Una ex de ‘Sálvame: ‘Antonio David Flores em va voler tirar a la mar’

El documental de Rocío Carrasco ha obert la veda a altres personatges que han decidit trencar el seu silenci. Al llarg de la carrera televisiva de l’exguàrdia civil, molts són els que no guarden un bon record d’ell.

El primer a parlar va ser Xavier Sardá que va treballar amb ell en ‘Crónicas Marcianas’. El seu posicionament va ser clar. Creia a ulls clucs que Antonio David podia haver maltractat a la seua exmuller.

Ara una nova veu irromp per a recordar un episodi que va estar a punt d’acabar en tragèdia. Parlem de Karmele Marchante. La periodista que va tindre les seues més i les seues menys amb ell durant l’època de ‘Tómbola’.

Karmele es va allunyar de manera rotunda de l’univers Mediaset i de ‘Sálvame’ concretament. Renega d’eixa època i ara s’ha llançat al món dels youtubers. Als seus 74 anys ha obert un canal on comptar les seues experiències en el món del cor.

 

La periodista es creu a Rocío, però amb matisos

 

Karmele ha esperat que finalitzara el documental per a donar la seua opinió sobre la història. Considera que la sèrie ha tingut les seues coses bones, però ha provocat una divisió irremeiable. Dos posicionaments que provoquen debats molt dispars.

Fent gala de la seua lluita feminista i d’haver treballat amb dones maltractades, opina que hi ha coses poc clares. «Hi ha tants forats tan poc clars que és difícil penetrar i intentar tirar d’un fil i traure alguna cosa clar» explica.

La periodista posa en evidència la guerra d’audiències, els diners, l’odi i la venjança que gira sobre la sèrie i això li escata.

Però al marge del tot, Marchante sí que veu a Antonio David capaç d’haver maltractat a Rocío. Un maltractament psicològic on posa en dubte la manipulació dels fills del matrimoni. «Fins a un cert punt» assenyala.

Sobre el que no dubta és que el documental haja sigut d’ajuda a les dones maltractades. Moltes s’han sentit identificades i han reaccionat per a posar fre al maltractament del qual són víctimes.

 

Assegura que el pare de Rocío Flores la va voler tirar a la mar

 

Recordant el seu pas per ‘Tómbola‘, Karmele reconeix que no és la primera vegada que parla del matrimoni. En el programa d’entrevistes van coincidir diverses vegades i el tracte sempre va ser dolent. «Va ser un dels llocs on vaig tindre més picabaralles amb la Rociíto» recorda.

Una època molt convulsa on la periodista assegura haver sigut l’única que «els donava canya». La parella apareixia com uns autèntics macarres i li proferien tota classe d’insults.

Rememora amb especial interés un episodi on el marit d’Olga Moreno va tindre una actitud violenta. «En un dels programes, que féiem en exteriors i ho vam fer prop de la mar» comença explicant en el vídeo.

«Antonio David no sols em volia pegar, sinó que em volia tirar a la mar» confessa deixant clar el seu caràcter violent. No obstant això, també assenyala el caràcter conflictiu de Rocío Carrasco.

«Davant una pregunta meua, Rocío em va dir que, si jo era lesbiana, transsexual o si venia droga en el Retir» recorda. Una actitud que Karmele no té en compte i de la qual culpa a l’exguàrdia civil. «Submisa a Antonio David» opina.

També fa un esment a Fidel Albiac. Pel que sembla el marit de Rocío es va posar en contacte amb ella en més d’una ocasió. «Em va fer el seu confident, la seua obsessió era investigar i seguir a Antonio David» explica.

Segons sosté Karmele, va anar Fidel el que li va manar les primeres fotos d’Antonio David amb Olga Moreno. L’empresari comptava amb la periodista per a fer-li arribar tota la informació sobre l’exguàrdia civil i els seus assumptes térbols.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.