Dos detinguts per robatori amb violència i detenció il·legal en Benifaió

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “LOGAN-15”, ha procedit a la detenció de 2 homes per un Delicte de Robatori amb Violència i Intimidació i un Delicte de Detenció Il·legal.

A les 21.50 hores del passat 27 d’abril de 2021 es va produir el concurs de tots dos delictes en un domicili de localitat de Benifaió, comés per dos individus, armats amb armes blanques (ganivets de grans dimensions), els quals van assaltar a la víctima quan es trobava sola en el seu domicili per a robar-li.

El modus operandi utilitzat pels autors, va ser cridar al domicili fent-se passar per coneguts de la víctima, per a accedir a l’interior. Una vegada dins de l’habitatge, la van lligar de peus i mans, amb brides de plàstic, mentre se li exigia saber on estava els diners.

Per tots els fets anteriors, els agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes van iniciar gestions per a localitzar als dos autors del greu fet delictiu.

Finalment, els esbrinaments van donar el seu fruit, i el dia 30 d’abril de 2021, es va procedir a la detenció d’un dels autors i posada a la disposició del Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 2 de Carlet (V), que va decretar el seu ingrés a la presó.

Després de la primera detenció i continuant amb la investigació, van donar un resultat positiu, ja que es va culminar amb la detenció del segon autor dels fets. Este subjecte va ser qui havia emmordassat a la víctima i, al seu torn, executats els actes més violents durant l’assalt a l’habitatge.

Per tot l’anterior, es va procedir a la detenció i posada a disposició judicial de l’altre autor dels fets, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal.

Les diligències al costat del detingut van ser entregades al Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 3 de Carlet (V).

Últimes notícies

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.

Arcadi España reivindica que Espanya ha contingut l’impacte de la guerra a l’Iran sobre la inflació

Arcadi España celebra que l'IPC avançat es mantinga en el 3,2% i l'atribuïx al paquet d'ajudes del Govern i a l'impuls de les energies renovables. El ministre també defén als funcionaris de l'Agència Tributària davant els aturs convocats per CSIF.

Pablo Sánchez reivindica al Llevant: club venedor però sense necessitat de malvendre

Pablo Sánchez defén que el Llevant assumix la seua condició de club venedor, però assegura que la permanència en Primera li permet negociar sense urgències i sense malvendre a les seues figures.

Hisenda anuncia dos noves rebaixes fiscals en vivenda i successions en la Comunitat Valenciana

La Generalitat aplicarà des de l'1 de juny una rebaixa de l'Impost de Transmissions Patrimonials i una nova bonificació en Successions i Donacions, amb un estalvi superior a 100 milions d'euros per als contribuents valencians.