12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

El nóvio de Yésica Daniela va suplantar la seua identitat per a enganyar als amics i familiars

 

Actualització 02/09/2020 a les 10.16 hores. El nóvio de Yésica Daniela, trobada sense vida en el maleter del seu cotxe en València el passat dilluns, continua en busca i captura. Ara, s’ha sabut que el presumpte autor de l’assassinat hauria suplantat la identitat de la víctima en Instagram per a que ningú la trobara a faltar.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic, a través del perfil de Yésica, feia creure als seus amics que no estaria en casa durant uns dies i que no es preocuparen per ella, amb la finalitat de què tardaren més en buscar-la.

 

Les fonts policials expliquen que el nóvio de la víctima va usar l’ordinador d’ella per a enviar missatges a tota la gent que li havia parlat durant eixos dies, mentres ell guanyava temps per a desfer-se del cos.

 

Actualització 01/09/2020 a les 09.03 hores: Tot apunta que Yésica Daniela hauria estat estrangulada a mans del seu nóvio, a qui continuen buscant, després de què la parella protagonitzara una forta discussió i ella decidí acabar amb la relació, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Diferents testimonis han explicat que van sentir durant la passada matinada del dimecres, 23 d’agost, a la parella discutir, a demés de diferents colps i coses que es trencaven, i a la víctima cridant i sorolls com a que no podia respirar, fins que es va quedar tot en silenci.

 

Tots els fets indiquen que el xic hauria estrangulat a Yésica en sa casa després de la discussió una setmana abans de què fora trobat el cos sense vida de la víctima el maleter del cotxe d’ella, el que estava aparcat a només 200 metres de la porta del lloc dels fets.

 

Troben el cos sense vida de Yésica Daniela Gularte en el maleter d’un cotxe en València

Cap a les 23.30 hores del dissabte la Policia Nacional ha trobat en un descampat del C/ Pablo Meléndez, en el barri de Patraix de València, el cadàver de Yésica Daniela Gularte Marquisio, una dona de 33 anys amb nacionalitat espanyola però d’origen uruguaià. Les investigacions han començat a causa de la denúncia que els amics de la víctima havien posat, ja que feia una setmana que havia desaparegut i no sabien res d’ella.

 

Tal com informa ‘Levante-EMV’, Yésica havia discutit amb el nóvio, a qui tenia intenció de deixar, pel que havia explicat als amics, ja que sospitava que s’entenia amb una altra xica. Però després d’una setmana desapareguda, els amics només havien rebut missatges molt estranys d’ella dient que ‘se n’anava de casa’ perquè estava ‘farta del nóvio’. Amb tot, en la casa estava tot normal i només faltaven el mòbil i el bolso.

 

Per això, els amics d’ella havien denunciat la seua desaparició: tenien por que alguna cosa roín li haguera passat. I, efectivament. Quan la Policia ha obert el cotxe d’ella, el seu cadàver estava dins i presenta signes clars de violència. De moment, ja han traslladat el cos a l’Institut de Medicina Legal de València per a fer-li l’autòpsia i les investigacions se centren en trobar al nóvio de Yésica, d’origen colombià i ara desaparegut.

 

Un xic neteja un cotxe nerviós de vesprada

Un veí, tal com explica també ‘Levante-EMV’, va vore el divendres anterior de vesprada com un xic «d’uns 30 anys i, possiblement, sud-americà» netejava a consciència ‘un cotxe‘ en el lloc a on ara s’ha trobat el cadàver de Yéssica. Segons el testimoni, pareixia nerviós, ja que, en l’hora i mitja que va estar netejant-lo, va tocar el clàxon sense voler tres voltes.

Últimes notícies

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.