Detinguts per robar dos cotxes d’alta gamma a La Pobla de Farnals i Grau de Castelló

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “TORAV”, ha detingut a dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

L’operació va començar el passat dia 24 de juliol, quan un veí del municipi de La Pobla de Farnals va interposar una denúncia pel robatori del seu vehicle en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Massamagrell. El perjudicat va manifestar que dies abans havia estacionat el seu cotxe, d’alta gamma, als voltants del seu domicili i que aqueix matí no estava.

Cinc dies més tard, el denunciant va informar la Guàrdia Civil que el localitzador particular que, ell mateix havia instal·lat en el seu cotxe, havia començat a emetre senyal i a georeferenciar la ubicació.

Els investigadors es van personar en el lloc indicat pel dispositiu i van observar que es tractava d’una parcel·la, en una zona aïllada, pertanyent al terme municipal de Bétera, que posseïa un habitatge amb diverses cotxeres i trasters de gran grandària.

El 29 de juliol, els agents es van entrevistar amb els dos habitants de la residència; dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, els quals van accedir a un registre voluntari de la finca i habitatge.

La Guàrdia Civil, després de realitzar les labors d’inspecció, juntament amb la Policia Local de Bétera, van trobar, en una de les cotxeres, el vehicle robat. A més, també van trobar un segon cotxe, que després de gestions per part dels agents, van ser informats que havia sigut robat en la localitat de Grau de Castelló.

Els vehicles no estaven desballestats, no obstant això havien retirat els localitzadors oficials de les marques i no funcionava el motor de cap d’ells.

Este mateix dia, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell van procedir a la detenció dels residents de l’habitatge per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

Les diligències han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Massamagrell.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.