Detinguts per robar dos cotxes d’alta gamma a La Pobla de Farnals i Grau de Castelló

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “TORAV”, ha detingut a dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

L’operació va començar el passat dia 24 de juliol, quan un veí del municipi de La Pobla de Farnals va interposar una denúncia pel robatori del seu vehicle en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Massamagrell. El perjudicat va manifestar que dies abans havia estacionat el seu cotxe, d’alta gamma, als voltants del seu domicili i que aqueix matí no estava.

Cinc dies més tard, el denunciant va informar la Guàrdia Civil que el localitzador particular que, ell mateix havia instal·lat en el seu cotxe, havia començat a emetre senyal i a georeferenciar la ubicació.

Els investigadors es van personar en el lloc indicat pel dispositiu i van observar que es tractava d’una parcel·la, en una zona aïllada, pertanyent al terme municipal de Bétera, que posseïa un habitatge amb diverses cotxeres i trasters de gran grandària.

El 29 de juliol, els agents es van entrevistar amb els dos habitants de la residència; dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, els quals van accedir a un registre voluntari de la finca i habitatge.

La Guàrdia Civil, després de realitzar les labors d’inspecció, juntament amb la Policia Local de Bétera, van trobar, en una de les cotxeres, el vehicle robat. A més, també van trobar un segon cotxe, que després de gestions per part dels agents, van ser informats que havia sigut robat en la localitat de Grau de Castelló.

Els vehicles no estaven desballestats, no obstant això havien retirat els localitzadors oficials de les marques i no funcionava el motor de cap d’ells.

Este mateix dia, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell van procedir a la detenció dels residents de l’habitatge per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

Les diligències han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Massamagrell.

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU