Dos detinguts per robatori amb violència i detenció il·legal en Benifaió

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “LOGAN-15”, ha procedit a la detenció de 2 homes per un Delicte de Robatori amb Violència i Intimidació i un Delicte de Detenció Il·legal.

A les 21.50 hores del passat 27 d’abril de 2021 es va produir el concurs de tots dos delictes en un domicili de localitat de Benifaió, comés per dos individus, armats amb armes blanques (ganivets de grans dimensions), els quals van assaltar a la víctima quan es trobava sola en el seu domicili per a robar-li.

El modus operandi utilitzat pels autors, va ser cridar al domicili fent-se passar per coneguts de la víctima, per a accedir a l’interior. Una vegada dins de l’habitatge, la van lligar de peus i mans, amb brides de plàstic, mentre se li exigia saber on estava els diners.

Per tots els fets anteriors, els agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes van iniciar gestions per a localitzar als dos autors del greu fet delictiu.

Finalment, els esbrinaments van donar el seu fruit, i el dia 30 d’abril de 2021, es va procedir a la detenció d’un dels autors i posada a la disposició del Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 2 de Carlet (V), que va decretar el seu ingrés a la presó.

Després de la primera detenció i continuant amb la investigació, van donar un resultat positiu, ja que es va culminar amb la detenció del segon autor dels fets. Este subjecte va ser qui havia emmordassat a la víctima i, al seu torn, executats els actes més violents durant l’assalt a l’habitatge.

Per tot l’anterior, es va procedir a la detenció i posada a disposició judicial de l’altre autor dels fets, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal.

Les diligències al costat del detingut van ser entregades al Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 3 de Carlet (V).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluja generalitzada amb fang hui en la Comunitat Valenciana

Hui s'esperen pluges generalitzades en tota la Comunitat Valenciana, amb fang, episodis localment forts i tempestes puntuals, menys intenses en l'extrem sud. El vent del nord-est refermarà en la costa i les temperatures baixaran lleugerament.

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.