Una ex de ‘Sálvame: ‘Antonio David Flores em va voler tirar a la mar’

El documental de Rocío Carrasco ha obert la veda a altres personatges que han decidit trencar el seu silenci. Al llarg de la carrera televisiva de l’exguàrdia civil, molts són els que no guarden un bon record d’ell.

El primer a parlar va ser Xavier Sardá que va treballar amb ell en ‘Crónicas Marcianas’. El seu posicionament va ser clar. Creia a ulls clucs que Antonio David podia haver maltractat a la seua exmuller.

Ara una nova veu irromp per a recordar un episodi que va estar a punt d’acabar en tragèdia. Parlem de Karmele Marchante. La periodista que va tindre les seues més i les seues menys amb ell durant l’època de ‘Tómbola’.

Karmele es va allunyar de manera rotunda de l’univers Mediaset i de ‘Sálvame’ concretament. Renega d’eixa època i ara s’ha llançat al món dels youtubers. Als seus 74 anys ha obert un canal on comptar les seues experiències en el món del cor.

 

La periodista es creu a Rocío, però amb matisos

 

Karmele ha esperat que finalitzara el documental per a donar la seua opinió sobre la història. Considera que la sèrie ha tingut les seues coses bones, però ha provocat una divisió irremeiable. Dos posicionaments que provoquen debats molt dispars.

Fent gala de la seua lluita feminista i d’haver treballat amb dones maltractades, opina que hi ha coses poc clares. «Hi ha tants forats tan poc clars que és difícil penetrar i intentar tirar d’un fil i traure alguna cosa clar» explica.

La periodista posa en evidència la guerra d’audiències, els diners, l’odi i la venjança que gira sobre la sèrie i això li escata.

Però al marge del tot, Marchante sí que veu a Antonio David capaç d’haver maltractat a Rocío. Un maltractament psicològic on posa en dubte la manipulació dels fills del matrimoni. «Fins a un cert punt» assenyala.

Sobre el que no dubta és que el documental haja sigut d’ajuda a les dones maltractades. Moltes s’han sentit identificades i han reaccionat per a posar fre al maltractament del qual són víctimes.

 

Assegura que el pare de Rocío Flores la va voler tirar a la mar

 

Recordant el seu pas per ‘Tómbola‘, Karmele reconeix que no és la primera vegada que parla del matrimoni. En el programa d’entrevistes van coincidir diverses vegades i el tracte sempre va ser dolent. «Va ser un dels llocs on vaig tindre més picabaralles amb la Rociíto» recorda.

Una època molt convulsa on la periodista assegura haver sigut l’única que «els donava canya». La parella apareixia com uns autèntics macarres i li proferien tota classe d’insults.

Rememora amb especial interés un episodi on el marit d’Olga Moreno va tindre una actitud violenta. «En un dels programes, que féiem en exteriors i ho vam fer prop de la mar» comença explicant en el vídeo.

«Antonio David no sols em volia pegar, sinó que em volia tirar a la mar» confessa deixant clar el seu caràcter violent. No obstant això, també assenyala el caràcter conflictiu de Rocío Carrasco.

«Davant una pregunta meua, Rocío em va dir que, si jo era lesbiana, transsexual o si venia droga en el Retir» recorda. Una actitud que Karmele no té en compte i de la qual culpa a l’exguàrdia civil. «Submisa a Antonio David» opina.

També fa un esment a Fidel Albiac. Pel que sembla el marit de Rocío es va posar en contacte amb ella en més d’una ocasió. «Em va fer el seu confident, la seua obsessió era investigar i seguir a Antonio David» explica.

Segons sosté Karmele, va anar Fidel el que li va manar les primeres fotos d’Antonio David amb Olga Moreno. L’empresari comptava amb la periodista per a fer-li arribar tota la informació sobre l’exguàrdia civil i els seus assumptes térbols.

Últimes notícies

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.