Detinguts per robar dos cotxes d’alta gamma a La Pobla de Farnals i Grau de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “TORAV”, ha detingut a dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor. L’operació va començar el passat dia 24 de juliol, quan un veí del municipi de La Pobla de Farnals va […]

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “TORAV”, ha detingut a dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

L’operació va començar el passat dia 24 de juliol, quan un veí del municipi de La Pobla de Farnals va interposar una denúncia pel robatori del seu vehicle en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Massamagrell. El perjudicat va manifestar que dies abans havia estacionat el seu cotxe, d’alta gamma, als voltants del seu domicili i que aqueix matí no estava.

Cinc dies més tard, el denunciant va informar la Guàrdia Civil que el localitzador particular que, ell mateix havia instal·lat en el seu cotxe, havia començat a emetre senyal i a georeferenciar la ubicació.

Els investigadors es van personar en el lloc indicat pel dispositiu i van observar que es tractava d’una parcel·la, en una zona aïllada, pertanyent al terme municipal de Bétera, que posseïa un habitatge amb diverses cotxeres i trasters de gran grandària.

El 29 de juliol, els agents es van entrevistar amb els dos habitants de la residència; dos homes de 42 i 50 anys, tots dos de nacionalitat polonesa, els quals van accedir a un registre voluntari de la finca i habitatge.

La Guàrdia Civil, després de realitzar les labors d’inspecció, juntament amb la Policia Local de Bétera, van trobar, en una de les cotxeres, el vehicle robat. A més, també van trobar un segon cotxe, que després de gestions per part dels agents, van ser informats que havia sigut robat en la localitat de Grau de Castelló.

Els vehicles no estaven desballestats, no obstant això havien retirat els localitzadors oficials de les marques i no funcionava el motor de cap d’ells.

Este mateix dia, agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell van procedir a la detenció dels residents de l’habitatge per dos delictes de robatori d’ús de vehicle de motor.

Les diligències han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Massamagrell.

Últimes notícies

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.