Un xic roba el cotxe a la Policia Local d’Alacant per a intentar fugir

 

Esta matinada de dissabte, 21 de novembre, cap a les 03.30 hores, un xic de 24 anys ha sigut detingut en Alacant després de pegar a fugir amb un cotxe de la Policia Local i causar lesions a dos agents.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, els fets es van produir quan les autoritats es van desplaçar fins a un hotel del carrer Bélgica en Alacant, a on s’havia rebut l’avís del fet que un client estava alterant l’orde públic.

 

Segons fonts policials, quan els agents han arribat al lloc dels fets, s’han trobat al client en un estat d’excitació, en la zona de pàrquing del recinte hoteler i mostrant una actitud poc col·laboradora. Veient l’estat que presentava, i a petició del detingut, han procedit a comissionar una ambulància, que ha acudit immediatament.
 

Ha tractat d’atropellar als policies

Quan han arribat els sanitaris, el xic ha eixit corrent des de la part posterior del pàrquing fins a la porta principal de l’hotel per pegar a fugir. En este lloc, era a on els agents tenien el vehicle policial estacionat. En eixe moment, el sospitós s’ha posat dins del cotxe patrulla de la Policia local.

 

Els agents li han demanat en reiterades ocasions que es baixarà, no obstant això, el xic ha fet cas omís, i de forma molt ràpida ha arrancat el vehicle al mateix temps que els agents obrien les portes davanteres de l’automòbil. De manera simultània, l’individu ha posat la marxa arrere, iniciant el moviment del vehicle i tractant d’atropellar als agents.

 

La Policia ha conseguit agarrar les claus del contacte i immobilitzar a esta persona, evitant així la seua fugida, encara que el cotxe ha arribat a circular marxa arrere prop de quinze metres i ha impactat contra unes jardineres i el mur que delimita el pàrquing de l’hotel.

 

Dos agents ferits

Els agents han detingut i immobilitzat al xic, que ha sigut atès pel servici mèdic d’una Unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

En esta intervenció han resultat ferits dos agents de Policia Local amb lesions i contractures en diferents parts del cos, els qui han hagut de ser assistits pels efectius sanitaris. D’altra banda, el vehicle policial ha quedat danyat en la seua part posterior presentant una de les rodes posteriors rebentada a conseqüència de l’impacte contra el mur.

 

Finalment, la Policia Local ha detingut al xic de 24 anys acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat i provocar lesions a dos agents. El detingut, que ha sigut informat dels motius de la seua detenció així com els drets que li assistixen, ha sigut traslladat a la comissaria fins a la seua passada a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.