Detinguts per robar dos cotxes d’alta gamma a La Pobla de Farnals i Grau de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “TORAV”, ha detingut a dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor. L’operació va començar el passat dia 24 de juliol, quan un veí del municipi de La Pobla de Farnals va […]

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “TORAV”, ha detingut a dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

L’operació va començar el passat dia 24 de juliol, quan un veí del municipi de La Pobla de Farnals va interposar una denúncia pel robatori del seu vehicle en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Massamagrell. El perjudicat va manifestar que dies abans havia estacionat el seu cotxe, d’alta gamma, als voltants del seu domicili i que aqueix matí no estava.

Cinc dies més tard, el denunciant va informar la Guàrdia Civil que el localitzador particular que, ell mateix havia instal·lat en el seu cotxe, havia començat a emetre senyal i a georeferenciar la ubicació.

Els investigadors es van personar en el lloc indicat pel dispositiu i van observar que es tractava d’una parcel·la, en una zona aïllada, pertanyent al terme municipal de Bétera, que posseïa un habitatge amb diverses cotxeres i trasters de gran grandària.

El 29 de juliol, els agents es van entrevistar amb els dos habitants de la residència; dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, els quals van accedir a un registre voluntari de la finca i habitatge.

La Guàrdia Civil, després de realitzar les labors d’inspecció, juntament amb la Policia Local de Bétera, van trobar, en una de les cotxeres, el vehicle robat. A més, també van trobar un segon cotxe, que després de gestions per part dels agents, van ser informats que havia sigut robat en la localitat de Grau de Castelló.

Els vehicles no estaven desballestats, no obstant això havien retirat els localitzadors oficials de les marques i no funcionava el motor de cap d’ells.

Este mateix dia, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell van procedir a la detenció dels residents de l’habitatge per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

Les diligències han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Massamagrell.

Últimes notícies

Queens of the Stone Age actuarà per primera vegada a València

Queens of the Stone Age debutarà a València el 21 de juny de 2027, amb un concert al Roig Arena dins de la gira del nou àlbum.

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.