descuit de la seua bossa, el qual contenia, entre altres efectes, 950 euros en efectiu, i un dècim per al sorteig extraordinari de Nadal de la Loteria Nacional.

Per este motiu, l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, va iniciar les investigacions tendents a l’esclariment dels fets. Dies més tard, concretament el dia del sorteig de Nadal de la Loteria Nacional del 22 de desembre, la perjudicada va ampliar la denúncia, ja que el dècim que li havien sostret i denunciat amb anterioritat, havia sigut premiat amb el segon premi, que ascendia a un total de 125.000 euros.

Fruit de les perquisicions, els agents a càrrec de l’operació van centrar les seues investigacions en un home de 52 anys de nacionalitat peruana al qual li consten nombrosos antecedents per diferents delictes de furt, en la localitat valenciana d’Alzira, i que vivia en un domicili que suposadament havia adquirit amb els diners cobrats del dècim sostret i premiat.

Per tot això, el passat 31 de maig es va procedir a la detenció d’esta persona a la qual se li investiga per un presumpte delicte greu de furt. Després de la seua posada a la disposició del Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 3 d’Alzira, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.

Els taxistes es concentraran el 17 de juny en Les Corts contra el nou decret de mobilitat

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana han convocat per al 17 de juny una protesta en Les Corts contra el nou decret llei de mobilitat, que consideren una liberalització encoberta del servici i una porta d’entrada per a més de 2.000 VTC.

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.