Dos detinguts per robatori amb violència i detenció il·legal en Benifaió

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “LOGAN-15”, ha procedit a la detenció de 2 homes per un Delicte de Robatori amb Violència i Intimidació i un Delicte de Detenció Il·legal.

A les 21.50 hores del passat 27 d’abril de 2021 es va produir el concurs de tots dos delictes en un domicili de localitat de Benifaió, comés per dos individus, armats amb armes blanques (ganivets de grans dimensions), els quals van assaltar a la víctima quan es trobava sola en el seu domicili per a robar-li.

El modus operandi utilitzat pels autors, va ser cridar al domicili fent-se passar per coneguts de la víctima, per a accedir a l’interior. Una vegada dins de l’habitatge, la van lligar de peus i mans, amb brides de plàstic, mentre se li exigia saber on estava els diners.

Per tots els fets anteriors, els agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes van iniciar gestions per a localitzar als dos autors del greu fet delictiu.

Finalment, els esbrinaments van donar el seu fruit, i el dia 30 d’abril de 2021, es va procedir a la detenció d’un dels autors i posada a la disposició del Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 2 de Carlet (V), que va decretar el seu ingrés a la presó.

Després de la primera detenció i continuant amb la investigació, van donar un resultat positiu, ja que es va culminar amb la detenció del segon autor dels fets. Este subjecte va ser qui havia emmordassat a la víctima i, al seu torn, executats els actes més violents durant l’assalt a l’habitatge.

Per tot l’anterior, es va procedir a la detenció i posada a disposició judicial de l’altre autor dels fets, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal.

Les diligències al costat del detingut van ser entregades al Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 3 de Carlet (V).

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.