Detinguts per robar dos cotxes d’alta gamma a La Pobla de Farnals i Grau de Castelló

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “TORAV”, ha detingut a dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

L’operació va començar el passat dia 24 de juliol, quan un veí del municipi de La Pobla de Farnals va interposar una denúncia pel robatori del seu vehicle en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Massamagrell. El perjudicat va manifestar que dies abans havia estacionat el seu cotxe, d’alta gamma, als voltants del seu domicili i que aqueix matí no estava.

Cinc dies més tard, el denunciant va informar la Guàrdia Civil que el localitzador particular que, ell mateix havia instal·lat en el seu cotxe, havia començat a emetre senyal i a georeferenciar la ubicació.

Els investigadors es van personar en el lloc indicat pel dispositiu i van observar que es tractava d’una parcel·la, en una zona aïllada, pertanyent al terme municipal de Bétera, que posseïa un habitatge amb diverses cotxeres i trasters de gran grandària.

El 29 de juliol, els agents es van entrevistar amb els dos habitants de la residència; dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, els quals van accedir a un registre voluntari de la finca i habitatge.

La Guàrdia Civil, després de realitzar les labors d’inspecció, juntament amb la Policia Local de Bétera, van trobar, en una de les cotxeres, el vehicle robat. A més, també van trobar un segon cotxe, que després de gestions per part dels agents, van ser informats que havia sigut robat en la localitat de Grau de Castelló.

Els vehicles no estaven desballestats, no obstant això havien retirat els localitzadors oficials de les marques i no funcionava el motor de cap d’ells.

Este mateix dia, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell van procedir a la detenció dels residents de l’habitatge per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

Les diligències han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Massamagrell.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.