10.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Un xic roba el cotxe a la Policia Local d’Alacant per a intentar fugir

 

Esta matinada de dissabte, 21 de novembre, cap a les 03.30 hores, un xic de 24 anys ha sigut detingut en Alacant després de pegar a fugir amb un cotxe de la Policia Local i causar lesions a dos agents.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, els fets es van produir quan les autoritats es van desplaçar fins a un hotel del carrer Bélgica en Alacant, a on s’havia rebut l’avís del fet que un client estava alterant l’orde públic.

 

Segons fonts policials, quan els agents han arribat al lloc dels fets, s’han trobat al client en un estat d’excitació, en la zona de pàrquing del recinte hoteler i mostrant una actitud poc col·laboradora. Veient l’estat que presentava, i a petició del detingut, han procedit a comissionar una ambulància, que ha acudit immediatament.
 

Ha tractat d’atropellar als policies

Quan han arribat els sanitaris, el xic ha eixit corrent des de la part posterior del pàrquing fins a la porta principal de l’hotel per pegar a fugir. En este lloc, era a on els agents tenien el vehicle policial estacionat. En eixe moment, el sospitós s’ha posat dins del cotxe patrulla de la Policia local.

 

Els agents li han demanat en reiterades ocasions que es baixarà, no obstant això, el xic ha fet cas omís, i de forma molt ràpida ha arrancat el vehicle al mateix temps que els agents obrien les portes davanteres de l’automòbil. De manera simultània, l’individu ha posat la marxa arrere, iniciant el moviment del vehicle i tractant d’atropellar als agents.

 

La Policia ha conseguit agarrar les claus del contacte i immobilitzar a esta persona, evitant així la seua fugida, encara que el cotxe ha arribat a circular marxa arrere prop de quinze metres i ha impactat contra unes jardineres i el mur que delimita el pàrquing de l’hotel.

 

Dos agents ferits

Els agents han detingut i immobilitzat al xic, que ha sigut atès pel servici mèdic d’una Unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

En esta intervenció han resultat ferits dos agents de Policia Local amb lesions i contractures en diferents parts del cos, els qui han hagut de ser assistits pels efectius sanitaris. D’altra banda, el vehicle policial ha quedat danyat en la seua part posterior presentant una de les rodes posteriors rebentada a conseqüència de l’impacte contra el mur.

 

Finalment, la Policia Local ha detingut al xic de 24 anys acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat i provocar lesions a dos agents. El detingut, que ha sigut informat dels motius de la seua detenció així com els drets que li assistixen, ha sigut traslladat a la comissaria fins a la seua passada a disposició judicial.

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.