Una ex de ‘Sálvame: ‘Antonio David Flores em va voler tirar a la mar’

El documental de Rocío Carrasco ha obert la veda a altres personatges que han decidit trencar el seu silenci. Al llarg de la carrera televisiva de l’exguàrdia civil, molts són els que no guarden un bon record d’ell.

El primer a parlar va ser Xavier Sardá que va treballar amb ell en ‘Crónicas Marcianas’. El seu posicionament va ser clar. Creia a ulls clucs que Antonio David podia haver maltractat a la seua exmuller.

Ara una nova veu irromp per a recordar un episodi que va estar a punt d’acabar en tragèdia. Parlem de Karmele Marchante. La periodista que va tindre les seues més i les seues menys amb ell durant l’època de ‘Tómbola’.

Karmele es va allunyar de manera rotunda de l’univers Mediaset i de ‘Sálvame’ concretament. Renega d’eixa època i ara s’ha llançat al món dels youtubers. Als seus 74 anys ha obert un canal on comptar les seues experiències en el món del cor.

 

La periodista es creu a Rocío, però amb matisos

 

Karmele ha esperat que finalitzara el documental per a donar la seua opinió sobre la història. Considera que la sèrie ha tingut les seues coses bones, però ha provocat una divisió irremeiable. Dos posicionaments que provoquen debats molt dispars.

Fent gala de la seua lluita feminista i d’haver treballat amb dones maltractades, opina que hi ha coses poc clares. «Hi ha tants forats tan poc clars que és difícil penetrar i intentar tirar d’un fil i traure alguna cosa clar» explica.

La periodista posa en evidència la guerra d’audiències, els diners, l’odi i la venjança que gira sobre la sèrie i això li escata.

Però al marge del tot, Marchante sí que veu a Antonio David capaç d’haver maltractat a Rocío. Un maltractament psicològic on posa en dubte la manipulació dels fills del matrimoni. «Fins a un cert punt» assenyala.

Sobre el que no dubta és que el documental haja sigut d’ajuda a les dones maltractades. Moltes s’han sentit identificades i han reaccionat per a posar fre al maltractament del qual són víctimes.

 

Assegura que el pare de Rocío Flores la va voler tirar a la mar

 

Recordant el seu pas per ‘Tómbola‘, Karmele reconeix que no és la primera vegada que parla del matrimoni. En el programa d’entrevistes van coincidir diverses vegades i el tracte sempre va ser dolent. «Va ser un dels llocs on vaig tindre més picabaralles amb la Rociíto» recorda.

Una època molt convulsa on la periodista assegura haver sigut l’única que «els donava canya». La parella apareixia com uns autèntics macarres i li proferien tota classe d’insults.

Rememora amb especial interés un episodi on el marit d’Olga Moreno va tindre una actitud violenta. «En un dels programes, que féiem en exteriors i ho vam fer prop de la mar» comença explicant en el vídeo.

«Antonio David no sols em volia pegar, sinó que em volia tirar a la mar» confessa deixant clar el seu caràcter violent. No obstant això, també assenyala el caràcter conflictiu de Rocío Carrasco.

«Davant una pregunta meua, Rocío em va dir que, si jo era lesbiana, transsexual o si venia droga en el Retir» recorda. Una actitud que Karmele no té en compte i de la qual culpa a l’exguàrdia civil. «Submisa a Antonio David» opina.

També fa un esment a Fidel Albiac. Pel que sembla el marit de Rocío es va posar en contacte amb ella en més d’una ocasió. «Em va fer el seu confident, la seua obsessió era investigar i seguir a Antonio David» explica.

Segons sosté Karmele, va anar Fidel el que li va manar les primeres fotos d’Antonio David amb Olga Moreno. L’empresari comptava amb la periodista per a fer-li arribar tota la informació sobre l’exguàrdia civil i els seus assumptes térbols.

Últimes notícies

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.

Buñol ja té preparada la seua ‘artilleria roja’ per a la 79a Tomatina

Buñol ja té carregats en set camions els 150.000 quilos de tomata que este dimecres llançaran 22.000 participants en la 79a Tomatina, amb reforç de trens de Rodalia, mesures d’accessibilitat i una crida a vestir de verd en defensa de l’escola pública.

El Govern català critica la violència policial contra un aficionat del Barça a Elx

La portaveu del Govern català, Sílvia Paneque, ha censurat la violència policial contra un seguidor del Barça a qui agents de la Policia Nacional van pegar després de retirar-li una estelada abans del partit a Elx. La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha comunicat a l’executiu català que ha obert una investigació interna i que no hi havia cap ordre específica de requisar estes banderes.

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

El Port de València duplicarà la seua potència elèctrica amb una nova subestació

El Port de València ha posat en marxa els tràmits per a construir una nova subestació elèctrica de 110 megavats que duplicarà la seua capacitat de subministrament i millorarà la fiabilitat operativa i ambiental del recinte portuari.

Les Arts programa una temporada 2026-2027 amb grans dives de l’òpera a València

La temporada 2026-2027 del Palau de Les Arts tindrà una presència femenina destacada en òperes, sarsuela i recitals, amb noms com Cecilia Bartoli, Lise Davidsen o Lisette Oropesa i la venda d’entrades ja oberta.

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.