Dos detinguts per robatori amb violència i detenció il·legal en Benifaió

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “LOGAN-15”, ha procedit a la detenció de 2 homes per un Delicte de Robatori amb Violència i Intimidació i un Delicte de Detenció Il·legal.

A les 21.50 hores del passat 27 d’abril de 2021 es va produir el concurs de tots dos delictes en un domicili de localitat de Benifaió, comés per dos individus, armats amb armes blanques (ganivets de grans dimensions), els quals van assaltar a la víctima quan es trobava sola en el seu domicili per a robar-li.

El modus operandi utilitzat pels autors, va ser cridar al domicili fent-se passar per coneguts de la víctima, per a accedir a l’interior. Una vegada dins de l’habitatge, la van lligar de peus i mans, amb brides de plàstic, mentre se li exigia saber on estava els diners.

Per tots els fets anteriors, els agents de la Guàrdia Civil d’Almussafes van iniciar gestions per a localitzar als dos autors del greu fet delictiu.

Finalment, els esbrinaments van donar el seu fruit, i el dia 30 d’abril de 2021, es va procedir a la detenció d’un dels autors i posada a la disposició del Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 2 de Carlet (V), que va decretar el seu ingrés a la presó.

Després de la primera detenció i continuant amb la investigació, van donar un resultat positiu, ja que es va culminar amb la detenció del segon autor dels fets. Este subjecte va ser qui havia emmordassat a la víctima i, al seu torn, executats els actes més violents durant l’assalt a l’habitatge.

Per tot l’anterior, es va procedir a la detenció i posada a disposició judicial de l’altre autor dels fets, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal.

Les diligències al costat del detingut van ser entregades al Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 3 de Carlet (V).

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.