16.5 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

El nóvio de Yésica Daniela va suplantar la seua identitat per a enganyar als amics i familiars

 

Actualització 02/09/2020 a les 10.16 hores. El nóvio de Yésica Daniela, trobada sense vida en el maleter del seu cotxe en València el passat dilluns, continua en busca i captura. Ara, s’ha sabut que el presumpte autor de l’assassinat hauria suplantat la identitat de la víctima en Instagram per a que ningú la trobara a faltar.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic, a través del perfil de Yésica, feia creure als seus amics que no estaria en casa durant uns dies i que no es preocuparen per ella, amb la finalitat de què tardaren més en buscar-la.

 

Les fonts policials expliquen que el nóvio de la víctima va usar l’ordinador d’ella per a enviar missatges a tota la gent que li havia parlat durant eixos dies, mentres ell guanyava temps per a desfer-se del cos.

 

Actualització 01/09/2020 a les 09.03 hores: Tot apunta que Yésica Daniela hauria estat estrangulada a mans del seu nóvio, a qui continuen buscant, després de què la parella protagonitzara una forta discussió i ella decidí acabar amb la relació, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Diferents testimonis han explicat que van sentir durant la passada matinada del dimecres, 23 d’agost, a la parella discutir, a demés de diferents colps i coses que es trencaven, i a la víctima cridant i sorolls com a que no podia respirar, fins que es va quedar tot en silenci.

 

Tots els fets indiquen que el xic hauria estrangulat a Yésica en sa casa després de la discussió una setmana abans de què fora trobat el cos sense vida de la víctima el maleter del cotxe d’ella, el que estava aparcat a només 200 metres de la porta del lloc dels fets.

 

Troben el cos sense vida de Yésica Daniela Gularte en el maleter d’un cotxe en València

Cap a les 23.30 hores del dissabte la Policia Nacional ha trobat en un descampat del C/ Pablo Meléndez, en el barri de Patraix de València, el cadàver de Yésica Daniela Gularte Marquisio, una dona de 33 anys amb nacionalitat espanyola però d’origen uruguaià. Les investigacions han començat a causa de la denúncia que els amics de la víctima havien posat, ja que feia una setmana que havia desaparegut i no sabien res d’ella.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Yésica havia discutit amb el nóvio, a qui tenia intenció de deixar, pel que havia explicat als amics, ja que sospitava que s’entenia amb una altra xica. Però després d’una setmana desapareguda, els amics només havien rebut missatges molt estranys d’ella dient que ‘se n’anava de casa’ perquè estava ‘farta del nóvio’. Amb tot, en la casa estava tot normal i només faltaven el mòbil i el bolso.

 

Per això, els amics d’ella havien denunciat la seua desaparició: tenien por que alguna cosa roín li haguera passat. I, efectivament. Quan la Policia ha obert el cotxe d’ella, el seu cadàver estava dins i presenta signes clars de violència. De moment, ja han traslladat el cos a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia i les investigacions se centren en trobar al nóvio de Yésica, d’origen colombià i ara desaparegut.

 

Un xic neteja un cotxe nerviós de vesprada

Un veí, tal com explica també ‘Levante-EMV’, va vore el divendres anterior de vesprada com un xic «d’uns 30 anys i, possiblement, sud-americà» netejava a consciència ‘un cotxe‘ en el lloc a on ara s’ha trobat el cadàver de Yéssica. Segons el testimoni, pareixia nerviós, ja que, en l’hora i mitja que va estar netejant-lo, va tocar el clàxon sense voler tres voltes.

Últimes notícies

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.

Luís Castro mira el partit davant l’Espanyol com una final

El tècnic del Llevant va restar importància a la falta de triomfs en el Ciutat i afronta la seua primera trobada a casa davant l'Espanyol amb mentalitat de final. Va destacar l'impuls de l'afició, la necessitat de mantindre el nivell després de guanyar a Sevilla i va deixar oberta la porta a reforços, a més de la possible presència de Etta Eyong.

La Clàssica Comunitat Valenciana eixirà de La Nucia amb sis equips World Tour

La Nucia acollirà el 25 de gener l'eixida de la Clàssica Comunitat Valenciana 1969, prova UCI 1.1, amb sis equips World Tour i meta a València després de 199,5 km.

Morant demana a Pérez Llorca donar suport al nou model de finançament per als valencians

Diana Morant ha exigit a Pérez Llorca que vote a favor del sistema de finançament proposat pel Govern. Ha defés que aportaria 3.700 milions més a l'any a la Comunitat Valenciana.

Ivace+i finança un mètode integral i personalitzat per a abordar l’obesitat

La Conselleria d'Indústria, Turisme, Innovació i Comerç finança a través de Ivace+i Innovació el projecte 'Fitme', que avalua l'obesitat de manera integral i automatitzada. Combina anàlisi de forma, biomecànica, termografia i genètica per a estimar composició corporal i risc metabòlic.

Ximo Puig defén que el nou finançament és una oportunitat històrica per a la Comunitat

El expresident ha qualificat la proposta d'Hisenda com una oportunitat històrica per a la Comunitat Valenciana i ha reclamat rigor, responsabilitat i voluntat política per a tancar-la amb un gran acord.

Demanen presó per a una viuda que va cobrar set anys la pensió del seu marit mort

La Fiscalia sol·licita quatre anys de presó per a una dona que va mantindre durant quasi set anys el cobrament de la pensió d'incapacitat absoluta del seu marit mort. El juí està fixat per al dijous 15 en l'Audiència Provincial d'Alacant.