Una ex de ‘Sálvame: ‘Antonio David Flores em va voler tirar a la mar’

El documental de Rocío Carrasco ha obert la veda a altres personatges que han decidit trencar el seu silenci. Al llarg de la carrera televisiva de l’exguàrdia civil, molts són els que no guarden un bon record d’ell.

El primer a parlar va ser Xavier Sardá que va treballar amb ell en ‘Crónicas Marcianas’. El seu posicionament va ser clar. Creia a ulls clucs que Antonio David podia haver maltractat a la seua exmuller.

Ara una nova veu irromp per a recordar un episodi que va estar a punt d’acabar en tragèdia. Parlem de Karmele Marchante. La periodista que va tindre les seues més i les seues menys amb ell durant l’època de ‘Tómbola’.

Karmele es va allunyar de manera rotunda de l’univers Mediaset i de ‘Sálvame’ concretament. Renega d’eixa època i ara s’ha llançat al món dels youtubers. Als seus 74 anys ha obert un canal on comptar les seues experiències en el món del cor.

 

La periodista es creu a Rocío, però amb matisos

 

Karmele ha esperat que finalitzara el documental per a donar la seua opinió sobre la història. Considera que la sèrie ha tingut les seues coses bones, però ha provocat una divisió irremeiable. Dos posicionaments que provoquen debats molt dispars.

Fent gala de la seua lluita feminista i d’haver treballat amb dones maltractades, opina que hi ha coses poc clares. «Hi ha tants forats tan poc clars que és difícil penetrar i intentar tirar d’un fil i traure alguna cosa clar» explica.

La periodista posa en evidència la guerra d’audiències, els diners, l’odi i la venjança que gira sobre la sèrie i això li escata.

Però al marge del tot, Marchante sí que veu a Antonio David capaç d’haver maltractat a Rocío. Un maltractament psicològic on posa en dubte la manipulació dels fills del matrimoni. «Fins a un cert punt» assenyala.

Sobre el que no dubta és que el documental haja sigut d’ajuda a les dones maltractades. Moltes s’han sentit identificades i han reaccionat per a posar fre al maltractament del qual són víctimes.

 

Assegura que el pare de Rocío Flores la va voler tirar a la mar

 

Recordant el seu pas per ‘Tómbola‘, Karmele reconeix que no és la primera vegada que parla del matrimoni. En el programa d’entrevistes van coincidir diverses vegades i el tracte sempre va ser dolent. «Va ser un dels llocs on vaig tindre més picabaralles amb la Rociíto» recorda.

Una època molt convulsa on la periodista assegura haver sigut l’única que «els donava canya». La parella apareixia com uns autèntics macarres i li proferien tota classe d’insults.

Rememora amb especial interés un episodi on el marit d’Olga Moreno va tindre una actitud violenta. «En un dels programes, que féiem en exteriors i ho vam fer prop de la mar» comença explicant en el vídeo.

«Antonio David no sols em volia pegar, sinó que em volia tirar a la mar» confessa deixant clar el seu caràcter violent. No obstant això, també assenyala el caràcter conflictiu de Rocío Carrasco.

«Davant una pregunta meua, Rocío em va dir que, si jo era lesbiana, transsexual o si venia droga en el Retir» recorda. Una actitud que Karmele no té en compte i de la qual culpa a l’exguàrdia civil. «Submisa a Antonio David» opina.

També fa un esment a Fidel Albiac. Pel que sembla el marit de Rocío es va posar en contacte amb ella en més d’una ocasió. «Em va fer el seu confident, la seua obsessió era investigar i seguir a Antonio David» explica.

Segons sosté Karmele, va anar Fidel el que li va manar les primeres fotos d’Antonio David amb Olga Moreno. L’empresari comptava amb la periodista per a fer-li arribar tota la informació sobre l’exguàrdia civil i els seus assumptes térbols.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.