8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

El nóvio de Yésica Daniela va suplantar la seua identitat per a enganyar als amics i familiars

 

Actualització 02/09/2020 a les 10.16 hores. El nóvio de Yésica Daniela, trobada sense vida en el maleter del seu cotxe en València el passat dilluns, continua en busca i captura. Ara, s’ha sabut que el presumpte autor de l’assassinat hauria suplantat la identitat de la víctima en Instagram per a que ningú la trobara a faltar.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic, a través del perfil de Yésica, feia creure als seus amics que no estaria en casa durant uns dies i que no es preocuparen per ella, amb la finalitat de què tardaren més en buscar-la.

 

Les fonts policials expliquen que el nóvio de la víctima va usar l’ordinador d’ella per a enviar missatges a tota la gent que li havia parlat durant eixos dies, mentres ell guanyava temps per a desfer-se del cos.

 

Actualització 01/09/2020 a les 09.03 hores: Tot apunta que Yésica Daniela hauria estat estrangulada a mans del seu nóvio, a qui continuen buscant, després de què la parella protagonitzara una forta discussió i ella decidí acabar amb la relació, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Diferents testimonis han explicat que van sentir durant la passada matinada del dimecres, 23 d’agost, a la parella discutir, a demés de diferents colps i coses que es trencaven, i a la víctima cridant i sorolls com a que no podia respirar, fins que es va quedar tot en silenci.

 

Tots els fets indiquen que el xic hauria estrangulat a Yésica en sa casa després de la discussió una setmana abans de què fora trobat el cos sense vida de la víctima el maleter del cotxe d’ella, el que estava aparcat a només 200 metres de la porta del lloc dels fets.

 

Troben el cos sense vida de Yésica Daniela Gularte en el maleter d’un cotxe en València

Cap a les 23.30 hores del dissabte la Policia Nacional ha trobat en un descampat del C/ Pablo Meléndez, en el barri de Patraix de València, el cadàver de Yésica Daniela Gularte Marquisio, una dona de 33 anys amb nacionalitat espanyola però d’origen uruguaià. Les investigacions han començat a causa de la denúncia que els amics de la víctima havien posat, ja que feia una setmana que havia desaparegut i no sabien res d’ella.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Yésica havia discutit amb el nóvio, a qui tenia intenció de deixar, pel que havia explicat als amics, ja que sospitava que s’entenia amb una altra xica. Però després d’una setmana desapareguda, els amics només havien rebut missatges molt estranys d’ella dient que ‘se n’anava de casa’ perquè estava ‘farta del nóvio’. Amb tot, en la casa estava tot normal i només faltaven el mòbil i el bolso.

 

Per això, els amics d’ella havien denunciat la seua desaparició: tenien por que alguna cosa roín li haguera passat. I, efectivament. Quan la Policia ha obert el cotxe d’ella, el seu cadàver estava dins i presenta signes clars de violència. De moment, ja han traslladat el cos a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia i les investigacions se centren en trobar al nóvio de Yésica, d’origen colombià i ara desaparegut.

 

Un xic neteja un cotxe nerviós de vesprada

Un veí, tal com explica també ‘Levante-EMV’, va vore el divendres anterior de vesprada com un xic «d’uns 30 anys i, possiblement, sud-americà» netejava a consciència ‘un cotxe‘ en el lloc a on ara s’ha trobat el cadàver de Yéssica. Segons el testimoni, pareixia nerviós, ja que, en l’hora i mitja que va estar netejant-lo, va tocar el clàxon sense voler tres voltes.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.