12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Un xic roba el cotxe a la Policia Local d’Alacant per a intentar fugir

 

Esta matinada de dissabte, 21 de novembre, cap a les 03.30 hores, un xic de 24 anys ha sigut detingut en Alacant després de pegar a fugir amb un cotxe de la Policia Local i causar lesions a dos agents.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, els fets es van produir quan les autoritats es van desplaçar fins a un hotel del carrer Bélgica en Alacant, a on s’havia rebut l’avís del fet que un client estava alterant l’orde públic.

 

Segons fonts policials, quan els agents han arribat al lloc dels fets, s’han trobat al client en un estat d’excitació, en la zona de pàrquing del recinte hoteler i mostrant una actitud poc col·laboradora. Veient l’estat que presentava, i a petició del detingut, han procedit a comissionar una ambulància, que ha acudit immediatament.
 

Ha tractat d’atropellar als policies

Quan han arribat els sanitaris, el xic ha eixit corrent des de la part posterior del pàrquing fins a la porta principal de l’hotel per pegar a fugir. En este lloc, era a on els agents tenien el vehicle policial estacionat. En eixe moment, el sospitós s’ha posat dins del cotxe patrulla de la Policia local.

 

Els agents li han demanat en reiterades ocasions que es baixarà, no obstant això, el xic ha fet cas omís, i de forma molt ràpida ha arrancat el vehicle al mateix temps que els agents obrien les portes davanteres de l’automòbil. De manera simultània, l’individu ha posat la marxa arrere, iniciant el moviment del vehicle i tractant d’atropellar als agents.

 

La Policia ha conseguit agarrar les claus del contacte i immobilitzar a esta persona, evitant així la seua fugida, encara que el cotxe ha arribat a circular marxa arrere prop de quinze metres i ha impactat contra unes jardineres i el mur que delimita el pàrquing de l’hotel.

 

Dos agents ferits

Els agents han detingut i immobilitzat al xic, que ha sigut atès pel servici mèdic d’una Unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

En esta intervenció han resultat ferits dos agents de Policia Local amb lesions i contractures en diferents parts del cos, els qui han hagut de ser assistits pels efectius sanitaris. D’altra banda, el vehicle policial ha quedat danyat en la seua part posterior presentant una de les rodes posteriors rebentada a conseqüència de l’impacte contra el mur.

 

Finalment, la Policia Local ha detingut al xic de 24 anys acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat i provocar lesions a dos agents. El detingut, que ha sigut informat dels motius de la seua detenció així com els drets que li assistixen, ha sigut traslladat a la comissaria fins a la seua passada a disposició judicial.

Últimes notícies

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.