Un xic roba el cotxe a la Policia Local d’Alacant per a intentar fugir

 

Esta matinada de dissabte, 21 de novembre, cap a les 03.30 hores, un xic de 24 anys ha sigut detingut en Alacant després de pegar a fugir amb un cotxe de la Policia Local i causar lesions a dos agents.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, els fets es van produir quan les autoritats es van desplaçar fins a un hotel del carrer Bélgica en Alacant, a on s’havia rebut l’avís del fet que un client estava alterant l’orde públic.

 

Segons fonts policials, quan els agents han arribat al lloc dels fets, s’han trobat al client en un estat d’excitació, en la zona de pàrquing del recinte hoteler i mostrant una actitud poc col·laboradora. Veient l’estat que presentava, i a petició del detingut, han procedit a comissionar una ambulància, que ha acudit immediatament.
 

Ha tractat d’atropellar als policies

Quan han arribat els sanitaris, el xic ha eixit corrent des de la part posterior del pàrquing fins a la porta principal de l’hotel per pegar a fugir. En este lloc, era a on els agents tenien el vehicle policial estacionat. En eixe moment, el sospitós s’ha posat dins del cotxe patrulla de la Policia local.

 

Els agents li han demanat en reiterades ocasions que es baixarà, no obstant això, el xic ha fet cas omís, i de forma molt ràpida ha arrancat el vehicle al mateix temps que els agents obrien les portes davanteres de l’automòbil. De manera simultània, l’individu ha posat la marxa arrere, iniciant el moviment del vehicle i tractant d’atropellar als agents.

 

La Policia ha conseguit agarrar les claus del contacte i immobilitzar a esta persona, evitant així la seua fugida, encara que el cotxe ha arribat a circular marxa arrere prop de quinze metres i ha impactat contra unes jardineres i el mur que delimita el pàrquing de l’hotel.

 

Dos agents ferits

Els agents han detingut i immobilitzat al xic, que ha sigut atès pel servici mèdic d’una Unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

En esta intervenció han resultat ferits dos agents de Policia Local amb lesions i contractures en diferents parts del cos, els qui han hagut de ser assistits pels efectius sanitaris. D’altra banda, el vehicle policial ha quedat danyat en la seua part posterior presentant una de les rodes posteriors rebentada a conseqüència de l’impacte contra el mur.

 

Finalment, la Policia Local ha detingut al xic de 24 anys acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat i provocar lesions a dos agents. El detingut, que ha sigut informat dels motius de la seua detenció així com els drets que li assistixen, ha sigut traslladat a la comissaria fins a la seua passada a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.