El nóvio de Yésica Daniela va suplantar la seua identitat per a enganyar als amics i familiars

 

Actualització 02/09/2020 a les 10.16 hores. El nóvio de Yésica Daniela, trobada sense vida en el maleter del seu cotxe en València el passat dilluns, continua en busca i captura. Ara, s’ha sabut que el presumpte autor de l’assassinat hauria suplantat la identitat de la víctima en Instagram per a que ningú la trobara a faltar.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic, a través del perfil de Yésica, feia creure als seus amics que no estaria en casa durant uns dies i que no es preocuparen per ella, amb la finalitat de què tardaren més en buscar-la.

 

Les fonts policials expliquen que el nóvio de la víctima va usar l’ordinador d’ella per a enviar missatges a tota la gent que li havia parlat durant eixos dies, mentres ell guanyava temps per a desfer-se del cos.

 

Actualització 01/09/2020 a les 09.03 hores: Tot apunta que Yésica Daniela hauria estat estrangulada a mans del seu nóvio, a qui continuen buscant, després de què la parella protagonitzara una forta discussió i ella decidí acabar amb la relació, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Diferents testimonis han explicat que van sentir durant la passada matinada del dimecres, 23 d’agost, a la parella discutir, a demés de diferents colps i coses que es trencaven, i a la víctima cridant i sorolls com a que no podia respirar, fins que es va quedar tot en silenci.

 

Tots els fets indiquen que el xic hauria estrangulat a Yésica en sa casa després de la discussió una setmana abans de què fora trobat el cos sense vida de la víctima el maleter del cotxe d’ella, el que estava aparcat a només 200 metres de la porta del lloc dels fets.

 

Troben el cos sense vida de Yésica Daniela Gularte en el maleter d’un cotxe en València

Cap a les 23.30 hores del dissabte la Policia Nacional ha trobat en un descampat del C/ Pablo Meléndez, en el barri de Patraix de València, el cadàver de Yésica Daniela Gularte Marquisio, una dona de 33 anys amb nacionalitat espanyola però d’origen uruguaià. Les investigacions han començat a causa de la denúncia que els amics de la víctima havien posat, ja que feia una setmana que havia desaparegut i no sabien res d’ella.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Yésica havia discutit amb el nóvio, a qui tenia intenció de deixar, pel que havia explicat als amics, ja que sospitava que s’entenia amb una altra xica. Però després d’una setmana desapareguda, els amics només havien rebut missatges molt estranys d’ella dient que ‘se n’anava de casa’ perquè estava ‘farta del nóvio’. Amb tot, en la casa estava tot normal i només faltaven el mòbil i el bolso.

 

Per això, els amics d’ella havien denunciat la seua desaparició: tenien por que alguna cosa roín li haguera passat. I, efectivament. Quan la Policia ha obert el cotxe d’ella, el seu cadàver estava dins i presenta signes clars de violència. De moment, ja han traslladat el cos a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia i les investigacions se centren en trobar al nóvio de Yésica, d’origen colombià i ara desaparegut.

 

Un xic neteja un cotxe nerviós de vesprada

Un veí, tal com explica també ‘Levante-EMV’, va vore el divendres anterior de vesprada com un xic «d’uns 30 anys i, possiblement, sud-americà» netejava a consciència ‘un cotxe‘ en el lloc a on ara s’ha trobat el cadàver de Yéssica. Segons el testimoni, pareixia nerviós, ja que, en l’hora i mitja que va estar netejant-lo, va tocar el clàxon sense voler tres voltes.

Últimes notícies

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.