Un xic roba el cotxe a la Policia Local d’Alacant per a intentar fugir

 

Esta matinada de dissabte, 21 de novembre, cap a les 03.30 hores, un xic de 24 anys ha sigut detingut en Alacant després de pegar a fugir amb un cotxe de la Policia Local i causar lesions a dos agents.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, els fets es van produir quan les autoritats es van desplaçar fins a un hotel del carrer Bélgica en Alacant, a on s’havia rebut l’avís del fet que un client estava alterant l’orde públic.

 

Segons fonts policials, quan els agents han arribat al lloc dels fets, s’han trobat al client en un estat d’excitació, en la zona de pàrquing del recinte hoteler i mostrant una actitud poc col·laboradora. Veient l’estat que presentava, i a petició del detingut, han procedit a comissionar una ambulància, que ha acudit immediatament.
 

Ha tractat d’atropellar als policies

Quan han arribat els sanitaris, el xic ha eixit corrent des de la part posterior del pàrquing fins a la porta principal de l’hotel per pegar a fugir. En este lloc, era a on els agents tenien el vehicle policial estacionat. En eixe moment, el sospitós s’ha posat dins del cotxe patrulla de la Policia local.

 

Els agents li han demanat en reiterades ocasions que es baixarà, no obstant això, el xic ha fet cas omís, i de forma molt ràpida ha arrancat el vehicle al mateix temps que els agents obrien les portes davanteres de l’automòbil. De manera simultània, l’individu ha posat la marxa arrere, iniciant el moviment del vehicle i tractant d’atropellar als agents.

 

La Policia ha conseguit agarrar les claus del contacte i immobilitzar a esta persona, evitant així la seua fugida, encara que el cotxe ha arribat a circular marxa arrere prop de quinze metres i ha impactat contra unes jardineres i el mur que delimita el pàrquing de l’hotel.

 

Dos agents ferits

Els agents han detingut i immobilitzat al xic, que ha sigut atès pel servici mèdic d’una Unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

En esta intervenció han resultat ferits dos agents de Policia Local amb lesions i contractures en diferents parts del cos, els qui han hagut de ser assistits pels efectius sanitaris. D’altra banda, el vehicle policial ha quedat danyat en la seua part posterior presentant una de les rodes posteriors rebentada a conseqüència de l’impacte contra el mur.

 

Finalment, la Policia Local ha detingut al xic de 24 anys acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat i provocar lesions a dos agents. El detingut, que ha sigut informat dels motius de la seua detenció així com els drets que li assistixen, ha sigut traslladat a la comissaria fins a la seua passada a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.