12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El nóvio de Yésica Daniela va suplantar la seua identitat per a enganyar als amics i familiars

 

Actualització 02/09/2020 a les 10.16 hores. El nóvio de Yésica Daniela, trobada sense vida en el maleter del seu cotxe en València el passat dilluns, continua en busca i captura. Ara, s’ha sabut que el presumpte autor de l’assassinat hauria suplantat la identitat de la víctima en Instagram per a que ningú la trobara a faltar.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic, a través del perfil de Yésica, feia creure als seus amics que no estaria en casa durant uns dies i que no es preocuparen per ella, amb la finalitat de què tardaren més en buscar-la.

 

Les fonts policials expliquen que el nóvio de la víctima va usar l’ordinador d’ella per a enviar missatges a tota la gent que li havia parlat durant eixos dies, mentres ell guanyava temps per a desfer-se del cos.

 

Actualització 01/09/2020 a les 09.03 hores: Tot apunta que Yésica Daniela hauria estat estrangulada a mans del seu nóvio, a qui continuen buscant, després de què la parella protagonitzara una forta discussió i ella decidí acabar amb la relació, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Diferents testimonis han explicat que van sentir durant la passada matinada del dimecres, 23 d’agost, a la parella discutir, a demés de diferents colps i coses que es trencaven, i a la víctima cridant i sorolls com a que no podia respirar, fins que es va quedar tot en silenci.

 

Tots els fets indiquen que el xic hauria estrangulat a Yésica en sa casa després de la discussió una setmana abans de què fora trobat el cos sense vida de la víctima el maleter del cotxe d’ella, el que estava aparcat a només 200 metres de la porta del lloc dels fets.

 

Troben el cos sense vida de Yésica Daniela Gularte en el maleter d’un cotxe en València

Cap a les 23.30 hores del dissabte la Policia Nacional ha trobat en un descampat del C/ Pablo Meléndez, en el barri de Patraix de València, el cadàver de Yésica Daniela Gularte Marquisio, una dona de 33 anys amb nacionalitat espanyola però d’origen uruguaià. Les investigacions han començat a causa de la denúncia que els amics de la víctima havien posat, ja que feia una setmana que havia desaparegut i no sabien res d’ella.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Yésica havia discutit amb el nóvio, a qui tenia intenció de deixar, pel que havia explicat als amics, ja que sospitava que s’entenia amb una altra xica. Però després d’una setmana desapareguda, els amics només havien rebut missatges molt estranys d’ella dient que ‘se n’anava de casa’ perquè estava ‘farta del nóvio’. Amb tot, en la casa estava tot normal i només faltaven el mòbil i el bolso.

 

Per això, els amics d’ella havien denunciat la seua desaparició: tenien por que alguna cosa roín li haguera passat. I, efectivament. Quan la Policia ha obert el cotxe d’ella, el seu cadàver estava dins i presenta signes clars de violència. De moment, ja han traslladat el cos a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia i les investigacions se centren en trobar al nóvio de Yésica, d’origen colombià i ara desaparegut.

 

Un xic neteja un cotxe nerviós de vesprada

Un veí, tal com explica també ‘Levante-EMV’, va vore el divendres anterior de vesprada com un xic «d’uns 30 anys i, possiblement, sud-americà» netejava a consciència ‘un cotxe‘ en el lloc a on ara s’ha trobat el cadàver de Yéssica. Segons el testimoni, pareixia nerviós, ja que, en l’hora i mitja que va estar netejant-lo, va tocar el clàxon sense voler tres voltes.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.