10.8 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Una ex de ‘Sálvame: ‘Antonio David Flores em va voler tirar a la mar’

El documental de Rocío Carrasco ha obert la veda a altres personatges que han decidit trencar el seu silenci. Al llarg de la carrera televisiva de l’exguàrdia civil, molts són els que no guarden un bon record d’ell.

El primer a parlar va ser Xavier Sardá que va treballar amb ell en ‘Crónicas Marcianas’. El seu posicionament va ser clar. Creia a ulls clucs que Antonio David podia haver maltractat a la seua exmuller.

Ara una nova veu irromp per a recordar un episodi que va estar a punt d’acabar en tragèdia. Parlem de Karmele Marchante. La periodista que va tindre les seues més i les seues menys amb ell durant l’època de ‘Tómbola’.

Karmele es va allunyar de manera rotunda de l’univers Mediaset i de ‘Sálvame’ concretament. Renega d’eixa època i ara s’ha llançat al món dels youtubers. Als seus 74 anys ha obert un canal on comptar les seues experiències en el món del cor.

 

La periodista es creu a Rocío, però amb matisos

 

Karmele ha esperat que finalitzara el documental per a donar la seua opinió sobre la història. Considera que la sèrie ha tingut les seues coses bones, però ha provocat una divisió irremeiable. Dos posicionaments que provoquen debats molt dispars.

Fent gala de la seua lluita feminista i d’haver treballat amb dones maltractades, opina que hi ha coses poc clares. «Hi ha tants forats tan poc clars que és difícil penetrar i intentar tirar d’un fil i traure alguna cosa clar» explica.

La periodista posa en evidència la guerra d’audiències, els diners, l’odi i la venjança que gira sobre la sèrie i això li escata.

Però al marge del tot, Marchante sí que veu a Antonio David capaç d’haver maltractat a Rocío. Un maltractament psicològic on posa en dubte la manipulació dels fills del matrimoni. «Fins a un cert punt» assenyala.

Sobre el que no dubta és que el documental haja sigut d’ajuda a les dones maltractades. Moltes s’han sentit identificades i han reaccionat per a posar fre al maltractament del qual són víctimes.

 

Assegura que el pare de Rocío Flores la va voler tirar a la mar

 

Recordant el seu pas per ‘Tómbola‘, Karmele reconeix que no és la primera vegada que parla del matrimoni. En el programa d’entrevistes van coincidir diverses vegades i el tracte sempre va ser dolent. «Va ser un dels llocs on vaig tindre més picabaralles amb la Rociíto» recorda.

Una època molt convulsa on la periodista assegura haver sigut l’única que «els donava canya». La parella apareixia com uns autèntics macarres i li proferien tota classe d’insults.

Rememora amb especial interés un episodi on el marit d’Olga Moreno va tindre una actitud violenta. «En un dels programes, que féiem en exteriors i ho vam fer prop de la mar» comença explicant en el vídeo.

«Antonio David no sols em volia pegar, sinó que em volia tirar a la mar» confessa deixant clar el seu caràcter violent. No obstant això, també assenyala el caràcter conflictiu de Rocío Carrasco.

«Davant una pregunta meua, Rocío em va dir que, si jo era lesbiana, transsexual o si venia droga en el Retir» recorda. Una actitud que Karmele no té en compte i de la qual culpa a l’exguàrdia civil. «Submisa a Antonio David» opina.

També fa un esment a Fidel Albiac. Pel que sembla el marit de Rocío es va posar en contacte amb ella en més d’una ocasió. «Em va fer el seu confident, la seua obsessió era investigar i seguir a Antonio David» explica.

Segons sosté Karmele, va anar Fidel el que li va manar les primeres fotos d’Antonio David amb Olga Moreno. L’empresari comptava amb la periodista per a fer-li arribar tota la informació sobre l’exguàrdia civil i els seus assumptes térbols.

Últimes notícies

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.