Roba un dècim agraciat amb el segon premi de 125.000 euros

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en un habitatge de la localitat valenciana d’Alzira, al presumpte autor d’un delicte de furt d’una bossa, comés en la localitat de Novelda, el qual tenia en el seu interior un dècim de la Loteria Nacional per al sorteig extraordinari de Nadal, que dies més tard va ser premiat amb un segon premi.

El passat 19 de desembre, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement mitjançant una denúncia interposada per la víctima que, eixe mateix dia mentre menjava en un restaurant de la localitat de Novelda, va patir el furt al descuit de la seua bossa, el qual contenia, entre altres efectes, 950 euros en efectiu, i un dècim per al sorteig extraordinari de Nadal de la Loteria Nacional.

Per este motiu, l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, va iniciar les investigacions tendents a l’esclariment dels fets. Dies més tard, concretament el dia del sorteig de Nadal de la Loteria Nacional del 22 de desembre, la perjudicada va ampliar la denúncia, ja que el dècim que li havien sostret i denunciat amb anterioritat, havia sigut premiat amb el segon premi, que ascendia a un total de 125.000 euros.

Fruit de les perquisicions, els agents a càrrec de l’operació van centrar les seues investigacions en un home de 52 anys de nacionalitat peruana al qual li consten nombrosos antecedents per diferents delictes de furt, en la localitat valenciana d’Alzira, i que vivia en un domicili que suposadament havia adquirit amb els diners cobrats del dècim sostret i premiat.

Per tot això, el passat 31 de maig es va procedir a la detenció d’esta persona a la qual se li investiga per un presumpte delicte greu de furt. Després de la seua posada a la disposició del Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 3 d’Alzira, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.